Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze lúzy

16. 07. 1980
3
1
8590
Autor
Garth

Vstup na vlastní nebezpečí.

Toto je diskuze lúzy.

Témata : :)

1. odpadkový koš prohrabávat budeš

2. kam zmizel kapitán lůzy noe1?

3. odpadky

4. jsme lůza a jsme na to hrdí

5. včera jsem onanoval na benzinové pumpě (opravdu)

6. zvratky a fekálie

7. lůza

8. kam zmizel kapitán lůzy noe1?

9. noe2

10. posral jsem se v kině

a bonusová 11. : lůza

91. garth

1306. poslední přemyslovci

6378. osobní útoky na celý vesmír

65536. hvězdičky Petra Pana (nově)


1 názor

Fízlové maj nonstop, trdlo. Mohs tam už večer.:)))))))))

Garth
07. 11. 2005
Dát tip
Teď se tu nic zajímavýho neděje. Ani v Liťáku, ani v Lovosicích. Teda, v Lovosicích se neděje skoro nikdy nic, až na náš luzný rockový festival altros. A ten bude zas až v červnu. Každopádně pro luzný tah je zde prostor pořád. :)

Delight
05. 11. 2005
Dát tip
A je třeba se projet ve vozíčku!!!!

Garth
05. 11. 2005
Dát tip
A je třeba posnídat v uzenářství několik piv a poobědvat na nádraží guláš!!!

Delight
05. 11. 2005
Dát tip
... Liťák?? Kdy? ;)

Leclajr
04. 11. 2005
Dát tip
Ahááááááááááááá : - )) Lůza je ten pán, co fouká do harmoniky na ulici s kloboukem před sebou? Lůza jezdí s čertem po poli a oře?? Lůza se dloube rukou až po loket v nose??? Lůza chodí v molama prožraných hubertusech???? HEH tak to jsem lůza jak vyšitá.......!!!!!!!! :))))

Garth
04. 11. 2005
Dát tip
ano může být ano může být ano může být ano může být Lůza se také účastní rozličných luzných akcí. Je třeba, aby se lůza sešla. Je třeba, aby lůza kreslila kosočtverce pěnou na ubrus!

Leclajr
04. 11. 2005
Dát tip
Lůzné akce, to musí bejt vzrušující lůznost..!! Asi se nebudu 2 roky holit ani stříhat :-))

Leclajr
03. 11. 2005
Dát tip
Kže lůza jsme my všichni?

Garth
03. 11. 2005
Dát tip
Ne, je to podstatně složitější.

Leclajr
03. 11. 2005
Dát tip
Heh tak to nevim, jestli pochopim.. sem trochu mimo mísu.. Lůzo, co mi to děláš..??......................................................................:))

Garth
03. 11. 2005
Dát tip
:-) lůza jezdí na vozíčku ! jsi lůza, Leclajre?

tak taková jsem lůza?

Garth
23. 10. 2005
Dát tip
ne, já jsem lůza :)

už je mi to jasný :))

ashest
18. 07. 2005
Dát tip
lůza je luzná,chátra může být chatrná,ale hovno je furt jenom hovno

Garth
18. 07. 2005
Dát tip
no to je tedy blábol hodný lúzy :)

Garth
30. 06. 2005
Dát tip
Tak vida. Jo, recyklace, to je holt byznys. A my, jako správná lúza, musíme prohrabávat koše.

Garth
27. 06. 2005
Dát tip
moudrý to muž :) (časem si našetří na vlastní vůz a bude "krást" papír ve velkém :))

Garth
26. 06. 2005
Dát tip
Ne, do plastů můžeš házet pet lahve i s víčky.

Garth
26. 06. 2005
Dát tip
Mýty o třídění http://www.jaktridit.cz/forum/myty.html Seznam nejčastějších mýtů a dotazů ke třídění odpadů: 21.2.2005 Před vhozením do kontejneru je třeba odstranit z PET lahve víčko a etiketu. ŠPATNĚ PET láhve můžete do kontejneru vhazovat s etiketou i víčkem. Obojí bude při dalším zpracování odstraněno. PET láhve sešlápněte!!! Nesešlápnuté láhve jsou objemné a tím zdražují přepravu, komplikují manipulaci a recyklace se tak stává nákladnější. (i když chápu, že pražáci musí mít něco extra :))

To je ale drzost - on si klidně odejde navždy a mne tu nenechá ani vzkaz. To je ale drzost nehorázná. Člověk odjede na půl roku prycz a vrátí se a tady zbude sím - asi se na vás vys...ru...e a nebudu s váma komunikovat, když nemáte ani trochu pohnutky svědomí, že králíka necháte vlkům!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Garth
08. 06. 2005
Dát tip
chudáku králíku.

jo jo už to tak bude, Petr a Pišta na mně sere..........

Garth
08. 06. 2005
Dát tip
chudáčku králíčku !

Delight
01. 06. 2005
Dát tip
Když někdo tvrdí o Pištovi Hufnáglojc, že je možná čurák, ale možná vyrost, neni možná čurák on sám, ale taky možná vyroste?? ;)) A je vůbec správná lůza??!! ;)

Del, dík za avízo... Petr_Pan: Víš, co je zábavný? Že všechny čuňárny o mě vždycky šeptáš do polštářku někde hoodně daleko, jen abych se o tom nedejbože nedozvěděl - a vždycky, když se potkáme, tak se usmíváš jak přejícnost sama... Že si o mě myslíš, to cos napsal, je mi skutečně fuk, jen si to užij. Jsi přeci jen ještě štěně, a některé věci ti nedocházejí. Co mi vadí (velmi) je, že jsi takový srábek, že mi to neřekneš do očí. (v tomhle poslední případě to znamenalo poslat avi, má se to za slušnost, víš?) . . . . .

Garth
01. 06. 2005
Dát tip
Delight : Dobrá otázka, s tou lůzou. Vše amorální je lůze blízké! :-)

Petr_Pan
01. 06. 2005
Dát tip
pišta> :-) kdybych nechtěl, abys to věděl, nevěděl bys to. mám obavu, že si to špatně vykládáš - v žádnym případě mě neuspokojuje psaní vl. názorů - navíc - jak si můžeš všimnout, jsem tady v tomhle celkem osamělej + povídání se Tě týkalo spíš okrajově a rozhodně jsem nebyl tím, kdo Tě tu vzýval - zlobíš se na špatnou stranu .. pomineme-li tohle, moh bych se ohánět ještě tím, že jseš teď určitě dost zaneprázdněnej a tak - ale - slušnost/neslušnost - myslím, že na to jdeš nedobře. delight> dík, žes to napravil :-)

Delight
01. 06. 2005
Dát tip
Napravila.. Nejni zač.. hihi.

Petr_Pan
01. 06. 2005
Dát tip
juj - promiň :-)

Jak myslíš...

Petr_Pan
01. 06. 2005
Dát tip
dík, že to zbytečně nerozmatláváš

Nejni co, zítra mizím v dál.

Petr_Pan
01. 06. 2005
Dát tip
norsko ?

No jasně. NOvý liteRární Server Kopnutých Odsud :)

Petr_Pan
01. 06. 2005
Dát tip
myslím, že bych Tě musel znát líp, abych moh ňák navázat teďkon a nemusel mít obavu, že ze sebe udělám většího trumpetu, než jsem .. :-)

Jéžiš, nic se neboj, žádná kulišárna, jen odcházím z písmáka. Tečka. Svět se nehroutí, fyzika platí, a v hospodě se platit musí. Všechno při starém. P.S. Ta expedice (co mi mimochodem utekla) byla na Kodiak.

Delight
31. 05. 2005
Dát tip
Héle, Garthíčku, a pročpa zmizelo mý členství f klupu lůza a je tam místo toho klub stařen jakýchsi založený Yfčou?!!! TOTO JE ATAK NA MÁ PRÁVA A VÚBEC!!!!!!! CHci vrátit lůůůůůůzůůůůůů!!!!!

Delight
31. 05. 2005
Dát tip
Ha!!!! A uš je tam zas lůza.. Heking, Peking, Beijing a vůbec, Saigon!!!!!!!!!

Garth
31. 05. 2005
Dát tip
To tedy netuším. Neboj, pro mě jsi stále lůza! :)

Noe1
31. 05. 2005
Dát tip
Petr: ten čtvrtej to je Kampa :-(((((. Tak až se vrátíte. Na podzim musí být v Hlinsku nádherně :-)

absurd
31. 05. 2005
Dát tip
vyjádrila uz se Vella??

Petr_Pan
31. 05. 2005
Dát tip
noe> upřímně jsem připravenej na to, že někde chcípnu tam .. ;-) jj - kampa - škoda škoda .. garth> myslím, že tady nikdo nikoho nedrží - proto se nerozčiluju absurd> vella je fajn/rozumná holka a - zdeňka určitě podrží

Garth
31. 05. 2005
Dát tip
Petr.. na jak dlouho tam jedeš? a proč se učíš chemii, když máš tuto vizi? :)

Petr_Pan
31. 05. 2005
Dát tip
protože jestli propadnu, tak se tej cesty ani nedožiju - a - neučím se - jen jsem věřil, že budu - ze skoušení jsem dostal čestnou pětku na měsíc a víc - bude to asi hodně chaotický/divoký

Garth
31. 05. 2005
Dát tip
To Ti docela závidím. Nekecám. Taky bych hned jel, strašně mě to láká.

Petr_Pan
30. 05. 2005
Dát tip
aaach .. ;-)) a - jasně - koše prohrabávám s chutí ;-)

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Vždycky jsem si říkal, že jsi super kluk. ;-) Jsme lůza. A jsme na to hrdí.

Petr_Pan
30. 05. 2005
Dát tip
samozřejmě - všichni patříme do davu a pokusy o vybočování z něj/popírání tohoto je celkem zbytečný/ubohý/smutný/zoufalý/trapný a tak .. ;-) jsem rád za tenhle klubík :-)

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Já jsem jedinečný, ale i tak jsem lůza. Vybočování je zbytečný/ubohý/smutný/zoufalý/trapný... a veselý/důležitý/nefádní/smysluplný... :-)

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Pokud se řekne ne kompromisu, tak co byste tedy konkrétně chtěli? Souhlasil by každý z vás, aby byla zveřejněna jeho pošta na Písmáku, aby se mohlo nepřímo prokázat jak věci skutečně byly? Lze vybrat z databáze příspěvky týkající se sdružení a artelieru. Žádám všechny autory příspěvků, které vyjadřují nesouhlas nebo nespokojenost s mým dnešním postupem, aby je na výraz dobré vůle dobrovolně stáhli. Pokud se tak do 14 hodin nestane budu muset takovou reakci chápat jako odmítnutí kompromisu. Dostatečné lůzné.

Petr_Pan
30. 05. 2005
Dát tip
já si myslím, že už jde opravdu jen o zbytečný kecy - třeba pišta je prostě čurák a jeho blábol mě dojal. dero udělal hloupost a je i tak pohodovej kluk - myslím, že se vlastně nic nestalo - nemám žádný požadavky na nikoho - musím se učit chemii .. :-)

Noe1
30. 05. 2005
Dát tip
Petr: víš, máš nárok na svůj pohled - ale dost mne tvůj názor mrzí. Ty si nebyl osočen, pomlouván, zbaven možnosti se bránit. Já jsem se taky nedověděl, jakým jsem bezpečnostním rizikem pro tenhle server - tys nenapumpoval do tohohle servru tolik tisíc co Pišta.

Petr_Pan
30. 05. 2005
Dát tip
noe> rád Tě vidím - i s tou jedničkou .. :-) máš pravdu - nic z toho jsem nebyl - ale - nevím kvůli čemu se Ti takový příkoří dělo a nevěřím, že se lyryk špatně vspal a tak zablokoval půlku písmáka a posral jí hlavy; stejně jako je mi jasný, že všechny ty poraněný skřeky mají nějaký důvod. ale - je to jako přijít na bojiště v cizí zemi, po bitvě - prostě nic nevím, tak se nijak nevyjadřuju a protože vím, že se asi nestane, aby jsem se slez třebas s Tebou & lyrykem ve stejnej čas a ve stejný místo u piva a s klidnou hlavou všech zůčastněných si to poslech - , nesnažím se to chápat. nemluvím o tom, jak velkej má pišta plat ale o tom, jakej je to člověk

Noe1
30. 05. 2005
Dát tip
Hmmm, ten konec mi ujel, jen jsem chtěl říct, že Pišta pro tenhle servr udělal sakra hodně a že má sakra velký důvod se cítit podvedený, ukřivděný, uražený. Rovněž já nevím, co mezi vámi bylo a je - to taky nechci a nebudu soudit.

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Krom toho že stále trvám na jmenování jeho IP adresy kritikem, stojím v tomto za Noem (ostatně je to kapitán lůzy). Ani to slibované vysvětlení blokace, nic. A teď temná pohrůzka nahlížení do soukromé pošty. Ale stále jsem lůza, bude-li někdo tvrdit něco jiného, budu to muset považovat za osobní útok.

Petr_Pan
30. 05. 2005
Dát tip
o pištovi se nechci bavit a .. pokud mám bejt upřímnej - je mi fuk, jak se cítí. třeba přeháním - třeba vyrost a je teď fajn - ale - po tom všem, jakej je to dobytek se obávám, že tohle neproběhlo a tedy tak. btw - nechtělo by se Ti přijet na vysočinu na rozloučení se mnou - přečíst ňáký to tajdó a tak ? :-) ( je-li takovéto odklonění od tématu možné .. :-) )

Noe1
30. 05. 2005
Dát tip
Garthe, děkuju za podporu. Jmenuji tě kontrrrrrrrraadmirálem lůzy, potažmo lúzy. Což asi nemůžu, ale stejně tě jmenuju. Ber to jako osobní, ale hodně osobní útok ;-)))))))

Noe1
30. 05. 2005
Dát tip
Petře, není to vymluva ... ale další tři víkendy mám přeplněné Ty mizíš?

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Noe1 : To je ovšem podlé! Mám se Ti podívat do pošty?? :-)

Noe1
30. 05. 2005
Dát tip
Nemůžu ti to dovolit ani kdybych chtěl. Základních lidských práv se člověk nemůže vzdát (to je aleprávnická magořina co :-)))))) ) Konečně jsme našli něco, co Brouk Pytlík neví :-)

Delight
30. 05. 2005
Dát tip
Zanedbáváte potpaďáky, pytlíci, a co tam je pedel!!!!!!! A já to považuju za osobní outok na pravidla klupu!!! :))

Petr_Pan
30. 05. 2005
Dát tip
a ten čtvrtej ? jedu s minimem stopem po evropě .. :-)

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Ta lidská práva nás ovšem zle svazují. Položme si otázku, zda jsme za těchto podmínek stále ještě lůza či lúza. ??? Brouk Pytlík :))) Delight... ale ne, prohrabám se pořád - osobní útok beru a jdu vyřadit Tvou IP adresu ze svých zpráv, které Ti bohužel nemohu zpřístupnit. Co na to listina základních práv a svobod? A je to v souladu s pravidly klubu?

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Čestná lúza, která nemá co tajit a souhlasí s odborným a nezávislým prověřením své zdejší pošty (vše provedu já osobně, diskrétně), ať mi laskavě pošle zprávu. Spadne z ní snadno podezření z nekalých úmyslů vůči nabízenému kompromisu a já se dozvím spoustu nových a zajímavých věcí.

Delight
30. 05. 2005
Dát tip
Začni u mě, bejby!!!! Huehehá, se pobavíš, ó jé... :DDD A teˇdu a porušim uplně cokoliv a přepočlu ti něco, jo? :D

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Ano, ale budu to brát jako osobní útok. Bejby? :)

Delight
30. 05. 2005
Dát tip
Ber kde ber, rozhodně! Sem přecy čestná hrůza škrt lúza!! Bejby :)

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Lůzo všeho servru, spoj se! Tak pak ano, ovšem. Astalavista, bejby. :)

Delight
30. 05. 2005
Dát tip
A jako čestná lúza souhlasym s proVěrkou nejen na písmáku, alei v mym tajnym šuplíčku a deníčku!!!

Delight
30. 05. 2005
Dát tip
Altavista, bejby? Ne e, gúúglglgl! :))

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Ano, to je přece samozřejmé. Zejména v Tvém tajném šuplíčku a deníčku. Znáš to - takhle to začíná vždycky. Jen dva prstíčky, jen dvě tři zprávičky... a za chvíli máš ve městě Bobliga a stojíš na hranici. A potom už jen astalavista a guvernér.:) To se potom nestačíš divit, bejby.

Delight
30. 05. 2005
Dát tip
Huehe, haby se ale nedívil ten co to bude muset chudák číst.. Já holi- tuju protože opčas nemluvím moc slušně vtějch správách a dopise..

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
A nosíš-li ďáblovo znamení?

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Každopádně jsi nyní čestnou lůzou, která nemá co tajit. Může-li ovšem lůza čestnou být.

Delight
30. 05. 2005
Dát tip
Nejčestnější s čestných. Mravně a morálně besúhoná nelhoucí a s principielního hlediska nejpravdivjejší!! A toto jest vijátřením pochibi a osobním útokem a tak! Bububu!!!

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
Greensleeves is all my Delight... :) Tak čestná a morálně besúhoná, že Tvé rukávy zůstanou bílé? :)

Delight
30. 05. 2005
Dát tip
A proč rukávy bílé, gdyš green slífs?! :) To byli muchomúrki, ty bílé!! :))

Garth
30. 05. 2005
Dát tip
No právě, měly být green, ale zůstaly white. To už je takový osud těch morálně besúhoných :)

Garth
29. 05. 2005
Dát tip
diskuze funkční.

to čumim vole, ty krávo ta čeština je tak krásná viď vole - prej můžu mluvit jak mi držka narostla . tak žádný keci vokolo ty můj zrzku, nebo ti už více neslíznu tvou zmrzku

absurd
29. 05. 2005
Dát tip
tip jak prase!!!

Garth
29. 05. 2005
Dát tip
tibbar : Přesně takhle to mám rád, i když zrzek nejsem! Dostatečně lůzné! Mám Tě rád! Absurd : díky můj oblíbený absurdíku! staň se také lůzou! a žádný keci vokolo ty můj zrzku !

Petr_Pan
29. 05. 2005
Dát tip
super :-) *

Garth
29. 05. 2005
Dát tip
Petře Pane. Hvězdička je mimo povolená témata. Bude-li se to opakovat, zařadím Tvou IP adresu do kategorie diskuze a zvážím podání trestního oznámení na klub lůzy, sám na sebe a na Noeho1. :-) A když už toto téma řešíme : Kam zmizel kapitán lůzy Noe1?

Garth
29. 05. 2005
Dát tip
Novinky v klubu lúza: Hvězdičky jsou již také povoleným tématem.

Petr_Pan
29. 05. 2005
Dát tip
nemám tušení, kdo se kam poděl. potil jsem se na kopcích vysočiny, když tady proběhlo něco, co nevím co je - vyčkávám zítřejší prohlášení .. a dík za legalizaci hvězdiček ;-)

Garth
29. 05. 2005
Dát tip
******************** pro Tebe vše ***************** :-)

wow ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************pa

Garth
29. 05. 2005
Dát tip
**** pa králíku ****

Garth
29. 05. 2005
Dát tip
Nezapomínejte prohrabávat koš!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru