Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sex wife

02. 06. 2005
7
1
4697
Autor
45rpm

Miloš vstoupil do domu. Přivolal výtah a čekal. Díval se na boty, na červené světýlko, do matného skla dveří. Ve třetím patře výtah poskočil a strnul.

Předstoupil před dveře. Rohožka byla nakřivo. Špičkou ji nakřivil na druhou stranu. Nad kukátkem visela zpola odchlípnutá papírová cedulka - Královi. Vsunul klíče do dveří, vydechnul, otočil, zatlačil, vstoupil do bytu. Aktovku položil na botník. Opíral se o ni a zouval si boty. V jedné mu zůstala ponožka. Nechal ji být.

Jitka byla v obýváku a žehlila. Miloš jí potichu odebral žehličku. Otočil kolečkenm na OFF a položil ji na stojánek. Uchopil Jitku za ramena a tlačil ji ke stolu u okna. Opřela se hladce a měkkce o desku. Stáhnul jí tepláky a tanga. Přisunul dvě židle z každé strany a uložil na ně její nohy. Poklekl a políbil břicho a klín navlhčil jazykem. Pak si jedním pohybem stáhnul kalhoty i s trenýrkama a přistoupil k Jitce a do Jitky.

Vydechnul a nosem se zabořil do jejího krku. Nádech. Výdech. Pohladil ji po ramenou a pravil: "Jakej jsi měla den?"

1 názor

45 a 33 ...to už dneska nikdo nechápe, v čem je rozdíl? :o)

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Koukám tady je to samá správná ženská, ale kde jste, když vás člověk potřebuje?

Pisces
19. 12. 2005
Dát tip
45rpm: Mno... :)) ty máš něco společnýho s fyzikálními pohyby? (dle nicku)

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Ovšem. Jsem fyzikální pohyb.

Pisces
19. 12. 2005
Dát tip
45rpm: To já náhodou vim! Já jsem blonďatá, ale chytrá :))

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Nevěřim.

Pisces
19. 12. 2005
Dát tip
ale fakt! fyziku náhodou umím :-)

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Jak tohle souvisí s fyzikou? Souvisim spíš s hudbou.

Pisces
19. 12. 2005
Dát tip
no, přesně si to nepamatuju, ale nějakým způsobem to má co dočinění s frekvencí - no a to má s hudbou přece společné dosti a možná jsem taky úúúplně mimo(ň) :-D ale náš poblázněný španělský fyzikář o tom cosi plácal, tak se mi to zachytilo v hlavince

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Frekvence, to sedí. Nejsi mimo. Ono to může být cokoliv, to rpm, toj sou prostě otáčky za minutu, ale ta 45 mě zařazuje zcela přesně do muziky.

Pisces
19. 12. 2005
Dát tip
ha, tak jsem ráda, že nejsem dutá :)

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Nejsi dutá, ale nejsi ani úplně dokonalá.

Pisces
19. 12. 2005
Dát tip
:-D to jsem nikdy netvrdila /Známe se?/

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Nikoli.

Pisces
19. 12. 2005
Dát tip
tak jak to o mně víš? asi sem se sama někde zas práskla ;)

45rpm
19. 12. 2005
Dát tip
Na to nemusim bejt genius.

Pisces
18. 12. 2005
Dát tip
to je dobrý :) vůbec by mi nevadilo, kdyby to ten můj dělal taky :) t*

flisa
12. 12. 2005
Dát tip
no me se to libilo a moc,uplne jsem si toho typka predstavovala,trosku mi to splyvalo s nejakou scenkou s z ceskeho filmu,takze jsem toho mileho chlipnika videla tak ctyricetileteho,nacez jitcine tanga vyvolaly predstavu stavnate dvacitky....kdo by si nedal rict:-)

sidonia
22. 10. 2005
Dát tip
aaaa... mi se to líbí no, spíš se i líbí, kdyby se se mnou tak každej den někdo vítal:)) *t

Vihar
18. 10. 2005
Dát tip
No já nevím, souhlas s Kid_A, že takhle je to péčko, navíc dost low endové Kdyby se mu zvrtly ty židle, podkopl by to prkno, a žehlička mu způsobila na nahém zadku popáleniny II. stupně, byla by to groteska A kdyby Jitka zasyčela něco jako "dělej, už cákej, nevidíš, kolik toho mám ještě žehlit?" byla by to realita

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Je to o snech. Neni to porno.

Vihar
18. 10. 2005
Dát tip
Tak promiň, mě už se sny tohoto druhu nezdají Ale dík za vysvětlení. Zkus to zkloubit s tou groteskou a realitou, Jituš tak pustí šťávu, a místo klína budeš lízat tipy :)))

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Nejde o tipy.

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Sen - tajnej sen a teď mi řekni, jestli víc chlapů nebo žen:)

absurd
03. 08. 2005
Dát tip
technickou stránku veci komentovat neumím, ale je mi hodne sympatické t*

absurd
03. 08. 2005
Dát tip
je mi TO..

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
Kide, to si děláš srandu, že jo? Jinak bych ti asi nevěřil, žes to čet... porno:))) jestli je to porno, tak první, který je uctivě a slušně napsaný u tebe mám vždycky chuť dát výběr a tady bych ho snad i kvůli těm kritikám dal

45rpm
05. 06. 2005
Dát tip
No jo no.

fialowa
02. 06. 2005
Dát tip
:)*

overflow
02. 06. 2005
Dát tip
tolik drobnejch pohybů...jenomže Jitka a Miloš dělaj i jiný věci... no stejně dám tip, je to jako filmová scéna

es_sence
02. 06. 2005
Dát tip
když už, tak: rozepnul, nabotnal, vrazil, vypadl, spadl, usmál se, odešel tak úsečné věty se zdají jak zasyčení hadu; člověk má z toho fóbii na další týdny ... obdivovala bych autora, kdyby Milošovi klidně otevřel - nebo ho nechal otevřít dveře, a Jitku svlékl .. třeba, protože se mu tak líbí víc. Docela by bylo fajn, kdyby ji uložil nohy na židli kvůli něčemu jinému než to, co jsem napsala viz výše takhle z toho mám jen opravdu "uštknutí" a nutkání autorovi kecat do jeho záměrů, protože i když výtky byly cílem asi nebyly tak úplně nejlíp zpracované (cíle ...). Martina.

45rpm
02. 06. 2005
Dát tip
Napsal jsem to tak, jak jsem chtěl. Když napíšu něco krasopisného, dám pod StvNa. Tohle je styl 45rpm a je záměrnej a nedá se vytknout jenom proto, že ti nesedí.

es_sence
02. 06. 2005
Dát tip
Já ti neříkám, že jsi to nenapsal, jak jsi chtěl. Jistě. Snad bych ti to ani nebrala, akoráte, že čtenář (konkrétněji: já) nebere tvé chtění v potaz; to mi může srdce rvát, ale text, který jsem si přečetla je pro mě směrodatný. Není dobrý. Tady nejde o krasopis, nejde tu ani o lyrické vyjádření, které jsem u tebe jakožto autora měla radši, ... pokud můžu, tak bych chtěla číst něco poutavého. Něco, co mě neodradí, co zůstane. U této prozaické miniatury nejen, že sled události nepřekvapí, ale on dokonce nedělá se mnou vůbec nic. Co se týče literárního zpracování ani to se mi nezdá z nejšťastnějších. Vždyť jakoby člověk četl seznam ... Jestli chceš odebrat city, musíš přidat něco víc, nosnějšího, aby se trhlina zacelila. trochu mě mrzí, že na tomhle stavíš; pár sloves, nikde nic. Je to málo. A věř, že budu vytýkat to, co mi právě nesedí, protože jak jsem řekla na začátku, nebudu brát v potaz tvůj záměr, který mi je někde. Záměry by snad ani neměly být vidět, ale výsledky. Párkrát jsem ti snad pochválila úsečnost, zkratkovitost /ale ne zhuštěnost/ Slova pod poznámkou: Když bych si to měla představit, že je to jednání bez citů, emocí, zbytečných gestikulací ... dobře, ale to prostředí by mělo mít ještě trochu narvch.

45rpm
02. 06. 2005
Dát tip
Čteš mě a přitom mě nebereš v potaz a jsem ti někde?

Začátek: první věta; oceňuji na tom, že jsi se nějak rozepsal, rozjel. Můžeš zatočit kamkoli, jsi na křižovatce. Druhá věta: trochu fantazie, jakoby se prodrala tvá asociačnost a touha mít ji někde v textu. Třetí věta: jel jsi trabantem a vybral sis směr, jenže jsi přidal moc plynu a ono to kikslo. Třetí a čtvrtá: nevidím důvod, proč by nemohly být u sebe. Jako souvětí, dělené třeba středníkem. Nakřivo - nakřivil? Urovnal ... nebo proč hledat jedno sloveso a neopsat to větou ..., že? Jak už jsem ti jednou psala. Tahle erotika je ta, která nevzruší (škoda jí) a která je na hranici, jestli ji chce člověk vůbec přijímat za denního světla.

es_sence
02. 06. 2005
Dát tip
Omlouvám se. A nebyl tohle záměr? Tvé nutkání proč psát vůbec tímhle stylem mě nezajímají, píšeš tak. Mám pouze možnost přijmout to nebo ne.

45rpm
02. 06. 2005
Dát tip
Smysl pro detail. Díky.

rybka
02. 06. 2005
Dát tip
teplaky a tanga jsou vazne husta kombinace :-)

Pívíí
02. 06. 2005
Dát tip
...hm... ta předehra stojí za ho---!....

ledňáček
02. 06. 2005
Dát tip
no...at zije originalita, vkus a snaha hledat myslim, ze je to hloupe

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru