Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Včera no..

30. 06. 2005
3
0
3601
Autor
Jules_Floyd

Verča a jí podobné.

Sedím a piju kávu.

Je hnusná.

A včera jsem je viděl spolu.

Moji bývalou a jeho.

Dělal přesně to, co kdysi i já.

Takže co jsem asi měl dělat?

Zašel jsem za Verčou a ta mě utěšila.

Ještě že mám nějaké přátele.

Vlastně jich moc není.

Tomu se říká evoluce Baby.

Jednou ji máš ty, potom ji má on.

Kašli na to a radši mi dej pusu.

No jo no.


leenai
21. 01. 2006
Dát tip
chmm.. na takový věci pomáhá soundtrack Pána Prstenů... no nepomáhá, ale trochu uklidňuje..

....pearl jam je fajn...

Jules_Floyd
02. 07. 2005
Dát tip
jeeee konecne to nekdo poznal!!!!!kurna chlape tos mi udelal radost...kdyz jsem to psal poslouchal jsem to!

...ja to pocuvam pred kazdou dolezitou skuskou... ...ta pesnicka je dobry cistic mozgu...

Jules_Floyd
02. 07. 2005
Dát tip
to máš pravdu...

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
jenyk: no to jsem udělal jednou :o) víckrát už asi né, i když mě do toho pořád tlačí fotr..při vší úctě k novinám, že..

oleandr
01. 07. 2005
Dát tip
hodně dlouhá cesta tě ještě čeká...

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
k čemu? abych věděl...

oleandr
01. 07. 2005
Dát tip
k dozrání ovoce v korunách stromu tvého vlasu a i ve psaní (možná)

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
No, když to říkáš...mě je celkem jedno, jestli někdy budu psát dobře, nebo ne.Já to až tak nežeru.Nikdy ze mě nebude nějaký komerční básník nebo tak(ani o to nestojím, že)..so get relax... ...jinak pěkné přirovnání...můžu tě citovat?

Jules_Floyd
01. 07. 2005
Dát tip
Bohužel...puze sme se líbali a dovolila mi na sebe sahat..Verča je fajn, ale asi mi nedá...

oleandr
01. 07. 2005
Dát tip
jó klidně, máš k psaní dobrý přístup

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
....nesmutni, tolko zenskych je na svete.....:)

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
no jo máš pravdu-má slovenská přítelkyně :o)

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
....rozchody su blbe, hlavne ked sa dotycna/y ex par dni po tom v ramci truc akcie produciruje pred tvojimi ocami s niekym inym...:( ....neboj, ide leto, vsade bude mnoho malo oblecenych krasnych usmiatych slecien :)

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
ano ale i tak ...kaslu na to...

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
....mne pred tyzdnom pisal smsku byvaly, s ktorym som dva roky zila a jedneho dna som ho nacapala v mojej posteli so 17-rocnou *****/to bol vulgarizmus :)/, ze mi praju vsetko najlepsie a su stastni a dovolenkuju na Cypre.....tak som sa len zasmiala...s ******* /dalsi vulgarizmus/ sa nebavim :))))

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
"picou" a ten druhy je "kokotom"?no jo tak to uznavam jsi na tom hur...

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
aaaale, horsie veci sa stavaju :)))) ....uz mam niekoho ineho a vsetko je ok :) .

Jules_Floyd
30. 06. 2005
Dát tip
to ti zavidim...ja nikoho nemam...zadna co by stala za to a chtela me...

Ariela
30. 06. 2005
Dát tip
....jasne, ta ktoru chces ty, sa vlaci s niekym inym...a tie co by si dali povedat, zase nie su nic moc :))) klasika.... ....to pride, leto je na nove vztahy ako stvorene :) ....nie je co zavidiet, vztahy su komplikovana a velmi chulostiva zalezitost...a laska este horsia...clovek sa zamiluje a sprava sa jak uplny psycho :))) robi veci, co by za normalneho fungovania mozgu nikdy nevyviedol....

Ženatej
30. 06. 2005
Dát tip
..."Kdo přijde po mně? Čerti vědí... Ten chlápek s tváří tajemnou... Ten po mně, pro ty po něm zdědí, to co já, po těch předemnou..." (konec citátu)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru