Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ja som vlk, ktorý robí kroch-kroch

29. 06. 2005
5
0
4514
Autor
Renas

Najprv porno, potom jedna romantická báseň o kvetine a vlkovi ako ju zožral. Potom som si pustil The Gift od Velvet Underground, otvoril si plechovkové pivo a nemyslel na obrazy z dnešného dńa. A básne sa mi rodia v prstoch a počnú v mozgu a moje žily ich živia čerstvou červenou krvou. Krv ako symbol života. Mám mnoho krvi! Som plný krvi!

Vonku je noc a počujem húkajúci !ALARM! Sídlisko je plné odparkovaných automobilov a tento zvuk sa tu občas ozve. Skupinka troch starých bezdomovcov pije čučo pred zatvoreným kauflandom, hneď vedľa nášho vchodu. Lúskam tekvicové semená (sú dobré na prostatu) a pijem to plechové pivo. Namiesto toho, aby som sedel niekde v putyke, sa snažím tvoriť. Snažím sa o literatúru. Jasné?

Otváram druhú plechovku a začínam cítiť pokoj. Pokoj pri pomyslení, že nič nemusím. Do toho mi hrá Lady Godiva’s Operation a ja verbálne onanujem nad klávesnicou. Píšem svoj svet, svoje Ja... Mám ostrov, mám hrad, mám loď. Mám... Zase ten alarm. Skurvený zvuk. Fakt.

Žmúrim očami do žltého svetla žiarovky (nechcem tu mať tmu). Musel som prikryť akvárko dekou, aby som nerušil spiace ryby a mohol svietiť. Vlastne radšej zhasnem.

Tak už mám tmu a musím uznať, že je to fajn. Ľahol by som si k tebe a spal ako kojenec. Nebol by som ani nemravný, iba unavený a... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


LESKNE SA ELEGANTNÝ REVOLVER V POULIČNOM OSVETLENÍ
LESKNÚ SA LAKOVANÉ BOTY
LESKNE SA ASFALT POD LIMUZÍNOU
LESKNE SA MESIAC PRI JAZERE
HOVORIA HVIEZDY K LUNATIKOM
RAZIACIM SI CESTU K STRAŠIDELNÝM STROMOM
ZA ICH BIELYM DOMOM ZA OHRADOU
TO JE MOJIM SNOM PRI POSTELI

Klasika... Punk... Pohanský death metal s prímesou jahodového pyré a vztýčený prostredník, aby si videl ako na to.
Renas
14. 05. 2006
Dát tip
rovnopravnost:)

Renas
14. 05. 2006
Dát tip
proc?

Renas
29. 06. 2005
Dát tip
dakujem ti

aj mne sa to pacilo*

pacia sa mi tie tvoje motivy ako tvoris... predpredposledny odstavec mi inac mnoho hovori

o nicom ale porno mam rad ;)

Renas
29. 06. 2005
Dát tip
vecer doma je o nicom

to poznam az moc dobre ale ked je porno, je vsade dobre ;)

Renas
29. 06. 2005
Dát tip
dnes fachcim vo fabrike koka koly nocnu, takze sa tes na industrial. musim padat. uzi si porno:)

uzi si ty ;)

aikon
29. 06. 2005
Dát tip
az na tu snahu tvorit literaturu a hudbu som sa v tom v podstate nasiel........ ..prave sa chystam otvorit druhe flaskove..a mam pocit, ze nic nemusim..len si toto zaradim k svojim naj..*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru