Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaštovka

19. 05. 2005
4
4
5162
Autor
Incognito

Taková písnička...pro radost...a asi spíš pro děti ;-)

1)
Letěla vlaštovka, letěla do dáli,
koukala po kraji, po krajině.
Letěla, viděla, mraky si šeptají,
že všechno viděla jako v kině.

 

R1)
Tak vznášej se dál a dál
vlaštovko, vlaštovko,
na všechno dohlížej,
dokola.

 

Vznášej se dál a dál,
vlaštovko, vlaštovko,
nevadí, že jsi jen
papírová.

 

2)
Letěla vlaštovka, letěla do dáli,
koukala dolů, na zem, na děti.
Vlaštovka letěla, strašně se styděla,
bála se, že dál už nedoletí.

 

R2)
Neboj se, vlaštovko,
neboj se přistání.
někdo ti pomůže
vzlétnout znova.

 

Tak vznášej se dál a dál,
vlaštovko, vlaštovko,
vznášej se, vlaštovko
papírová.


4 názory

však som to už čítala a dokonca aj počula, však?;) a inak...dá sa upresniť kategória a napísať ...Ďeťom či tak nejak;)))

komedie
15. 12. 2006
Dát tip
já na tu nahrávku juknu, jen co mi to půjde...já se v tom nevyznam, ale prostě mi teď nejdou pouštět takovýhle hudební ukázky, no....sákryš..ale hned jak to půjde...:)

Incognito
14. 12. 2006
Dát tip
komedie: díky moc za zařazení do klubu, jsem polichocena. ;-) Když tak mám ve svých dílech tuhle Vlaštovku ještě jednou, kde je i odkaz na nahrávku. ;-)

komedie
11. 12. 2006
Dát tip
klub..

Incognito
15. 02. 2006
Dát tip
Páni, díky, od tebe mě to tuplem potěšilo, že je to aspoň příjemné. ;-)

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
odemě speciálně ti to imponuje více??)))) sem sice asertivní suverén, ale až tak)))))

Incognito
15. 02. 2006
Dát tip
no, páč jsi mi snad ještě nic nepochválil...to víš, já mám ráda ty rými a tak :-)))

jaza
15. 02. 2006
Dát tip
jé no to je možný, ona hudba je mi velice blízko... líbí se mi že to Tvé slovíčkaření je takové křehoučké a nepošpiněné))

Incognito
15. 02. 2006
Dát tip
No, to bude asi tim, že je to písnička pro děti...tak proč jim předhazovat něco pošpiněnýho, že jo? Toho si v životě užijou ještě dost... :-) ale díky.

jaza
13. 02. 2006
Dát tip
teď to poslouchám---kdysi sem si to stáhl a je to poměrně příjemná záležitost!

vzpoměl jsem si, podrobnosti ve zprávě :o)

mě se líbí ta naděje, že jako ta vlaštovka zase může znovu vzlítnout, když jí někdo pomůže ..ale s muzikou by to mohlo být ještě lepčí :o)

Incognito
09. 02. 2006
Dát tip
s muzikou jí tu mám taky...mrkni se níž ;-)

no vida, i tahle je s muzikou hutnější :o) jdu spinkat, ale o vlaštovce se mi bude zdát :o)

Incognito
09. 02. 2006
Dát tip
tak dobrou noc, sladký snění a ještě lepší probuzení ;-) a ještě jednou díky za návštěvu tady u "mě" ;-)

nápadobně, ať se Ti vede, na co sahneš :o)

když už jsem se tu tak rozněžnil, tak se mi začala vybavovat jedna starodávná věc, snad si na ni přes nmoc vzpomenu a pak ji sem vrhnu, abych se Ti odměnil za tu inspiraci :o)

Incognito
09. 02. 2006
Dát tip
jeje...tak vzpomeň a vrhni, jsem zvědavá ;-)

Pisces
24. 12. 2005
Dát tip
To je docela podařený.. ještě by to chtělo pár not pro představu, ale fantazie zapracuje i tak :-) t*

Incognito
24. 12. 2005
Dát tip
Děkujuuu! ;-) Ty umíš potěšit, takhle o Vánocích! ;-)

Pisces
24. 12. 2005
Dát tip
Incognito: to já celej rok :-)))) /samochvála smrdí..ehm ;))/

Incognito
24. 12. 2005
Dát tip
;-))))

Incognito
11. 11. 2005
Dát tip
Děkuju moc. =) Každý tipík mě potěší.

sidonia
11. 11. 2005
Dát tip
rádo se stalo:) chtěla sem se zeptat: máš hudbu a tak píšeš tekst/nebo píšeš text a možná k tomu někdy bude hudba/nebo píšeš tekst a hudbu už máš v hlavě....?

Incognito
11. 11. 2005
Dát tip
Když už se teda snažím o písničku, vymýšlím text a při tom si ho zároveň broukám v nějaký melodii...když je text tak nějak hotov, melodii si upřesnim. =)

sidonia
06. 11. 2005
Dát tip
něco jinýho je říkanka vydávaná za poezii a něco jinýho je text pisničky. tam se to musí houpat, trochu to ladit a takový ty věci a to tady, myslim , je *t

cestín
19. 05. 2005
Dát tip
Žádná melodie mě k tomu nejde dosadit, škoda že nejde poslechnout.

Incognito
19. 05. 2005
Dát tip
Díky Havranku ;-) cestín: melodii ještě nemam úplně hotovou, jen si jí tak broukám v hlavě...je na tři doby ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru