Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pondělí - Little Richard

13. 06. 2005
0
0
2758
Autor
REDH0T

Datum : 13. 6. 2005, 19.00 hod.
Místo : Praha, Lucerna


LITTLE RICHARD


Osobnost, která během dvou nejintenzivnějších let aktivní činnosti (1955 - 1957) dokázala ovlivnit a nasměřovat generace hudebníků. Muž, který zásadním způsobem změnil podobu pódiových vystoupení. Před Little Richardem nikdo neviděl na pódiu šílence za klavírem, dvě elektrické kytary, basu, bicí a saxofonovou sekci, sloužící téměř výhradně k podpoření rytmu. I Elvis hrával v té době ještě bez bicích v hillbily sestavě se španělkou. Zeptejte se Jimmy Hendrixe, jaké to byly časy, když nosil mistrovy nástroje, Beatles a Rolling Stones, zda by existovali nebýt Little Richarda. Za všechny jen Otis Redding - Nebýt LR nejsem tady. Na světě je jen málo lidí, kterým nic neříká jeho jméno a hity Tutti Frutti, či Long Tall Sally. Každý zná ten největší rockový blábol historie Wop Bop A Loo Bop A Lop Bam Boom... :o)

Pojďte se podívat na živoucí legendu (narozen 5. 12. 1932, jako Richard Wayne Penniman), která byla opravdovým postrachem jedné generace rodičů a vlastně celé Ameriky. Amerika neměla nikdy strach z ukřičených bílých mužů, ale z černých outsiderů, kteří dokáží světu nakopat prdel...
Pojďte, bude to zážitek
P.S. odjíždím z Brna po 13.00 hod. Někoho mohu ještě vzít... :o)
alina
15. 06. 2005
Dát tip
woooow!!!

pozorovatel
15. 06. 2005
Dát tip
Chatová skupina POZOROVATEL, ANONYM, ANONYM tě tímto žádá o poskytnutí sloní kritiky k dílu liberalismu s názvoslovím dne 29. 2. 2005. Cílem naší skupiny je překonání světového rekordu v počtu návštěv všech dílů Chalupářů, samozřejmě na celém světě... Přispívej i vícekrát, chceme překonat i Čínské chaty

(mathew)
14. 06. 2005
Dát tip
papouch : nikdo mu neubírá zásluhy, ale je zbytečný poslouchat ho, když ostatní dávno jeho práci dovedli někam daleko blíž dokonalosti. ale to by ses nesměl bát poslouchat něco co je mladší než dvacet let..

papouch
14. 06. 2005
Dát tip
meťů poslouchám všechnu muziku a taky muziku hraju a tvořím a tak vím, že ten, kdo o někom, kdo v půlce padesátejch let dokázal udělat to, co udělal, řekne že je sráč, je sám sráč kua to je věta! :-)

(mathew)
14. 06. 2005
Dát tip
ale jo, jasně že udělal velký věci. ale taky 150 stejných alb se kterýma otravuje už padesát let:) parní vlaky byly taky přelomová věc a dneska už se s nima nejezdí:)

477
14. 06. 2005
Dát tip
jezdí !!!!!!! .-)

REDH0T
14. 06. 2005
Dát tip
Byl to zážitek. Tan chlap znova dokázal, proč je obdivovaným základem rocku. Žádné retro večírky, ale industrial naplno... SUPER ZÁBAVA, šlapal jako dvacetiletý kluk... mathew - no comment

REDH0T
13. 06. 2005
Dát tip
opice - hendrix tu s námi je .o)

rybka
13. 06. 2005
Dát tip
hmm, to nestiham..nez bych se dostala na letiste a tak...skoda :-)

(mathew)
13. 06. 2005
Dát tip
není trošku zbytečný na takový sráče jezdit? :))

papouch
13. 06. 2005
Dát tip
mťů sráč jsi ty ... pokud tohle dokážeš říct :(

Adams
13. 06. 2005
Dát tip
To čtu brzy....ale stejně bych nemohl:-((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru