Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duše

14. 12. 2000
3
0
4290
Autor
suva

Tahle duše je neposedná, nespokojená, rozlétaná, pořád jí něco chybí. Tak se jednou v noci vydala ven ze svého vězení, opustila tělo, které jí nesedělo,... a myslíte, že se vrátí???

Tolik! Ach tolik! Ach tolik by chtěla uniknout skulinkou z hříšného těla: než dosedne do sedla - touhy se nají, na cestu přelibě skřivani hrají. Zpívá si zvesela, hřeje se v dlaních, svobodu povozí v půjčených saních. Prošoupe podrážky při cestě světem, pak do snů zaletí zlobivým dětem. Přelije chladivě něhu svých rukou, nad ránem třepetným slavíci tlukou. Rozprostřel Amor své šípy do trávy, Měsíc si potichu s hvězdami vypráví. Povídá pohádku na dobrou noc. Ještě je ve světě té lásky moc.
suva
02. 08. 2003
Dát tip
však ono na to snad dojde, chlapče :c)

Hackman
25. 07. 2003
Dát tip
mela by jsi zase psat devce ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lou
04. 05. 2002
Dát tip
Tvá něha a víra je znát ... L.

J
13. 06. 2001
Dát tip
moc se mi líbí nejen obsah...:-)

Vio
08. 02. 2001
Dát tip
Až moc milé? Až moc sůví.

PetrViP
17. 12. 2000
Dát tip
přečetl jsem si to podruhý, jsem spíš v rozpacích...

suvicka
16. 12. 2000
Dát tip
Lásky je dost, když si ji najdeš a něco jí dáš, aby věděla, že je. Moc hezkys to napsala mamínku. A ViPe, psala to asi pět minut, jen tak to vysypala z rukávu, když se vprostřed noci probudila a vpadla mi do pokoje :c)

PetrViP
16. 12. 2000
Dát tip
tak dobře, dobře... (takový stavy mám taky - totiž, jinak bych nic nenapsal...)

suva
15. 12. 2000
Dát tip
Astalavista -Fakt - závěr nic moc, ale jinak jsem ten pocit vyjádřit neuměla, pravda je nejvíc u Sadafa, je to okamžitý stav, žádné přemáhání, Vipíku, já se do ničeho nenutím. Bodli - no, občas ji takhle pustím na procházku.... :c), Albi - to myslíš vážně? To mi dělá radost! Vojtku, ale vrátí, ony jsou to sice poletuchy, ale jakžtakž věrné:c) Míwo, já se do příště polepším...

Merle
15. 12. 2000
Dát tip
myslím sůvo, že je to tvoje zatím nejlepší básnička... vidím tady velký vylepšení rytmiky (ještě je co pilovat) i jazyka. Obsah, ikdyž hezký, je neoriginální, což je asi největší slabina tohohle dílka... Každopádně si myslím, že už jen za ten pokrok si zasloužíš tip BTW: lásky jen velmi těžko bývá MOC

Bambulka
15. 12. 2000
Dát tip
jujky... taky bych letěla... moc příjemný.

Miroslawek
14. 12. 2000
Dát tip
takové milé pohlazení, možná tak trošinku až moc milé

Bodlak
14. 12. 2000
Dát tip
tohle je moc mile...hodne se zamýšlím, mozna i rozumim, ale momentalne mi to tak nejak mluvi z "duse"..))) A jak jsi to vyresila? ...soukromy dotaz

Vojtek
14. 12. 2000
Dát tip
Až se vydá na výlet moje duše, tak už se nikdy nevrátí... :-) Jinak viz. Miwa

Albireo
14. 12. 2000
Dát tip
Suvo, Ty jsi čím dál lepší!

Astalavista
14. 12. 2000
Dát tip
Trochu mě ruší závěrečné dvojverší moc-noc, jinak plné fantazie.

PetrViP
14. 12. 2000
Dát tip
aká matka, taká Katka:) Duše: myslete si co chcete, ale mě se to nelíbí. není tam vůbec nic novýho, rýmovačka z nouze, myslím, že ta báseň stála hodně přemáhání a nucení se...

Sadaf
14. 12. 2000
Dát tip
PetrVIP, nebo vznikla přesně naopak... Já mám někdy taky tyhle stavy, málokdy, ale mam... Suvo,úplně tě vidím, jak letíš výše oblaků... Jo, a TIPnu si, protože to pohladí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru