Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koppel

08. 01. 2001
6
0
2313
Autor
Vyjan

až ke dnu vyhlouben hudbou krysích kůstek stanul jsem na kraji slova mlhy se válí v propasti supi krouží něžní kolem lebky vilémovy nad medovou bažinou noci až ke dnu vyhlouben zpěvem hnijících velryb stanul jsem na břehu tónu žebra ve tmě volajícího zkamenělé vejce
Janis
17. 08. 2001
Dát tip
........*

hermit
11. 01. 2001
Dát tip
Astalavista: Aha, tak to je koppel... :-) Konečně jsem se prozradil. Konečně si zase můžu začít hrát na mudrce... Jsme ale rád, že jem to nevěděl. Můj pocit z básně se tím poznáním nezměnil. :-)

Vio
10. 01. 2001
Dát tip
Asta, díky, zdá se to již docela jasné, až na "žebra ve tmě" a "zkamenělé vejce".

Vyjan
10. 01. 2001
Dát tip
Krysař je východiskem básně, ale nelze celou báseň omezit jen další prezentaci tohoto námětu.

Vojtek
10. 01. 2001
Dát tip
Je to náramně zdařilé... *

rire
10. 01. 2001
Dát tip
vyjan: jop ***

Print
09. 01. 2001
Dát tip
.......*!

Vio
09. 01. 2001
Dát tip
Snažil jsem se, ale nepochopil jsem to. Je někdo schopen mi to vysvětlit, abych si nemusel myslet, že v tom žádný význam ukrytý není?

Astalavista
09. 01. 2001
Dát tip
Vio: Četl jsi Krysaře? Zvuk jeho píšťaly vháněl obyvatele Hammelnu do propasti, sám málem podlehl lákavému volání smrti, ale nakonec ho od tohoto činu zachránilo cosi pozemského, brek dítěte. A stačil jeden jediný krok, jeden jediný tón.

hermit
08. 01. 2001
Dát tip
Dobré, drnčící, jako struna před prasknutím... Působí to na mě jako existenciální úzkostný výkřik, kterým se zpocený spáč budí potom, co se mu zdálo, že padá někam hluboko... **!! P.S. Co je to koppel??

Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
Jsi synem smrti, krysaříku. A kdo není? (jen její dcery ;o)))

Astalavista
08. 01. 2001
Dát tip
Hermit: Tak to si to asi pochopil jinak. Koppel je vrh v Hammelnu, městě, kde se odehrává středověký příběh o krysařovi. Vyjan: Musím tě podpořit. Vtisknul jsi tomu něco svého, druhý rozměr. Sám jsem se pokusil o vlastní interpretaci této látky, v dílce Krysař, ale vše ztroskotalo na tom, že hodně lidí není shopno odpoutat se od tradiční a známé předlohy. Tobě se to podařilo, přestože jsou obrysy krysařovy stopy zmíněny.*!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru