Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tradícia brania a dávania

09. 07. 2005
1
1
3734
Autor
zvedavec

tradícia brania a dávania

sa zachovala


Jánošík bohatým bral a chudobným dával
a dnes je to zase naopak.


...

poraďte mi, čo mám robiť, keď to vidím to takto?:


EU vytvára fondy, ktoré potom NIEKTO rozdeľuje (žeby aj za "zásluhy"?).
Napr. do poľnohospodárstva idú nemalé peniaze.
Zároveň sa vytvára spústa nových byrokratických povinností,
na ich splnenie sú potrené nemalé peniaze.
Sú pokutovateľné...a pokuty sú vysoké.
No a ten, kto z fondov dostane, ten má potom na plnenie takýáchto povinností.
Ten možno na rovnakej úrovni, ako predtým, prežije.

Tí ostatní sú neželaná konkurencia.
Tých sa takto dá zbaviť.

S hubou plnou ZÁUJMU O OBČANA.

1 názor

obluda
10. 07. 2005
Dát tip
no tak toto je beton :) zacni s strikovanim :)) myslim si, ze toto je uplne vytrhnute z kontextu.... na svete je milion vacsich problemov... a toto? ale budis... ciastocne asi mas pravdu, ale si skor myslim, ze unia nema az take moznosti zasahovat... a stale vo vacsej miere rozhoduje trh, aj ked ciastocne korigovany... no co uz... asi som netrafil ani do temy, co? :)) ja len tak, som ta chcel potesit, ked nikto nechce na tuto temu debatovat :))

vesuvanka
09. 07. 2005
Dát tip
Pro mě je ekonomika nestravitelná a nerozumím k čemu jsou všelijaké fondy a celá ta mašinérie vysokých úřadů , ale celkově mám podobné pocity, čím jakoby máme více vymožeností všeho druhu, tím více jsme svazováni byrokracií...... všechno má lepší úroveň - je "vymakanější", pohodlnější, ale za jakou cenu.?.. na všechno musí být stovky papírů, všelijaká povolení, daně,ručení a kdovíco ještě, jen aby ouřad pracoval. A běda tomu, kdo by něco z toho nesplnil - hned jsou tu kontroly, pokuty. Kdysi se ironicky říkalo, že úřední šiml řehtá, a to bylo byrokracie podstatně méně...

Zuzulinka
09. 07. 2005
Dát tip
v podstatě souhlasím s vesuvankou...papírů je čím dál tím víc a na cokoli...a pokud někdo není pro úředníky standartní případ, to je teprv něco!!!

Empty
09. 07. 2005
Dát tip
Neser politiku aspoň sem:-/

Feanor
09. 07. 2005
Dát tip
"You know where you are? You're in the jungle baby You're gonna die" G'n'R

zvedavec
09. 07. 2005
Dát tip
Možno by sa na Písmáku malo písať o inom a nie o politike (ale v nej žijeme s priamym dopadom na naše osudy) – pouvažujem nad Vaším odmietnutím :) je to spätná väzba , vďaka - a tak sa pokúsim pýtať ďalej: Lenže ja naozaj vidím veci u nás hrozivo - hlavne posuny a TENDENCIE a najhrozivejšie sa mi zdá to, že je okolo toho všetkého ticho. Mne sa zdá, že bez odozvy si mocní dovolia ešte viac. PODĽA MŇA nejde o niečo, čo je len zakonzervované a nemení sa a s čím by som sa mala vyrovnať, ale o niečo, čo ak sa prijíma mlčky, sa len zhoršuje. Navyše sú to veci, ktoré by podľa mňa mohli byť aj omnoho lepšie. :) Zaujímalo by ma, kde podľa Vás, s kým by som mala prediskutovať veci, ktoré mne sa zdajú hrozivé, alebo by som si svoje videnie mala zakrývať aj pred sebou samou? Ako zmeniť vlastný názor? Alebo ako veci pomôcť zmeniť? Zaujímalo by ma, ak by ste Vy veci ako ja vnímali, čo by ste na mojom mieste s takým videním sveta robili? Vopred vďaka za odpoveď, ak si s ňou dáte námahu :)

zvedavec
09. 07. 2005
Dát tip
zatiaľ som nezdrhla, pýtam sa, čo by ste robili Vy a tiež buď ako vidieť lepšie, ak náhodou vidím zle, alebo aká je metóda na to, porozprávať sa o svojich výhradách, nielen vypočuť si strohé odmietnutie. netvrdím, že mám pravdu - a aj keď, tak nemusím mať stopercentnú ale môžem ju aj mať - pretože ak dvadsať ľudí bude vec vidieť inak ako ja, neznamená to, že oni vidia lepšie (ale zato aj to je možné). Tak preto by som sa rada o svojich výhradách POROZPÁVALA - nechcem len vysloviť púhe vyhlásenie a nechcem sa len uspokojiť ani s úphymi Vašimi vyhláseniami

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru