Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návraty

Výběr: Print
23. 05. 2005
7
0
3545
Autor
drfaust

 

 

Návraty

(věnováno)

 

 

 

ožívám v těle ryby
křest
a oběť Synova

 

obětí
tak pevné

a mně se nechce uniknout

 

jsem bílá holubice
která se vrací z pevniny

 

jsem poštovní známka
která si v tobě našla dopis

 

jsem z čekání

že už dnes
se o mně dočteš

 


Markéta
25. 05. 2005
Dát tip
já vím. to je to naše odlišné vnímání poezie... já si nemyslím, že báseň může existovat sama o sobě... tedy může, ale není to tak... ten, kdo ji napsal vtiskl do ní svůj obraz světa, svoje vnímání skutečnosti i jednotlivých fragmentů skutečnosti... To mne zajímá nejvíc, proto se ptám. Zde mám dojem, že narážím, na něco, co mne velice zajímá ... na vztah křesťanského pojetí oběti a těch, kteří jsou jí osloveni. Ale nenaléhám, jen se bráním tomu, že ta báseň nemá pevný tvar a že každému skýtá něco jiného... Samozřejmě. Všechny věci a jevy mají takovouto povahu. Ale není to jejich jediná povaha...

Robinson
24. 05. 2005
Dát tip
"jsem poštovní známka která si v tobě našla dopis" to me hodne oslovilo, ale libi se i zbytek TIP

Bix
24. 05. 2005
Dát tip
áno, ryba - môj obľúbený symbol, ktorý sa mi nikdy nepodarí napísať v jeho obrovskej plnosti - - a asi to ani nie je treba ešte v hrdle zadrhnuté kosti bránia hlasu ísť do plnosti no roztrasene vysypeš šupiny na papier*

rozhodně se mi líbí, ale nechápu proč jsem vůči té básničce tak obezřetná*

Markéta
24. 05. 2005
Dát tip
To by mne velice převelice zajímalo, jak to autor vlastně myslel... křest a oběť Synova obětí tak pevné a mně se nechce uniknout jsem z čekání že už dnes se o mně dočteš abych tam nespatřovala něco, co tam není.... proto zatím tip nedávám :-)

drfaust
24. 05. 2005
Dát tip
No víš co... ono tam je to, co si ty myslíš, že tam je... káždý tam může mít něco jiného... každý má svůj vztah k té básničce... svou vlastní interpretaci... a kdyby se tvá a má lišili? to mě naprosto nevadí... spíš vlastně naopak:-) jako autorovi se mi to nechce vysvětlovat... to je práce čtenářů... třeba bych je i svedl na zcestí:-)

Pilar
23. 05. 2005
Dát tip
*

Delahaye
23. 05. 2005
Dát tip
z očekávání jinak jo T.

krásná...tip ( nám to připadá jako pokračování té o strži a mlze...jako že Tě při potopě zachránila ryba...) :o) ... máme z ná takový docela příjemný pocit...i když jinak nás už jen slovo ryba dokáže rozbrečet...

drfaust
23. 05. 2005
Dát tip
i když jinak nás už jen slovo ryba dokáže rozbrečet... ------------------------- to chápu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru