Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

News

07. 07. 2005
6
0
3422
Autor
Jules_Floyd

Zase jsem trochu pil prs

Tupě čumím na dvacetčtyřku

A nevěřím vlastním očím.

Proč teď umřelo tolik lidí?

V Londýně-hlavním městě demokracie-

Vybuchly bomby.

A Tony se potí před kamerou v přímém vstupu,

Nemá ani potuchy, která islámská držka to byla.

George zase mele ty jeho sračky o válce.

Proboha jste tu všichni slepí?!

Bolí mě z toho hlava.

Anarchisti okupuji Skotsko, (kámošův brácha)

ale G-Osmička má chladnou hlavu.

Afrika začíná být nervózní.

Už víme kdo bude pořádat LOH v roce 2012.

Do Varů jede Klaus.

A Redford.

Tak se potom divte,

Že mladí kluci skáčou z oken.

Radši si jdu nalít další hrníček vína

Smutný svět.

 

                           KURVA

 

 

Kdo říkal, že se že se těch her vůbec dožijme?

 

 

 

Jdu se vysrat a pak se nažeru...

 


Pyj_ONear
24. 10. 2005
Dát tip
cosik tam je :-) *

Tomaszlosin
09. 07. 2005
Dát tip
Kurva!! To je dobrý!! George by asi nesouhlasil...

absurd
09. 07. 2005
Dát tip
*

Ariela
08. 07. 2005
Dát tip
mile dieta, svet je divne miesto.... ....preco nemyslis radsej na nieco prijemnejsie...mas prazdniny tak uzivaj veci ako dobre vino, krasne kocky, dobru cigaretku, festivaly, vyhladovo mozno aj nejaky ten sex :))..... ....globalne ekonomicko-politicko-neviemakeeste problemy aj tak nevyriesis...akurat ta z nich hlavicka bude boliet :)

Jules_Floyd
08. 07. 2005
Dát tip
Drahá Arilelo, na festivaly, krasne kocky, sex, dobre vino nebo dobrou cigaretu nemám prachy.Opijím se vínem v kartonu za 30 kč, kouřím cigarety za 34 kč, doma si sem tam pustím nějaké to porno(a pořádně si ručně zařádím) nebo záznam nějakého koncertu.Sorry, ale můj způsob léta považuju za nešťastný(jak by řekl klasik), takže se pak nikdo nemůže divit, že ze mě padají takové sračky jako je třeba tahle.No a když se doma nudíš s hrnkem vína, projíždíš net a pouštíš si zprávy, napadne tě jediná věc...napsat o tom... všem dík za tip..

Ariela
08. 07. 2005
Dát tip
....nevdacny si...clovek sa ta snazi povzbudit a ty sa stale rochnis v pubertalnych depkach :)))) ...nic v zlom :) ...chod na brigadu :)))) budu penizky, bude zabava....

Sargon
08. 07. 2005
Dát tip
nebrigaduj! uzivaj si pubertalnych depiek kym mas cas zodpovedny bud az vyrasties! ale politikarcenei je na nic to je fakt

Ariela
08. 07. 2005
Dát tip
....a co ma robit cele leto? valat sa doma podaromnici? :))) ....takto sa panickeho bremena nezbavi..:))) ....ked vyrastie, nebude zodpovedny uz vobec :)))

Sargon
08. 07. 2005
Dát tip
to su chlaspke veci to ty nepochopis

Ariela
08. 07. 2005
Dát tip
....a co moje skoro chlapske druhe ja? :))) ....ale asi mas pravdu...idem na nakup, zhltnem nejaky ten salatik a prepudrujem si nos....:)

Jules_Floyd
08. 07. 2005
Dát tip
sargon:no jo no dík za podporu(snad mě chápeš) Ariela:ja nevděčný nejsem...já se za povzbuzení nikoho neprosil(to jen aby bylo jasno) jo a, drazí kolegové, nelibí se mi, že se kritiky Vámi psané stále častěji zvrhávají v diskusní forum.Opravte mě, mýlím-li se, ale posledních 6 "kritik" jsou hodně mimo téma.

Ariela
08. 07. 2005
Dát tip
....ok, ja tvoje diela citat nemusim, ked nechces.... ....nejaky neuroticky, nie?... ...no nic, nebudem rypat....

Jules_Floyd
08. 07. 2005
Dát tip
pravda.mou neurózou je levný chlast..

Ariela
08. 07. 2005
Dát tip
....pustam volant.....to je tiez normalny vyraz pre "rob si co chces"... ....nic v zlom....

Empty
07. 07. 2005
Dát tip
Tohle je totální spontánnost:-) Ale líbí Je mi z toho všeho taky na blití:-(*

Jules_Floyd
07. 07. 2005
Dát tip
dík moc..spontálnost..to slovo se mi líbí

Jules_Floyd
07. 07. 2005
Dát tip
já si za svou věcí stojím...za kazdym slovem...nikomu se omlouvat nemusim...chapu te :o)

Nicollette
07. 07. 2005
Dát tip
na to se nedá říct nic jinýho než kurva.... *

hastrman
07. 07. 2005
Dát tip
2012? tak těch her se většina lidí nedožije... pokud nějaký budou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru