Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když máš srdce zjihlé, když máš potíže...

18. 12. 2000
3
1
9100
Autor
Danny

Tohle jsem napsal v roce 1997, v dobe pocitacove zavislosti. Poprve jsem tam pouzil deformaci koncu slov kvuli tomu, aby se to rymovalo (zjihle - ryhle apod.)

Když máš srdce zjihlé, když máš potíže tak se seber ryhle - hurá do spíže! A sněz třeba chleba vychutnat si ho hleď - žal se krásně vstřebá začni s tím hned teď. Začni s tím hned teď! Když se ti oči mračí nebo z nich slzy tečou, tak sedni k počítači and let the System go! Zahraj si hru nebo vytvoř animaci - smutek u není s tebó a pryč se vytrácí. Začni s tím hned teď!

1 názor

johanne
26. 02. 2004
Dát tip
nic moc... ale parodie jsou málokdy hodně dobrý :)

hezké a zajímavé

Kulhá jako pařanovy oči v temný kobce po osmačyřicetihodinovce, proto je to líbezné jak Diablo na 486/DX!

Seregil
05. 09. 2002
Dát tip
Hm. Jo? Kulhá ... jinak dobrý...

Deltex
23. 04. 2001
Dát tip
Inu, takhle bych to nevidel - kdyz sedim u compu, nepotrebuji totiz jist:))))))))))))))))))

... celej Danny... Jídlo, Comp............. ......a SEX.......

Naja
26. 02. 2001
Dát tip
ta spiz mne taky nadchla, ale ja ji mam prazdnou :=(

papouch
18. 12. 2000
Dát tip
papouškovi nepomáhá jinak....(ale to už je fádní)....kulhá rytmus :-)

Albireo
18. 12. 2000
Dát tip
Ano, občas to kulhá, ale jsou tam dobré nápady.

Cavalera
18. 12. 2000
Dát tip
První sloka dobrá, pak to (koukám na své předchůdce) .. kulhá.

ruby
18. 12. 2000
Dát tip
to hura do spize bylo fajn pak jsem i ja odhalila ze se mi to spatne cte do rytmu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru