Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Novou cestou

14. 12. 2000
0
0
2666
Autor
Sadaf

Tak asi zase vyrazím (ne klíny z Tvojí hlavy!!!) Já jsem myslel na cestu snad doženu ty davy... Co doženu!!! Je předběhnu!!! A budu zase první... A to Tě štve.No, lásko má teď si nohou trhni!!!
racek
14. 12. 2000
Dát tip
Hodně štěstí na té cestě,

Miroslawek
14. 12. 2000
Dát tip
abys neskončil jako epileptik ;o)))

Merle
14. 12. 2000
Dát tip
je je vykřičníků, to je vykřičníků.... abys, až tam dorazíš, nebyl úplně vykřičenej :-)))

Albireo
14. 12. 2000
Dát tip
Na začátku posledního verše chybí slabika, třeba "tak teď si nohou trhni". Merle: Ty si sarkasmus zkrátka nemůžeš odpustit! Sranda musí bejt, kdyby fotra věšeli. (A právě tím jsi mi sympatický.)

Merle
14. 12. 2000
Dát tip
Albi: já su v normálu putík vážňák... nemůžu za to, že je mi tu s váma fajn :-))

Bodlak
14. 12. 2000
Dát tip
Sadafe, v tom behu bacha na tramvaje. Az pobezis pres cestu, nezapomen se rozhlednout..)))))) ..ucitelka

Bambulka
14. 12. 2000
Dát tip
přeju rychlý nohy, ale dodržuj předpisy!:o))

ruby
14. 12. 2000
Dát tip
takovouhle formou nekomu utikat to snad dotycnyho i potesi:-))

papouch
14. 12. 2000
Dát tip
ale nezapomeň na občerstvovací stanice :-)

Cavalera
14. 12. 2000
Dát tip
Sadí, koukám, že zatímco já jsem nad ránem propadl depresím, tak Tebe uchvátila optimisticky-úšklebná nálada .. nebo jsi na tom stejně jak já, akorát se to snažíš zakrýt? .-)) Něco mi říká, že stejně nakonec zůstaneš s jazykem vyplazeným a s plícema na dranc koukat, jak se Ti ten dav pomalu vzdaluje .. teď sám nevím, jestli to píšu sobě, nebo Tobě .. ale vzhledem k tomu, jak mě znáš si to tak nějak už přebereš:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru