Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má horký čumák a je čím dál víc bledá...bojím se, že do rána nevydrží...

26. 05. 2005
8
0
2153

věnujeme našemu kamarádovi chroustovi... " je opravdu horko čas obléknout si kožich a sednout si do kroužku kolem samovaru " ( Karel Šebek )

Tak vám vracím

ten ledový salát, slečno.

Žádný tekutý dusík

v něm nebyl

a má Polární noc

ho nechtěla žrát...

Dejte mi radši zase

mraženou rybu...

anebo víte co,

nezašla byste se mi

na ni podívat?

 

 

:o) :o) :o)


Káčátko
06. 02. 2006
Dát tip
.. ledově mi vyrazilo dech :) .....už jsem ho chytla tak ti posílám *

no jo...hudebně nic moc, ale měli jsme příjemnej doprovod...zelenookej...:o) chtěl bys vyrábět ryby? To jako že bys nám chtěl utéct za plot? Ale ryby se přece dají vyrábět i tady, jen musí být úplně maličké, aby nikdo nic nepoznal...jen sasanka místo pažitky...nebo rybí andělé a ledové myší pole...ale opatrně, aby Ti nějaká ryba nepřerostla přes hlavu a nespolkla Tě...:o)

ledová_android: A dnes to bylo ještě horší...královně to ale přece nemůže moc vadit...prostě se na sebe podívá do zrcadla a ten pohled ji zase na pěkně dlouho zmrazí...zato naše modrá keramická rybička, co jsme si ji koupili Mezi ploty za pět korun ( kamarád sehnal pár volňásků, jinak by nás ani nenapadlo se tam jít smažit ) nám skoro lekla...zabalili nám ji do papíru jako kus masa...tak jsme ji hned přebalili do vlhkého papírového kapesníku a dali jí svou vodu s bublinkama ( což byla hodně velká obět, protože jsme pak museli pít místní nealkoholické pivo z kelímku )...teď už se trochu vzpamatovala...není to jen tak nějaká ryba, ale levé oko draka z naší poslední básně...těch rybiček tam měli víc a všechny si byly strašně podobné...nějaký blázen je má asi taky hodně rád...to bude fajn až nás tam zavřou...budeme vyrábět ryby... :o) :o) :o)

Garth
27. 05. 2005
Dát tip
:)*

Lukri
27. 05. 2005
Dát tip
bezvadné

fajn

Rowenna
27. 05. 2005
Dát tip
milé fajn

jůůůůůůůů...chroust mít velikou největší radost na světě a ták..no 8¨-)))))) moc moc príma básnička..císahám! 8¨-))*

jééé, náš kamarád je zase zpátky, to je dobře, že jsi jen malej brouček...když Tě vyhodí, vždycky se najde nějaká škvírka...:o) děkujeme

je pěkná ta změna písma! 8¨-) se nemohu dokochat.. 8¨-)))

jen drobná kosmetická úprava :o) zítra prý má být pořádný horko, tak si ji zapiš za uši, bude Tě chladit...:o)

jůůůů...budu mít za ušimama sníh a budete mi tam chodit sáňkovat?

se ví...tak abys šel koupit mrkev, protože z nás určitě brzo budou tři sněhuláci...:o)

sněhulácí jedí mrkev? no jo - a já myslel, že uhlíky! 8¨-))

No jasně, že jedí uhlíky...ale uhlí přece nemusíš kupovat...stačí zajít do sklepa..ehmm...do ucha... měj se krásně, kamaráde...my se jdeme vyhodit ze školy...pápá

supizmus
26. 05. 2005
Dát tip
tož co už s tím

ahooooooooojte...brablencíííííííííí 8¨-)))

Siral
26. 05. 2005
Dát tip
:) tip

Zuzulinka
26. 05. 2005
Dát tip
:-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru