Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S oprátkou na krku

20. 05. 2005
4
3
3085
Autor
Jerry_Shit

Deprese 19.11.1997:

S oprátkou na krku

 

Procházím životem

s oprátkou na krku,

když zima přivane,

schoulím se pod deku.

Jestliže nezmrznu,

jara se dožiju,

zajdu do hospody,

pěkně se opiju.

 

S oprátkou na krku

procházím životem,

smrt si jen pohrává

se mnou jak s robotem.

Rukou svou kostnatou

oprátku uchopí,

to, že mě čeká smrt,

srdce mé pochopí.

 

Přestává zvolna bít

mé srdce zrazené,

dech se chce zastavit,

oči jsou zkalené.

Duch mě již opustil,

ztratil se v mlze,

co bude s tělem mým,

co do něj vleze?

 

S oprátkou na krku

na zemi položen,

zůstávám bez duše

z života odložen.

Navěky pokoj mám,

na nic už nemyslím,

to, co se děje dál,

nevidím, neslyším...


3 názory

Jerry_Shit
19. 05. 2007
Dát tip
Děkuju za obsáhlou kritiku i za tip a jsem rád, že Ti sedla (i když teda nejsem rád kvůli Tobě, že máš takový momentální rozpoložení). Tahle patří mezi ty moje básničky, které jsem psal ne pro potěšení ostatních, ale proto, aby se mi aspoň trochu ulevilo. A účel to splňovalo. Zveřejněny takovéto věci byly až daleko později, kdy už moje nálady byly pryč a já jsem začal myslet na ostatní, kteří mají stejné náladičky. A pro ně jsem to zveřjnil - aby věděli, že nejsou sami se svými pocity! ;)

těša
19. 05. 2007
Dát tip
když si odmyslim rýmy, který mi tam fakt vadí, tak mi to přijde naprosto skvělý. Asi je to tim, že to atmosférou, kkterou to určitě má, zapadá do mý momentální nálady (mam pocit, že tadyta básnička není zrovna moje parketa). Jindy bych tam hledal důvod , proč se první půlka, která na mě působí dost zklamaně, mění na druhý, rezignovaný pohled, nicméně teď jsem si přečet co jsem hledal a umění je i o štěstí - tip, ať už je to jakýkoliv, tak tim něco říkáš, což mi často chybí. Jinak ti závidim, že máš pokoj a nemyslíš, neslyšíš...teda pokud je to záměrný.

avox
12. 05. 2007
Dát tip
*/ z čeho plynou deprese v tvém věku? ale využil jsi ji dobře, opravdu :-))

Karlicek5
18. 08. 2005
Dát tip
no, na depresi to není vůbec špatné... Jen si s ní začal trochu brzo, co budeš dělat za 20 let? A nezůstávej u těch krátkých rýmovaček, (viz výše)jsou to malý srandy, který pobaví, ale nic neřeknou. A ty přeci chceš něco říct, ni?*** A moc se ti daří, já o tom cosik vím..

Jerry_Shit
18. 08. 2005
Dát tip
Proč píšu spíše krátce? Dozvíš se, když si přečteš Stručnost. Krátký někdy řeknou víc, než dlouhý. NON MULTA, SED MULTUM.

Yasmínová
21. 05. 2005
Dát tip
Zůstaň raději u těch kráktých rýmovaček - jsou fakt o hodně lepší

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru