Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kompost

24. 05. 2005
1
0
4588



nevěřim na bílou


to
zetlelý listí

dole v mým břiše

vydává ten smrad

co odpuzuje

a neřikej

že nemáš vlastní žumpu

jenže chodíš do parfumerky

za rohem

a nakupuješ plný koše

deodorantů

a ústních vod

a snažíš se ji zaházet kaviárem

a já

ji chci vyndat ven

a nabírám ji vidlema

ne lžičkou

a někdy i tu tvoji vyhazuju ze sebe

a potom

o víkendu

s koňskejma kobližkama

hnojim na chaloupce

jahůdky a angrešt
abys v zimě
zavoněl ten svuj kompost
voňavou marmeládou
s čerstvým, křupavým rohlíkem
(pro kterej poběžim v šest hodin ráno)
k snídani


 

smrdět se smí, totiž, jen potichu






Milly
31. 05. 2005
Dát tip
Cože?? Snad pochopíš, že nemám moc peněz a kdyby stála víc, než kolik jsem u sebe měla, tak si ji tak jako tak nekoupím!! Víš, jak jsou dnes knihy drahý, pro lidi, co nejsou bohatý?? Jo, se slevou a píšu to sem, kdyby ji tam náhodou zas měli, je to cestou k nástupištím, že by ji tam moh někdo koupit, kdyby měl zájem. A nevím, jak Ty, já radši koupím tu samou knihu levnějc než dráž. Promiň, čekanko.

Toscana
31. 05. 2005
Dát tip
Psala jsem to ne proto,že bych se tě chtěla dotknout. Bylo to myšleno tak, že do slev jdou jen knihy, o které není za plnou cenu zájem, což je právě u téhle docela překvapující. Taky mám ráda knížky za míň, než za ty šílený peníze, za jaké je lze koupit normálně a slevy vyhledávám, ale za tuhle bych asi peněz nelitovala. Asi tak. Jen - bohužel jsem ji neviděla ještě ani za plnou cenu, ani se slevou... snad někdy. A ty se na mě nemrač přece :o)))

Milly
31. 05. 2005
Dát tip
Já jsem se taky divila, že je zlevněná.. a přece neřekla, že bych ji bez slevy nekoupila.... :-)

Toscana
31. 05. 2005
Dát tip
Milly - to jsem ráda, že máš zase pusu do U :o))

Milly
30. 05. 2005
Dát tip
Vagina Monology jsem četla už x krát, měli je se slevou u stánku n Hl.n. v Praze. Nejlepší jsou dalamánky! :o) (bez masa)

Toscana
30. 05. 2005
Dát tip
Kurnik se slevou? Lidi už zblbli do foroty, že takový knížky nekupujou i bez slevy. Ale vlastně tvá klika, žejo? ;o))

Milly
25. 05. 2005
Dát tip
čekanko, to nám říkali buddhisti, že když člověka na někom něco štve, tak že ho štve vlastnost, kterou má on sám- a že má ten prst vždycky obrátit a namířit na sebe- taky mi to vždycky nesedne- třeba když jsem naštvaná, že lidi znečišťujou životní prostředí..

ulita
25. 05. 2005
Dát tip
ty jo. doporučuju Vagina Monology, nedávno jsem je dočetla potřetí.. a na ten rohlík s marmeládou mám chuť.

Carodej
25. 05. 2005
Dát tip
*potutelně se zubí za rohem*

Toscana
25. 05. 2005
Dát tip
ulita - Vagina Monology jsem viděla kdysi v divadle se skvělou Dášou Bláhovou - husí kůži mám ještě dneska, když si na to vzpomenu, to byl ale mazec. A přesto radši rohlík s kusem masa :o))))

Milly
24. 05. 2005
Dát tip
já ti nevím :-)

to je dobře :-))))) já nechci, aby mě vůbec někdo pochopil :-))))) dneska mám hnusnej den a chci vás všechny zbít :-)))))

Davinči
24. 05. 2005
Dát tip
Tož zbít nás, stav se... dnes je nás takových víc

to ne, to já se bojim :-)))))

Carodej
24. 05. 2005
Dát tip
Tak si bouchni do chlapa:)

kde je nějakej? :-)

Carodej
24. 05. 2005
Dát tip
tssssss

no, vidíš, taky žádnýho nemůžeš najít :-)))))

Carodej
24. 05. 2005
Dát tip
*nakreslil velkou šipku a namířil ji na sebe*

kdo? a proč?

Carodej
24. 05. 2005
Dát tip
*zmačkal vztekle papír a odešel* :-)

vidíš :-))))) nebyl to chlap :-)))))

Sunmoon
24. 05. 2005
Dát tip
tak ta diskuze tady mě zaujala víc než dílo...:o))))

0200789032
24. 05. 2005
Dát tip
souhlasím se sunmoon, diskuze zvláště po vstupu chlapáka čaroděje je dobrá, řek bych hotowá pawlowská. no a k dílku... líbí se mi poběžim v šest ráno pro rohlík a taky hnojim angrešt a jahůdky komližkama, ale ke zbytku musím dodat, že smrdět se smí jenom o samotě. s pozdravy Eau De Cologne :))

Toscana
24. 05. 2005
Dát tip
Eau De Cologne a Nina Ricci sakra - a takový kobližky hotovej Dióóór pro jahůdky :o))))) Čaroději nemuchlééééj. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru