Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení v Řetězové 16. 5. 2005

16. 05. 2005
0
0
4395
Autor
drfaust

 

 

Autorské čtení v Řetězové 16. 5. 2005

 

 

 

 

Redakce TOTálního intErnetového Magazínu TOTEM.cz zve všechny zájemce na letos (v sezóně 2004/05) zřejmě poslední indoorové autorské čtení do Literární kavárny v Řetězové (Řetězová 10, Praha 1). Čtení, které se uskuteční 16. května 2005 od cca 19 hodin, je otevřeno všem zájemcům jak pro poslech, tak pro přednes svojí tvorby. Mimo jiné uslyšíte ukázky z poslední tvorby mojí, dále texty Adriany Šimotové (v mojí interpretaci) a pokud vím, tak jistě i tvorbu Noeho numero uno. Kdokoli další má zájem vystoupit, může mi to buď napsat sem, anebo stačí prostě přijít a před začátkem pořadu mě kontaktovat. Všichni jste srdečně zváni!

 

 

Za redakci www.totem.cz drfaust/Lukáš.   

 


MPosp: fotky jsme viděli...jsou nádherný...a povedlo se Ti do záběru dostat i náš kamínek pro štěstí...tak moc děkujeme

MPosp
17. 05. 2005
Dát tip
FOTKY : http://mposp.ebe.cz/Totem/050516

Tady
17. 05. 2005
Dát tip
Super a díky za tu "hobití" fotku!! :o)

Jéé, tak snad abys nám držel místo, doktore, nebo si nesedneme...:o) přijdeme určitě ale možná o pár minut později...

Tady
16. 05. 2005
Dát tip
vzhledem k tomu, jak to chodí v mé práci, nečekaně přijdu a to díky jedné dobré duši. rád bych i něco přečetl. nevím, jak nazvat své vystoupení, když mravenci nazývají to své trápením osazenstva. uvidíme, kdo s koho, vy černí mravenci.

Petr_Pan
16. 05. 2005
Dát tip
ech - to je dneska .. skaryš .. :-/

Markéta
12. 05. 2005
Dát tip
...vystoupení z anonymity stojí nějaký ten pocit... :-)

drfaust
12. 05. 2005
Dát tip
to chápu, ale Fausta se bát nemusíte...:-)) stejně propadne peklu...

Markéta
11. 05. 2005
Dát tip
hmmm :-) že by tentokrát přišla? ale abych se neudávila poetičnem :-)

drfaust
11. 05. 2005
Dát tip
myslím, že o to strach mít nemusíš:-)) "...pojď Merkétko, pojď, vzmuž se jen..." říká Faust Markétě...

Markéta
11. 05. 2005
Dát tip
možná :-) Ale to bych si sakra musela plivnout pod nohy :-)

drfaust
11. 05. 2005
Dát tip
jako abys vyrostla?:-) nebo pro odvahu? bojíš se? :-))

Hmmm...tak mi zase přilezeme...i s ovčím hrnkem...:o)

drfaust
09. 05. 2005
Dát tip
vemte s sebou klidně nějaký další balkánce...

Nene, tentokrát vás budeme trápit vlastními texty, případně doneseme i nějakou tu těžkou vojenskou poezii...:o)

Pívíí
09. 05. 2005
Dát tip
... a můžu přijít jen tak na kukandu? Zn: malá, skladná, tichá... jenom cigarety...moc (přizpůsobivá: u nekuřáků čudim venku)...

drfaust
09. 05. 2005
Dát tip
jasně že můžeš! budu se těšit!

Pívíí
09. 05. 2005
Dát tip
taky :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru