Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

závist

30. 05. 2005
7
5
2803
Autor
hašigora

 

Závist

Její nažloutlé vlasy se v rytmickém kývání hlavou měnily na slunci v zářivě zlatou a já si přála jediné. Ustřihnout jí je. Ne kvůli zlobě, zášti, nenávisti, ale kvůli tomu, jak by se asi tvářila, kdyby zjistila, že její nádherná zlatavá hříva už není. Tedy je, ale v mé ruce a už jí s ní ani jediný vlas nespojuje. Možná by mě probodla pohledem oříškově hnědých očí a posléze i nůžkami, které by mi vyrvala ze zatnuté pěsti. Probodla by mě a já bych padala, padala na zem, v ruce chomáč jejích blond vlasů. Cítila bych jak jsou po všech těch melírech vysušené a zničené.

Dopadla bych, ona by vytrhla mé polomrtvole pár těch pramenů z nádherných vlasů, které já nikdy neměla.

Chomáč vlasů žlutých jako seno v měsíčním světle, které se mi už nezdají ani jako dobrá záminka k úmrtí. Cítím, jak mi nebije srdce. Už dávno s pláčem odešla, brečela doma na posteli, šla do kadeřnictví, kde ji ze zbytku zlatých, heřmánkem provoněných vlasů vytvořili nádherný účes. Závidím. Až za hrob.


5 názorů

Rogua
19. 08. 2007
Dát tip
no...ak mas v sebe tento druh zavisti, tak ti nezavidim:-) ale napisane je to dobre.

Kačírek
25. 07. 2007
Dát tip
výborný vyznání, umí to málokdo, to já závidím. :)

hašigora
24. 07. 2007
Dát tip
dikujiii:o)

JiKo
24. 07. 2007
Dát tip
Je to výtečné! Pobavilo, pousmálo... fakžejo :-) vTip

hašigora
31. 08. 2006
Dát tip
dikuji...:o)

Jinovata
30. 08. 2006
Dát tip
:o)) Má to vtip

hmm...viz Mr.Pidluke

hašigora
26. 03. 2006
Dát tip
teda...:o) dekuji:o)

Mr.Pidluke
22. 03. 2006
Dát tip
...Teda!!§ Je to krasne a nachlup presne dlouhe...dokonale ...*...

hašigora
20. 03. 2006
Dát tip
dekuji vsem:o) smrtak?:o)

zou
18. 03. 2006
Dát tip
mno já sem spíš na kračí dílka ale nevadíje to pekný :)

Rabb
18. 03. 2006
Dát tip
hezké.. ..líbí.

ashest
27. 07. 2005
Dát tip
tvoje slovospoje jsou bez jediné chyby.....až za hrob líbí ! *

Francois
01. 06. 2005
Dát tip
Nemáš co závidět, přece víš o blondýnách své...-:))

hašigora
31. 05. 2005
Dát tip
a jakou máš na mysli? autorka je tu ouplně nová... jestli myslíš tu z textu, tak ta je (bohužel?) fiktivní...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru