Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sexuálně dobře uspokojená žena

Výběr: hermit
30. 06. 2005
4
1
5573
Autor
Bacil

*30. 6. 2005 (asi už mi hrabe, ne asi, určitě)

V slastné křeči pochva, la, lalala

muže čeká pochvala, lalala


1 názor

B@klazan
29. 09. 2008
Dát tip
A tak by to mělo být...Když periferně pozoruji svůj obraz na protějším okně, tak vidím klučinu co se usmívá od levého ucha k uchu pravému..nebo naopak..co já vím.. no každopádně srandy kopec mimochodem... děkuji za báječná cvičení...

Bacil
01. 07. 2005
Dát tip
Styxian: asi je to věc názoru, ale já to slyším přesně takhle. Dalo by se zapsat i: v slatné křeči pochva la /- /- /- / lalala /-/ muže čeká pochvala /- /- /-/ lalala /-/ (značím přízvučné slabiky / a nepřízvučné -, protože už jsem zapomněl, jak se to značí správně .-)) )

hermit
01. 07. 2005
Dát tip
super :-))) sepisujme si, chlapi, pochvaly do zápisníčků, jednou jako když to najdeme!!! :o)

Bacil
01. 07. 2005
Dát tip
Ne, Becky, ten můj úlet není taková haluz jako Hermitův úlet spočívající v tom, že to dal do Výběru :-))

Yeziiinka
01. 07. 2005
Dát tip
Tu du dum tum (tum tum). (já jsem přes doprovod, totiž)

Šminka
01. 07. 2005
Dát tip
:-))))

Silvita
30. 06. 2005
Dát tip
:o) mi kdysi říkali lalala :D

Havranka5
30. 06. 2005
Dát tip
Mno, to co je v křeči při orgasmu, bývá v tunýlku trošku výš proti proudu :-) A pohlavní chorobaa, ba ba baa sžírá hřešce oba dva, dvaa dvaaa kdybys býval zůstal panic, nebylo by ti teď nanic :-) Kdybys nešpásoval s povolnou slečinkou nešťourala by se ti teď v trubici doktorka tyčinkou :-)

avina nebo ávovina? :)

Jony
30. 06. 2005
Dát tip
hustý!*

Styxian
30. 06. 2005
Dát tip
skvělý nápad, rytmicky ovšem hapruje - ŠKODAAAAAAAA!!!

Bacil
30. 06. 2005
Dát tip
Havranka: neviz hned všechno černě... Styxian: zkus si to přeříkat a zjistíš, že nehapruje :-) DNS: avina nebo ávovina, to je jedno :-)

rybka
30. 06. 2005
Dát tip
souhlasim s prologem :-)

Styxian
30. 06. 2005
Dát tip
dobře... ale je to bohužel tak krásný nápad, který je špatně zpracovaný technicky, těch více lalala smazává ten prvotní skvělý nápad. Mělo tam být o jedno "la" méně, v každém verši takhle je to přehlcené

:o) usmáto (...slůňo myslí, že nehapruje & není přehlcené...)

zelva
30. 06. 2005
Dát tip
bacile Tebe myslím dostal někdo silnější bacilovatější...

Waawe
30. 06. 2005
Dát tip
idea

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru