Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vysvědčení

30. 06. 2005
4
0
4804
Autor
Jules_Floyd

Věnováno naší \"skvělé\" třídě.

Tak to mám za sebou.

Vysvědčení a jsem zpocený.

V aule bylo horko.

A když „přenášel“ Sikora,

Myslel jsem, že to je od Soni,

Ale nebylo.Bohu dík.

A pak přišly ty strašně sentimentálni chvíle.

Nela: „ Měj krásné prázdniny, Matěji.“

Divné objetí.

Lžou, nemají mě rádi.

A Luboš neřekl ani to blbé ČAU.

Nemám jim to za zlé-jsem nový.

A pár lidí ze třídy šlo spolu chlastat,

Prý „my jsme skvělý kolektiv“,

Zúčastnili jsme se v plném počtu.

Mě se s nimi nechtělo jít.

Další dva měsíce většinu z nich neuvidím.

Radši se ožeru sám.

Tady doma, už jsem si koupil

Vodku.Ale nemám džus, kurva!


Natali_A
06. 12. 2005
Dát tip
bylo tam moc horko, ale v srdci chladil žal ... a dojmulo mě když paní profesorka plakala...jak to máš v jiném díle

Silvita
02. 08. 2005
Dát tip
počkat, neznáme se? :-O o nás se taky říká , jak skvělý sme "kolektiv" a taky jsme šli chlastat, tedy někteří. jsou to kecy, normálně bych ani netipovala, ale tohle musím ,-)))) opět.

misty
07. 07. 2005
Dát tip
oki...tak sa teda necham prekvapit...len nech si utru slinky a upracu kaleraby do stravitelnej podoby... ;o)

Ariela
07. 07. 2005
Dát tip
....uvidime, cim nas prekvapia :)...

Ariela
06. 07. 2005
Dát tip
....misty: nechaj, mladi ludia su...hm...osviezujuci :))) ....co ty vies, mozno by nas dnesna mladez este prekvapila :))).... ....assurbalit: zeby ziarlivost? :)))))

...nie ziarlovost nie... ...len rada do zivota...

Ariela
06. 07. 2005
Dát tip
....chvalabohu :))....

TirmanoWolf
02. 07. 2005
Dát tip
Tak podobně to cejtim i já, akorát že s naším kolektivem se pohromadě neuvidím asi hodně dlouho, právě jsem došel devítku. No, uvidím, jak to bude na střední, snad to bude lepší... Každopádně za to dávám tipa! *t

TirmanoWolf
02. 07. 2005
Dát tip
A užij si prázdniny!

Jules_Floyd
02. 07. 2005
Dát tip
dekuju moc..

...tato sa mi lubi... ...a poviem ti ze bude este horsie...s tym kolektivom... ...a tie dve slovenske bosorky nepocuvaj...

Jules_Floyd
02. 07. 2005
Dát tip
hehe bosorky :o)

Ariela
01. 07. 2005
Dát tip
mile dieta...pozri sa do mojho profilu :) misty: pri 16 rocnom mladickovi i my mozno omladneme :))))

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
No tak jsem se ti konecne podival do profilku :o) kurde ja jsem se asi zamiloval...zase :o)si pekna...

misty
01. 07. 2005
Dát tip
ari, pozor na neho...tito mladi maju este kopu energie a reci...hlavne reci... ;o) ..aj ked to pise ta prava...vekovy priemer mojich kamaratov je asi niekde okolo osemnast...trosku sa hanbim...

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
misty:ty mi nedáváš ani šanci! :o) možná by měla zájem, co ty víš :o) Ariela:neposlouchej ji :o) ted se zamerime pouze na nás jo? co kdybych prijel?mas totiz krasne oci i ruce i ústa i prsa a cokoli za to, že máš i krásný zadek!

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
.

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
.

misty
01. 07. 2005
Dát tip
si nezasluzis...pozri ako lacno na nu ides... ;o)

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
misty: lacno?!pche tak ja se ji tu snazim uhranout a ty takle jo? tak pojd na pokec a uvidime...

misty
01. 07. 2005
Dát tip
sa mi nekce...no urcite sa zabavis...

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
ale no taak :o)

misty
30. 06. 2005
Dát tip
kolektiv je tazka vec...na to treba naladu...no s tou tekutou damou by si sa mohol rozdelit... ;o) ...bude ti menej zle...

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
No to je podle toho, kde bydlis, resp. kde se zrovna nachazis.Na kolektiv ted dva mesice seru (s prominutim).

misty
30. 06. 2005
Dát tip
som daleko....a postou radsej neposielaj - moja postarka je tazky alkoholicka.... ...tak nech ti padne na uzitok...a pekne prazdninky... ;o)

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
Diky moc, Misty.Snad mi bude dobre.asi ctvrt litru uz je pryc...doufam, ze se za chvili dostavi ucinky.

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
na zdravie :)

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
ty jo ja snad přitahuju Slovenky!Někde jsem slyšel, že Slovenky jsou krásnější než Češky.Holky jste krásnějsí?

andromeda
30. 06. 2005
Dát tip
tak to pi bez dzusu..........

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
Andromeda: no co mi taky zbýva, že...

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
pozri sa :) vodka s vodkou je uplne v poriadku, alkohol by sa nemal miesat, potom ti bude este viac spatne....

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
Jo přesně.Budu se řídit tvojí radou.už se mi slišně motá v bedně..jen ale nevím v kolik přijdou naši...jsem nervozní...

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
jeeeej, teraz som si vsimla vek :) mile dieta, opatrne s omamnymi latkami :)))) ...mama s tatom ti daju, ked zistia, ze si im vychlastal vodku :))) to bolo to vysvedcenie az take desne?

andromeda
30. 06. 2005
Dát tip
jé, taky jsem si vsimla veku......tak to pomalu s tou vodkou........skoc si radsi pro ten dzusík....

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
No vysvědčení mě ani tak moc nezajímá(měl jsem dvě trojky, jsem na gymplu, takže pohoda), ale spíš me sere třída..mrzí mě jestli to z toho nejde cítit...á propos: tu vodku jsem si koupil sám.naši jsou oba v práci..doufám, že přijdou hodně pozdě... no jo no .....dieťa...

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
hele, holky nechte mě na pokoji.já chlastat umím.Při vší úctě.

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
....robim si z teba nemiestne zarty :)))) ....gratulujem k vysledkom a na "kolektiv" sa ty pekne nykasli....dva mesiace budes mat od nich svaty pokoj,.... ....mna na gympli nemal rad nikto a teraz ked sa mi dari, mi kretenski ex spoluziaci lezu do zadku :))) ....treba si najst normalnu particku ludi, priatelku a taaaak :)

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
teď si mi zvedla náladu,Arielo, dík.Já tu školu i přesto mám rád...

andromeda
30. 06. 2005
Dát tip
uzij si prázdniny......s tím pitím to neprezen, at Ti není první prázdninový den blbe...........

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
jo dík moc...

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
....ale ved aj ja som mala skolu rada...sa tam naucis veci, ktore ti pomozu, aby si mohol robit co chces a zarabat korunky.... ....v skole sa dalo tajne fajcit na zachode, schovavat sa s triednou knihou v satni ked sme mali nejaku fakt mizernu hodinu, ohovarat komercnych typkov a citit sa ako niekto iny, zbierat inspiraciu na basnicky, stretavat krasnych ludi, mat vela veci na haku...:)) gympel bol fajn :) ....akurat to bolo treba brat trochu s nadhladom,....:))

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
mas naprostou pravdu...kurde schovavat se v satne s tridni knihou !!!!!to me jeste nenapsldo..pristi rok to prubnu...

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
.....u nas to fungovalo...ked bola hodina, kde hrozilo skusanie, zbalili sme triednu knihu a klasifikacny, zamkli sa do satne a vybavene...dalo sa to ukecat, lebo sme mali kazdu hodinu v inej ucebni, tak sa povedalo, ze sa tam tie papiere zabudli a profaci boli lenivi riesit to :)))

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
hehe no jo no starsi, skusenejsí kolegove...dik za radu

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
....za malo, ak mi este nieco napadne, dam vediet :))) ....mne sa lezerny pristup k studiu vyplatil...skolou sa netreba stresovat.... ....a moji byvali spoluziaci boli banda debilov...ani na stretavku po piatich rokoch som nesla...

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
skoda...lidi me se dela spatne

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
dik za tip

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
to ne..ja uz ji koupil a je mi blbe to vylivat...ja si pujdu lehnou t na chvilu

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
zapal si :))))

misty
30. 06. 2005
Dát tip
prid a presvedc sa...my s arielou sme reprezentativna vzorka...(pri vsetkej mojej prehnanej skromnosti:)

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
no tak poslete nejake fotky, devcata :o) Mám rád krásné sebevědomé holky ze Slovenska!

misty
30. 06. 2005
Dát tip
dam si to do diara a najblizsie ti nejaku poslem...teraz musim bezat...maj sa rozpravkovo..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru