Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠACH MAT, děvče!

01. 01. 2001
6
0
2532
Autor
Kovi

Zimou byla, jsem..!? Chladná záře mého srdce Ničím ničit Všechno se vším Dává smyl Nijaký Šachy s vlastní osobou Druhá láhev prolila mé hrdlo Okem mrknu Na modrobílý odraz Vypínám počítač A opět jsem jen...černá
Vihar
28. 11. 2005
Dát tip
Když hraješ sama se sebou, straníš bílé nebo černé straně šachovnice? T

Tom
26. 08. 2001
Dát tip
psat umis!

I*I super

kovi, tak to neni zase tak super jak jsem cekal. nevim, ale tahle basnicka v podstate nic nerika. je celkem fajn, ale zda se mi to, nebo jsi prekrocila jeden z prahu literarni hodnoty dila. no, proste aby basen byla v pohode, musi mit formu a obsah. nekteri fakt velci borci kaslou na 1 z techto faktoru a vyzdvihuji ten 2. to znamena treba Morgensterne a jeho nonsensy-dokonala forma bez obsahu. na druhe strane treba standardni poezie z dob davno minulych, ktera syntetizuje oba dva pristupy. rada zni: zkus trochu vic dbat na zralost basni, vis, treba to vickrat procist a snazit se lip formulovat svoje myslenky. ale neboj se, naucis se to. jen je potreba chtit...

Danny
01. 04. 2001
Dát tip
kdysi jsem míval stavy mysli podobné těm, které jsou popisovány v této básni

Kovi
05. 03. 2001
Dát tip
Nabídka se přijímá :-) Stejně jsi mě k napsání "donutil" ty.. přeber si to, jak chceš.. ale je to tak..

Vyzývám Tě.

kalinka
06. 01. 2001
Dát tip
Hele Lampáři, tos vyčóroval z Reflexu, že jo?!:o)

Lampář
06. 01. 2001
Dát tip
kalinka ... néééééé Reflex jsem četl až dneska ... to jsou vlastní automobilové znalosti ;o) Ale VW bus je stejně nejlepčí !!!! :o) ... žlutej ...

Pája
02. 01. 2001
Dát tip
Děkuji, Kovi, za to, že jsi mi dala vědět o naší podobnosti. Opravdu je. Pěkná. (Myslím tu básničku).

Lampář
01. 01. 2001
Dát tip
můžete si vybrat jakou barvu chcete, když to bude černá ... já a Henry Ford ... ale stejně ... Blik !

Janis
01. 01. 2001
Dát tip
Ne nééé každá barva je krásná.ale jenom když je černá :)

Lasy
01. 01. 2001
Dát tip
Jsi černá, opravdu a také jsi důkazem čeho? důkazem toho, že černá není není ne není nutně špatná, zlá a ČERNÁ Lasy A tip - at se otroci treba po...

Lasy
01. 01. 2001
Dát tip
tady je ten tip, amlouvam se, zase sem to zapomel zaskrtnout . .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru