Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medvídci jisté barvy

18. 05. 2005
15
4
6577
Autor
Alojs

Ohněm sežehlou místností se rozlehl hlasitý výkřik. Výkřik symbolizující první náznak ztráty odporu vůči nevyhnutelnému příchodu Svobodné říše.

„Já už nechci," zaprosila. Oči měla utopené v slzách, tvář rudě vymalovanou a končetiny jako by zavěšené na tenkých provázcích.

Zrentgenoval jsem ji pohledem od hlavy až k patě a nevěřícně zakroutil hlavou. „Všichni padnou... Ještě nikdo naše mučící praktiky neustál. Ani Krokodýl..."

„Je tvrdá," ozval se Pozorovatel, „ale ještě bych na ni přitlačil. Tohle ženský uměj. Falešně se přetvařovat..."

Poslechnuv si maturantův nepřímo navržený rozkaz, na malou chvíli jsem svůj zrak upřel do protilehlého koutu místnosti. Zamyslel jsem se...

„Tahle povídka má být krátká, tak dělej!" připomenul mi nadřízený.

Jakmile jsem z omítky vykoukal veškerou žlutou barvu a zaplnil okolí dostatečným množstvím "němého" oxidu uhličitého, vyšel jsem vstříc "připomínkovému vyslyšení". „Lamou... tohle všechno teď může skončit... Stačí když přiznáš svou chybu a řekneš, že ji miluješ!"

„Ale já ji nesnáším!"

Lamou si stála za svým... Náš názor se jí očividně příčil.

„Dost už bylo ohleduplného chování!" přihlásil se o své slovo opět Pozorovatel. „Lojzo, přines ze skladu další gumové medvídky! Ukážeme ji, kdo je tady pánem situace!"

Výhružka s želatinovými zvířátky se ujala ve zlomku vteřiny. Po jindy vzpurné a nezlomné Lamou jako by se slehla zem!

„Já už nechcu další medvídky... nechcu, nechcu, nechcu!"

Zastavil jsem se a natočil se čelem k Pozorovateli. „Mám pro ně jít?" zeptal jsem se pro jistotu.

„To záleží na Lamou..."

Námi trýzněný objekt se dlouho bránil nevyhnutelnému. Matrixovsky rozmáchlý boj, který ve svém nitru svedla, byl opticky zřejmý i navenek. Dlouho odolávala a kopala nohama... dlouho se vzpírala naší dokonalé ideji.

Samo sebou, že její vleklý prostoj nakrknul přihlížející pozorovatele: „Lamou, dělej! Tahle povídka má být krátká!!!"

 

Lamou překvapivě neprotestovala. Koneckonců na to ani nebyl čas...

 

„Dobrá," vypustila ze svých vygumídkovaných úst, „tak já to řeknu..."

Snad zmámeni vidinou, že se naše řady brzy rozšíří, chovali jsme se s Pozorovatelem jako nepříčetní. „Ano! ... Ano! ... Ano!" křičeli jsme z plných plic.

 

.

.

.

.

.

 

 

A PAK TO PŘIŠLO.

 

Sice to zase trvalo o něco déle, než by bylo z hlediska délky písmácké prózy vhodné...

 

...ale pak to konečně přišlo a Lamou svou větu dokončila:

 

„Miluju růžovou! Miluju růžovou!!! Slyšíte mě?!!!!!!!!!!!!!!! Miluju růžovou!!!! Miluju růžovou!!!! Miluju ji!!!!! ... Jen růžová to může být... tydydadadydydada..."


4 názory

Alojs
07. 06. 2007
Dát tip
a brzo jsem ti poslal avi, že? :)

Alojs
07. 06. 2007
Dát tip
však my jsme taky pěkně hnusní písmáci :)

Milly
13. 11. 2005
Dát tip
:-)))) (az na to, ze gumovy medvidci se delaj z kravich slach......... :-(((((()

Milly
13. 11. 2005
Dát tip
mi to totiz prijde pekne hnusny- ze nekde mucej kravy a pak z toho vyrobej gumovy zviratka- jako by nic........ :-(((

Alojs
13. 11. 2005
Dát tip
to ti v tom případě musí přijít hnusný kdokoliv, kdo konzumuje maso. Myslím si, že to není jen o gumových medvídcích. přepokládám, že jsi vegetariánka... je to tak?

Milly
13. 11. 2005
Dát tip
hm, hlavně mi přijde hnusný, ž kvůli nim zabíjej zvířata a pak dělaj ty žvatlavý reklamy pro děti, jak je to roztomilý..........- připomíná mi to koncentráky......, jak jim stříhali vlasy a pak je zpracovávali... :-(( Jím ryby. Znám lidi, co maso jedí, ale přece je kvůli tomu nebudu odsuzovat, jen to nechápu a nelíbí se mi to. Jo, některý lidi, co jedí maso, pokládám i za svý přátele.. :-)

Alojs
01. 07. 2005
Dát tip
je to hloupoustka, já vím :-) díkes

Beketamon
28. 06. 2005
Dát tip
Na to že sem docela mimo tak .... ...:D

Alojs
01. 06. 2005
Dát tip
díky! :)

Godfrey
01. 06. 2005
Dát tip
War pigs...

LaMouette
01. 06. 2005
Dát tip
mno ... su cune.. ano ano.. ciznafam.. ale ruzovy.... NIKDY!!!!.. :-))

Omolitka
26. 05. 2005
Dát tip
haha, ten konec mě dostal ;o)

Noe1
24. 05. 2005
Dát tip
Zadobrotu na žebrotu.Nic nebude!!!!!!

:-) *

Noe1
23. 05. 2005
Dát tip

Noe1
23. 05. 2005
Dát tip
Dneska se nedaří ... tak zítra :-)

Alojs
23. 05. 2005
Dát tip
pěkně jsi mi to tady zasvinil, jen co je pravda :-)

Noe1
23. 05. 2005
Dát tip

Alojs
23. 05. 2005
Dát tip
nezobrazil se.

Noe1
23. 05. 2005
Dát tip
Ha, a tykový hezký byl, až z japonska !!!

Alojs
23. 05. 2005
Dát tip
Ha! Japonskej gumovej medvídek! :-)

Alojs
23. 05. 2005
Dát tip
Ha! Japonskej gumovej medvídek! :-)

Noe1
23. 05. 2005
Dát tip
Plyšovej, asi !!!

Noe1
23. 05. 2005
Dát tip
OKI, tak aspoň českej :-)

Katycik
22. 05. 2005
Dát tip
Tak to je skvele!!! Cekala jsem, co z toho vyleze a ono tohle!

Eileen
20. 05. 2005
Dát tip
:)))) chudě Moú:)) si řikam,jestli se přidam... bych se musela přemoct ale..asi.. ružovou nemusim... no.. :)))

johanne
20. 05. 2005
Dát tip
nechcu další medvídky, nechcu :o))))))... výborný

Matylda
20. 05. 2005
Dát tip
Sice nejsem tak zasvěcená, ale bavilo mě to. :-)

Zuzulinka
19. 05. 2005
Dát tip
ty jsi fakt neuvěřitelný....se tady válím smíchy...tip

Alojs
19. 05. 2005
Dát tip
zuzu: již brzy uvěříš.... ...až písmák zrůžoví :-)

hlupáczek
18. 05. 2005
Dát tip
Pomstím LaMi - tohle vám neprojde, růžolící padouši. Smrt růžové!

Alojs
18. 05. 2005
Dát tip
Čas první velké bitvy brzy nadejde!!!! [tady si představ smích Darta Vejdra]

hlupáczek
18. 05. 2005
Dát tip
Těším se na vás, plasťáci. (tady si představ smích Bugse Bunnyho!)

pozorovatel
18. 05. 2005
Dát tip
:)))))))) ano! ano! nebraňte se! poddejte se! růžověte!!! a vstupte do našich růžových táborů...

pozorovatel
18. 05. 2005
Dát tip
PINK WARS

LaMouette
18. 05. 2005
Dát tip
Fole!!!!!:-))))))) a nahodou... todle sem nerekla... rekla sem... nemam rada fasouny.. cili du pryc.. :-)))))) hihihihihiiiii.. ale se musim smaaaaat... vazne.. :-))).... btw... ruzova mi neva.. ale mi neslusi.. ;-))) tiky za usmevny chfilki.. :-)))*

LaMouette
18. 05. 2005
Dát tip
jo... a este netso.... gumofy metfitki.... MILUJUUUUUU... :-))))

Nicollette
18. 05. 2005
Dát tip
:-)))) vy si zase hrajete :-)))) Písmák si zase hraje :-))) a kdo si hraje, nezlobí, to už sem říkala :-)

Eidam
18. 05. 2005
Dát tip
gumie bears v ústech to je slast :)))))))) *

Alojs
18. 05. 2005
Dát tip
Lamou: takže růžová ti nevadí? ale, ale, ale... takže vstupuješ do naší růžovoučké jednoty? Beru to jako jasnou věc! Nicollette: Heleď, tak na tohle jsem háklivý, jo? :-) Žádnej Písmák si nehraje! Tady si hraje PINKSMÁK!:)

LaMouette
18. 05. 2005
Dát tip
Lojziiii.. depa.. zadna ruzova.. enem si vasi ruzovou lobby.. nechte.. :-)))))jo ten Fananek.. ten umi.. ruzovou lobby znaaaaaaaam...-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru