Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o objímání

20. 07. 2005
4
0
4802

Prolog
Prostě někomu musim sdělit, že potřebuju milovat a nejspíš to neumim, ale nechci vysvětlovat proč!

Včera jsem si do práce přinesla obrázky, dneska reproduktory a Metallicu, taky Dreamy, abych se tu cejtila dobře, a zítra si donesu ten velkej ficus benjamina, doma se mu moc nedaří a tady ve všech kancelářích mají obrovský stromy, ne tak obrovský, jako u toho kluka na Starým městě, teda v bytě jeho rodičů, to byl fakt strom, stál za gaučem v rohu pokoje a větvil se až k lustru a fakt to byl strom, kmen a koruna, jednou jsem měla taky tak velikej fíkus, nebyl to benjamínek, obyčejnej fíkus, otčím mi ho dal, když se k němu stěhovala moje matka, ona měla dva fíkusy a pro ten třetí už tam nebylo místo, potom mi ho matka stejně zahubila, když jsem byla v Německu, nezalejvala ho, nezalejvala mi vůbec žádný kytky, všechny mi pochcípaly, protože kaktusy jsem nikdy nepěstovala, žádnou svou kytku by moje matka nikdy nenechala chcípnout, taky teď sehnala bydlení mý těhotný sestřenici, řikala mi sestřenice, že jestli nepřemejšlim o tom si s mámou vysvětlit věci, tak nepřemejšlim, abyste to všichni věděli, vůbec nepřemejšlim o tom si s kymkoliv cokoliv vysvětlovat, pokud někdo má pocit, že jsem mu ublížila, tak ať mi to poví a já to zvážim, ale už se nikdy nebudu omlouvat za něco, co jsem neudělala, nikdy nebudu nic vysvětlovat, nikdy nebudu brečet, že mě někdo nechápe, taky mi nikdo nic nevysvětluje, tuhle mi jeden mladej cucák řek, že jsem kurva, když jsem se ho zeptala, proč mě chce, řek, že ho to rajcuje, ty davy, který mnou prošly, taky mu nebudu nic vysvětlovat, ani s nim nebudu nikdy spát, ani vám nebudu nic vysvětlovat, ani tobě, jak jsi tuhle řikala, že si lžu do kapsy, že ty si akorát chceš zašukat a řikáš tomu, že si chceš zašukat a ne, že hledáš lásku, protože žádnou lásku nehledáš, a že já si chci taky prostě zašukat, tak ani tobě nehodlám nic vysvětlovat, já si myslim svoje, ty si taky mysli svoje, ani mýmu otci nebudu nikdy nic vysvětlovat, že s nim chci jenom mluvit, že ho chci mít, nebudu mu vysvětlovat, proč se mi zdálo, že jsem se s nim sešla v kavárně a měla jsem takovou radost, cejtila jsem tolik lásky, že jsem mu rozepla poklopec a vykouřila jsem ho, jak mu mám vysvětlit, že jsem nikdy nepoznala žádnej vztah k chlapovi, kterej by nebyl o sexu, ani trošku o sexu, kde by ten sex byl zapovězenej, každý chlapský objetí v mým životě něco vyžadovalo, nějakou oplátku, a proto mě rozbrečela věta mýho kamaráda námořníka „neboj se ničeho, já tě ochráním“, protože mě chrání a nic nechce, ale nebudu to nikomu vysvětlovat, stejně tomu nikdo neuvěří.

 

 

Prostě tak strašně moc nechci nikomu nic vysvětlovat, že nedělám nic jinýho, než vysvětluju!


tuleň
01. 12. 2005
Dát tip
to já už taky ne, jenom vím, že to byla taky jedna věta a nějak mě to nezaujalo, tak jsem to zapomněl :^)

tak to nevadí, příště si to zapiš :-)))))

tuleň
30. 11. 2005
Dát tip
uff, takové to je trochu Hrabalské... koukám, že tě nějak baví psát jednou větou... tentokrát mi to přijde lepší, asi to mělo hlubší myšlenku než minule, i když mám pocit, že by se ty myšlenky daly svázat o dost plynuleji... každopádně dnes s tipem

když já nevim, kdy minule :-)))))

Milly
13. 11. 2005
Dát tip
eeee, cože jsou chlapi fajn?? Neznáš mýho tátu............. (ani moji mámu........) :-(( (ale jinak souhlasim- mně zničil táta a chlapi to teď napravujou.......... :-)). mě teď objímaj zadarmo, akorát někdy je oplátka dobrá, že se aspoň udrží nějaak rovnocennej vztah a člověk si nepřipadá blbě, že je dlužnej- proto ráda oplácím, když můžu.....

ulita
13. 09. 2005
Dát tip
...ta věta by mě rozbrečela taky... a možná že kde koho! napadá mě, že ode dnes si budu do života pouštět jenom ženský. nebo od zítřka, protože v noci čekám návštěvu, jestli se jednomu urostlýmu frajerovi uráčí přijít...:-o

ále, chlapi jsou fajn, mě zničila moje matka a to je ženská a chlapi to teď napravujou .-)))))

rybka
23. 07. 2005
Dát tip
cekanko, ja nevim, co na to rict...je to jak tequilla se soli a s citronem...a tu ja rada, prebehne mi vzdycky mraz po zadech a pak prijde teplo...tip

REDH0T
21. 07. 2005
Dát tip
čekanko, drž sa... a kus mi dej :o)

REDH0T
21. 07. 2005
Dát tip
čekanko, drž sa... a kus mi dej :o)

Zuzulinka
20. 07. 2005
Dát tip
objetí važaduje objetí...víc k tomu nemám co říci

Feanor
20. 07. 2005
Dát tip
velmi dobré. hlubiné. čekanko, proč nenapíšeš román - vzhledem k tvé kreativitě co se postav, zápletek a situací týče by to určitě nedělalo potíž.

nemám žádnou kreativitu a nemám žádný postavya, navíc si nic nepamatuju, než napíšu druhou stránku, nevim, co bylo na první, čili román nepřichází v úvahu :-))))) ale děkuju :-)

REDH0T
20. 07. 2005
Dát tip
já si dovolím tipnout. jde to hodně odspodu a poctivě - musíš toho v sobě mít na celou horu knížek... Kousek mi daruj :o)

PROBOHA! To NE! To bych nepřála ani svýmu nepříteli!

REDH0T
20. 07. 2005
Dát tip
já toho vodnes už spoustu... možná to přes ty mí ksichtíky není vidět, ale je to tak :o)

jo, takovýty smutný veselý zastírací ksichtíky? :-))))) to znám :-)))))

sklenář
20. 07. 2005
Dát tip
dobrej začátek - otázka čeho?!*

ulita
19. 07. 2005
Dát tip
každý chlapský obětí v mým životě něco vyžadovalo* bavíš mě, i když tu dnes sedím v nesmyslně těsných džínách a ulepená

mně jsou ty džíny zase příšerně velký a jsem na ně nasraná, protože jsou mi furt velký, i když jsem přibrala pět kilo a nejspíš by mi byly velký, i kdybych přibrala deset kilo!!!!! a ulepená jsem taky, protože jsem si odlakovávala nehty - fuj

ulita
19. 07. 2005
Dát tip
jéje, co já bych dala za velký džíny, teď... ulepená jsem proto, že už mi týden neteče teplá voda, tak provozuju po známejch koupelnovou turistiku a včera mi to nějak nevyšlo... jakou barvu měly ty nehty? na ruce? na noze?

na ruce, na noze nelakuju nám zase nejede výtah no, aspoň zhubnu sou děsně velký!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru