Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samá voda

Výběr: vesuvanka, Print, Havranek, dream, jenyk
28. 06. 2005
31
1
2180

 

 

" ...Ze dvou filmů

a několika knih

skládám bezbarvý obraz krajiny

...

a ty země ostrovy moře

jsou jako malé měsíce

neskutečné mrtvé..."    (Tadeusz Rózewicz, Kamenná obrazotvornost)

 

 

 

 

Samá voda

 

 

Já mám jen kruh

v něm písek

a růži

žiletkou světla

rozestlanou

 

  ztratila prsten

  když plavala

  v moři

  kámen mne stáhl

  na samé dno

 

...

 

rozemlel jsem ji

v srdci

a vysypal do dlaní

z krevní rzi

ukoval

sádrový květ

 

  v očích měla ovečky

  veliká stáda

  a já je neuhlídal

  já bydlel v rudé růži

 

 


1 názor

satannáš
18. 02. 2007
Dát tip
**T

moc dobré t.

oleandr
30. 07. 2005
Dát tip
líbí...T

KayTee
29. 07. 2005
Dát tip
jojo *

Alojs
19. 07. 2005
Dát tip
kde je zlatý výběr, tak je záruka kvality. Jsem rád, že jsem se nezmýlil. *

Zuzulinka
11. 07. 2005
Dát tip
moc krásné..posílám jednu***

sklenář
07. 07. 2005
Dát tip
*

12 šroubků a žádná matka?...by nás zajímalo jak držíš pohromadě...:o)

...bychom spíš řekli, že vodní prostředí není pro androida úplně ideální...:o)

hmm...to věříme, že je Ti blbě...no my bychom dnes neustáli ani jedno dohromady...jsme vstávali v šest a už pátej den po sobě byli běhat...a v práci bylo spoustu lidí a navíc tam měla šéfová celý den svoje tři malý děti...ale se zase moc nevyspíme, protože zítra odjíždíme hned brzo ráno...než budou plný silnice stopařů...:o)

Néé, zítra už nemusíme do práce, tak se mrknem do Litoměřic na fesťák...ale hned v pondělí jsme zase zpátky...se nás tak snadno nezbavíš...k moři jedeme až za dva týdny...:o)

díky...si k těm kořínkům dáme jedno za každý Tvůj šroubek a pošlapeme spoustu lidí...

Morphy
30. 06. 2005
Dát tip
t

REDH0T
29. 06. 2005
Dát tip
mravenci - jak to jen děláte, že vás čtu pokaždé pomalu, dlouze, téměř se slzou v oku, pokaždé alespoň třikrát a zase se znova vracím ?

Brekekedroid: To se nepočítá...musel bys rozepsat každej hlas zvlášť...něco jako: šroubek 1: si šroubek 2: si drátek červený: si drátek modrý: si kolečko navíc...néé, to je divný, to se nepočítá baterie tužková: si ...atd....atd. ... :o)

zana_zana
29. 06. 2005
Dát tip
si tip (t)

první mravenec: se! druhý mravenec: se! třetí mravenec: se! to máme tři hlasy proti jednomu...zůstane "se"

pozorovatel
28. 06. 2005
Dát tip
se nepose...:))) pozorovatel: si! šmírák: si! voayer: si! doute: sex! (ten je ale divnej, ten se nepočítá)

A kde jsou plyšový medvídci??? My jsme byli móóc hodný a nasbírali spoustu větviček a jehličí a neujídali jsme ze spíže med ani neplašili luční koníky a teď chceme plyšového medvídka!!!...alespoň jednoho dohromady...

nenene, to ty seš divnej, jestli s ním nepočítáš... :o) čtvrtý mravenec: se! pátý mravenec: se! .... tísícípětistýsedmdesátýšestý mravenec: se! :o)

Havranek: Děkujeme Ti !!!

pozorovatel
28. 06. 2005
Dát tip
mravenci se nepočítaj!!:)) chceš ukázat s jakým medvídkem spím já?:))

My že se nepočítáme? Tak to vůbec není pravda...nás pořád chodí počítat ňáký zelený nahnutí človíčkové...a minule povídali, že prý je nás málo a zapsali si nás do knihy...tak jsme teď chráněný a koukej s náma mluvit slušně nebo dostaneš pokutu...:o) radši ani ne...:o)

pozorovatel
28. 06. 2005
Dát tip
...chtěj... no ták:)) vložím ti sem medvídka.... zelený jsou hloupý a fotosyntetický a nevěděj, že mravenci běhaj a nepočítaj, mravenci totiž matiku neradi, žerou jabka:)

no tak dobře, chceme...ale néé, že bude nějakej divnej...to bychom ti pak taky poslali nějakej pěknej obrázek...

pozorovatel
28. 06. 2005
Dát tip
to mi pošli nějak pěknej, nebo radši pěkně hnusnej obrázek, protože ty já radši:)) hele, jak spolu spíme...:) sníme

jůůů, ten je skvělej...zabavuje se...

per_zay
28. 06. 2005
Dát tip
hmmmmm ..... ..... T

Mar_15
28. 06. 2005
Dát tip
moc hezká *

je to krásné, házím kytku @-)- a tip*

děkujeme!!! ( ten básník má na druhým "z" tečku, ale na české klávesnici jsme ji nenašli a nechce se nám s tím teď zabývat...)


andromeda
28. 06. 2005
Dát tip
je krásná, jen me z toho bolí oci tip

na obrázku by měla být pouštní růže...je z minerálu sádrovce, takže kamenná...:o)

Alimra
28. 06. 2005
Dát tip
***

Cecilka
28. 06. 2005
Dát tip
Moc krásná, moc křehká - báseň i růže :-) tip

supizmus
28. 06. 2005
Dát tip
v očích měla ovečky je naprosto nejkrásnější věta jakou jsem kdy četl a slyšel. výborná věc

pozorovatel
28. 06. 2005
Dát tip
super jen "poslední ovci se..." se? ne si?

johny_deer
28. 06. 2005
Dát tip
Mravenci, mám vás rád*

Rowenna
28. 06. 2005
Dát tip
ale, děti, vy mně dnes vyloženě těšíte, těmi kouzelnými zpívánkami. :-)

vesuvanka
28. 06. 2005
Dát tip
Je moc krásná celá a pouštní růže (CaSO4.2H2O) ke mně promluvila.... TIP a V

overflow
28. 06. 2005
Dát tip
nádhera házim po třetím mravenci *

*

Print
28. 06. 2005
Dát tip
*!

Děkujeme. ( ta část s ovečkama je o hodně starší než zbytek...asi před měsícem měl Filip sólovej koncert v Kaštanu...ten sál je maličkej a celej v červeném sametu a my seděli hned u klavíru a když začal hrát první píseň, znělo nám to spíš jako zvony, jako když se do rudé růže sbíhají ovce...a pak během Chce se mi spát nás napadlo, že ovečky v očích by byly mnohem lepší než plameny...že by nás večer uspávaly a ráno probudily cinkáním zvonků...) pozorovatel: my trváme na se... pes hlídá ovce...každou noc se jedna ztratí...ráno vyběhnou z růže ven na pastvu a večer se vrací...on je počítá a pak usíná...každý den jedna chybí, každý den usíná o jednu ovci dřív...poslední ovečce se ( třeba za obojek )přiváže ke zvonku na jejím krku...to jako aby ho zvonek probudil, kdyby ji chtěl někdo ukrást...pak hned usne, protože už nemá co počítat a ovce stejně zmizí a ráno už ho nemá kdo probudit...ta spí v růži jako šípková růženka ve věži...

pozorovatel
28. 06. 2005
Dát tip
si!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru