Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Střepy

05. 01. 2001
7
0
4841
Autor
Vio

Všední je každá minuta tak všední každý den Okna jsou neprostupná rozbij je na kusy alespoň něco ať se děje Střepy proříznou ticho zní ostře a vyzývavě rozbij je na kusy slož zase jinak i když Tvé ruce zbarví do ruda Jen ať už není tak všedně šedá každičká minuta

anonym3
03. 10. 2003
Dát tip
asi je to tošku mimo k dílu, které je tak staré, ale... i když Tvé ruce zbarví do ruda kh

Wopi
20. 04. 2001
Dát tip
t

Yenn
14. 02. 2001
Dát tip
Strep, bolest, cokoli co prazdnem neboli...? TIP

StvN
09. 01. 2001
Dát tip
Vio, Silvinko-to jsem samozřejmě pochopil, že je místy život jednotvárnej a šedivej, potom když už nevíš co bys, tak tě ze všednosti vytrhne cokoli co není všední, jen jsem v tom asi hledal víc. Díky za to, že jste mě namířili tím správným směrem.

Silvinka
07. 01. 2001
Dát tip
StvN: To je rovnaké ako keď nemôžeš plakať a smeješ sa, vyjadruješ svoj žiaľ a možno omnoho hlbšie ako keby sa Ti podarilo rozplakať sa...

Silvinka
07. 01. 2001
Dát tip
avízko...

StvN
07. 01. 2001
Dát tip
Silvinka: to znamená, že až budu mít zase obrofskou radost, tak mám něco rozmlátit?)))

Silvinka
07. 01. 2001
Dát tip
StvN: Achjo, to samozrejme netvrdím. Len proste viem, že Viov pocit nie je o zlosti a už vôbec nie o rozmlátení niečoho, je to dokonale vyjadrený pocit, ktorý popísal aj papoušek. Nič nemláť, také posolstvo Viova báseň nemá. :o)))

Vio
07. 01. 2001
Dát tip
StvN, ta báseň není o zlosti, ale o prázdnotě a rozbití okna je pouze symbolem nějakého razantního činu, který by vedl ke změně. Silvinko, děkuji ;-)

papouch
06. 01. 2001
Dát tip
ne, nerozumíte tomu jak bych to ..... možná: Ale! Mám vás všechny rád. A vím, že mne máte rádi. Ale žádná mne nemiluje. To je přece o touze milovat "intimně" osůbku ... nebýt sám uprostřed zpřátelených a milých lidí..... Bráško, že je to tak? Kurva, jak Ti rozumím...... Opuštěnýmu člověku věta " Ale vždyť my tě máme rádi..." vyvolá na tváři jen dodálismutnozahleděný úsměv Bráško: jak jsem Ti říkal. Přečíst si to večer ještě jednou. Už je to vono. Píp.

Vio
06. 01. 2001
Dát tip
Silvi: špatně jsi to pochopila... já se přece na nikoho nezlobím StvN: kde je tam něco o vzteku? Papoušku, bráško: dík, že mi rozumíš!!!

Silvinka
06. 01. 2001
Dát tip
Vio, veď ja som nehovorila o zlobe, bolo len básnicky povedané, obrazne a viac-menej myslené s úsmevom, to aby si tie farby nezavrhoval ani nevedomky, vieš? Tá básnička je tak smutná, že z nej človek nemá ako vidieť zlobu. Tak nejak som ten smútok chcela zľahčiť, aby Ti nebolo ťažko a nepodarilo sa... Ja viem, to čo napísal papouch je veľká pravda.

StvN
06. 01. 2001
Dát tip
No člověk nerozbíjí věci z radosti, ale to jsem si tam našel já, možná to tak být nemělo, ale já to tam tak okrajově poznal.

alina
06. 01. 2001
Dát tip
Tak tohle se mi zadráplo do dušičky hned na první přečtení. Střepy mě provázejí celý život. A jak uměj bolet, mrchy. tip

Print
05. 01. 2001
Dát tip
Jo, jo...puzzle bolesti, ticha, všednosti a krve... Sřepy přinášejí štěstí!!! Co chceš rozbít?:-) *! & #! :-))))

Aneta
05. 01. 2001
Dát tip
mne takéto básne, hlavne slovo střepy, zdajú príliš časté, šedé, všedné

papouch
05. 01. 2001
Dát tip
pudem spolu na pívo, brráško

kafka
05. 01. 2001
Dát tip
je to jako kmen palmy! - první dojem...

kafka
05. 01. 2001
Dát tip
Vio! ty taky?!! tys to snad všechno slyšel, když jsem křičela, až se okno vysypalo na kousky rozumím ti :-)

Miroslawek
05. 01. 2001
Dát tip
To jsem nevěděl, že se se mnou v čajovně tak nudíš. Ale počkej, radost si musíš umět dělat i z všedních, malých obyčejných věcí.

Vio
05. 01. 2001
Dát tip
Míwo, neber si to osobně... Tys jedna z mála barviček ;-)

Silvinka
05. 01. 2001
Dát tip
Vio, tých farbičiek je veľa, ale si sa na ne príliš nahneval, než aby si sa s nimi opäť dal do reči, možno by to stálo za pokus. (?) :o)

ruby
05. 01. 2001
Dát tip
no pokud je to psane podle opravdoveho pocitu, pak je mi te lito! ale je to pusobive

Mamba
05. 01. 2001
Dát tip
měl by sis nasadit třeba aspoň růžové brýle... (ale jen na chvíli, protože na déle je to skoro životu nebezpečné...)

StvN
05. 01. 2001
Dát tip
Všedních je dnů jen pět koukej dát ty střeby zpět do svý hlavy tam kde ti chybí z nich postav nové okno čisté a průhledné ne bezohledné no nic moc, já nejsem básník, alespoň vidíš co jsi ve mně probudil, važ si toho a už se tolik nevztekej

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru