Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miniatura

02. 06. 2005
7
0
3025
Autor
Siral

Na stole sokol v sošce
z terakoty
rozepjal křídla a
vylétl z okna

Někdy se opravdu věci
mění k lepšímu


Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
..ještě jsem se naučila psát avíza, tak pošlu Hrbolkovi....ahoj, N., promiň, že jsem včera nereagovala, ale viz vejš, zkouška po noční. Měj se - a piš- mě to aspoň těší(potěšilo), což se vo 80 procentech věcí tady říct nedalo, projezdila jsem texty na skútru semo tamo. Ahoj, N.

Siral
08. 06. 2005
Dát tip
Natt_Alli: :) Jsem rád, že to máš ve zdraví za sebou... jen mě zarazilo jméno toho tvého profesora, zkus se podívat do mého infa, docela se pobavíš ;-) Jinak můžu jen doufat, že se ti častěji trefím do noty...

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
----------šmarjá, Mlčoch je ekonomickej postrach po humanitních široko daleko...! -----jednou na mě vyjel tak, a voprávněně, že sem mu, mrcha, řekla: "Vy ste jako nějakej muj americkej táta..."...smál se děsně---------- Měla bych se bát...?Podívám se.............N.

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
...tak už jen doufám, žes adoptovanej????A, Mlčochu, sim tě, já sem blbá na todle, jak si mám dát data narození do těch nul? Mně je fuk, že vypadám jako koza...díky. N.

Siral
08. 06. 2005
Dát tip
Mno, potíž je v tom, že podle všeho už svoje nacionale po registraci změnit nemůžeš... alespoň jsem tedy ještě nepřišel na to, jak. Takže vypadám taky jako blbec...

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
to neva-------------blbost.Dík, N.

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
tak tahle je krásná...miniatura, a je tam tolik naděje....se říká,že byť film děsivej, na konci aspoň úsměv, tadle křídelnatá, ta mě potěšila, a domu z recepce, jupíííí....a eště jedna zkouška a druhák máme v.......ahoj, N.

Siral
08. 06. 2005
Dát tip
Natt_Alli: to jsem rád, doufám, že tu zkoušku dáš ;-)

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
...dala jsem, byl na mě hodnej, i když ekonomie neni moje silná stránka, ale první šla Bubu, moje kámoška (2 m, černá rtěnka, bíločernej melír, černý drápy), takže na obávaným Mlčochovi zapracovala. Díky za voptání - včera v noci jsem tu byla poprvé a líbil se mi Hrbol , o tom saxíku, moc a moc...de z toho neštěstí---- a tohle od tebe. Krásně "oživlej text", a nadějnej jak jsem Ti psala -, mám takový věci ráda. N.

Siral
03. 06. 2005
Dát tip
Jeheheman: Díky.

vesuvanka
03. 06. 2005
Dát tip
pěkná.. někdy se opravdu věci mění k lepšímu .. TIP

Siral
03. 06. 2005
Dát tip
vesuvanka: díky za tip, je taková nadějná

DRAHT
03. 06. 2005
Dát tip
Někdy se opravdu věci mění k lepšímu Moc hezká. TIP

Siral
03. 06. 2005
Dát tip
DRAHT: Díky, jsem rád, že zaujala.

Sarrah
03. 06. 2005
Dát tip
Někdy se opravdu věci mění k lepšímu ***!

Zuzulinka
03. 06. 2005
Dát tip
ano...někdy se mění...i k lepšímu...*

aikon
03. 06. 2005
Dát tip
ale naozaj len niekedy

Siral
03. 06. 2005
Dát tip
Sarrah: Optimismus do žil, venku je tak krásně :) Zuzulinka: Buďme za to rádi... aikon: nějaká sranda musí být ... Selia: Aspoň že tak... Hrbol: Možno brát i jako oxymoron. díky za tipy

Siral
03. 06. 2005
Dát tip
celý text - soška přeci nemůže vzlétnout.

:o) dobré t.

Siral
02. 06. 2005
Dát tip
Drobnost k pousmání... zdá se, že jsem se trefil :o) díky za návštěvu.

Jeheheman
02. 06. 2005
Dát tip
tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru