Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rebel

30. 12. 2000
0
0
3334
Autor
Rozervanec

Už když se narodíme, má každý v našem okolí tendenci s námi manipulovat. Udělejme s tím něco.

Rebel Narodíš se, začneš dýchat, nikoliv však pro sebe. Tvoje cesta dřív než přišels, v myslích jiných zrodila se, ty jen sny a přání druhých, plnit budeš do té doby, než tvůj rozum oznámí ti, že už otrok nechceš býti, pak se staneš rebelem. Budeš sám a přece v davu, najdeš duše spřízněné, jimž zachtělo se täké lítat. Nebudou už cizí přání, jen tvoje sny a tvoje cíle. Tak buďme také rebelové.
Kačírek
04. 11. 2003
Dát tip
To je fakt, ale s tím se moc dělat nedá, človíček je holt determinován vším kolem sebe. Líbí :o)

clovrdik
31. 10. 2003
Dát tip
... a co bude dál ? staneš se tím, kdo bude v mysli rodit cesty jiným ... takovej koloběh :-)

Krel
11. 08. 2002
Dát tip
zajímavé..

jorel
05. 02. 2001
Dát tip
(-) obsahově nijak inovativní obratově nic moc (+) "ä" v täké věcnost

Merle
10. 01. 2001
Dát tip
Rozáry :-)))))) no skvělý...

Rozervanec
09. 01. 2001
Dát tip
Merle tak vidíš, alespoň v něčem se shodneme. I když je to jen obsah básně. :c))

Merle
08. 01. 2001
Dát tip
Rozárka: nemluvím ani o tobě, ani o básni... sám pojem rebel se mi nelíbí, alespoň v tom dnešním významu. Když slyším to slovo, vybaví se mi mi frajer v kůži co prohání motorku nekonečnými pláněmi svobody, sem tam rozbije pár držek a sbalí nějakou tu babu. Původní význam jako vážný (spíše násilnický) odpůrce už dnes jaksi není v kurzu. A já nechci bejt ani jedním z těchhle významů... ikdyž s obsahem básně jinak souhlasím.

Merle
05. 01. 2001
Dát tip
Rozervanec: nechci bonzovat, ale Janis je holka :-)) BTW: rebel má v sobě navíc cosi ostentaivního, cosi všemvámukazujícího, a proto se mi nelíbí.

Rozervanec
05. 01. 2001
Dát tip
Merle, díky za upřímnost. Vysvětli akorát mé nechápající maličkosti, co je to BTW, a co že se ti to nelíbí. Já nebo ta báseň? Ale pokud se ti nelíbí báseň, nemůžu se ti líbit já a naopak. :c)

Janis
02. 01. 2001
Dát tip
degradace--nedegradace... prostě mi to připomenulo tu osudnou devátou třídu nic víc-nic míň !

Rozervanec
02. 01. 2001
Dát tip
Tak to jo. Hlavně, že jsi jí v pořádku a bez úhony přežil. :c))

Rozervanec
01. 01. 2001
Dát tip
Janis, nevím kam jsi tím mířil, ale obávám se, že jsem trošičku starší než ta devátá, ale možná jsem se tím dílkem do té deváté degradovala. :c)

Janis
31. 12. 2000
Dát tip
rebelové? no jo.devátá třída je devátá třída (strašně mne srali.když se jim nelíbilo moje chození.vlasy.percing.und oblečení) devátá třída :)

Eternal
30. 12. 2000
Dát tip
Narodíš se a už to jede, a nic s tím nenaděláš.

Astalavista
30. 12. 2000
Dát tip
Na tom, že si jde každý svou cestou nevidím nic pobuřujícího. A to, že Ti třeba rodič, když je Ti čtrnáct, řekne, že bys měla jít na tu a tu štřední školu, ještě nejsou takový galeje. A s tím rozumem to taky nebude tak horký, podívej se tři roky zpátky, udělala bys dneska něco stejným způsobem jako tehdy?

myrinda
30. 12. 2000
Dát tip
prolog mi pripomnel film domino..ale ten byl o celospolecensky manipulaci vymanovat se z vlivu rodicu a hledat si svou cestu mi pripada prirozeny, tak proc hned silna slova o rebelech?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru