Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"R"

27. 07. 2005
4
0
3992
Autor
Renas

 

Túlam sa mestom s cigaretou v papuli, zo slúchadiel mi prúdi do uší SUNSHINE (!!!). V ruke držím liter červeného drahokamu (rubíny) za 40 Sk a vyzerám sám. Som sám. Míňam hlúčiky smejúcich sa puberťákov a serú ma len preto, že nie som ako oni. Bezstarostný. Mračím sa na nich, aby videli, čo si o nich myslím. Nuda. Občas tyčka na chodníku a inak nič. Kráčam a niekoho zúfalo hľadám. Niekoho, kto tu proste nie je. To však nie je to, čo vy chcete počuť a preto mlčím. Nenachádzam slov. Som osamelý chodec.


Snáď len mesiac v splne a vlkodlačie sny o panenskej krvi na prestieradle. Rubíny a zafíry a smaragdy a opály miesto očí. Ústa do „O“. Šukacie bábiky ožili v letných šatách. Prerušený tok myšlienok prúdiaci k špirále sna. Pozerám do mláky ako do zrkadla a vchádzam do nej, aby som sa vynoril na opačnej strane vesmíru. Iný ako včera, iný ako dnes. Lúza blbá.


V nejakom časopise som čítal, že do módy prichádzajú odstávajúce uši. Stretol som dnes mnoho ľudí pýšiacich sa úžasnými blatníkmi. Plastickým chirurgom sa mastia peňaženky ako nikdy predtým. „Ty vole... Ty ešte nemáš odstávajúce uši? Cha! Pozri na moje!“

 


misty
02. 08. 2005
Dát tip
dobre, nie mozo az tak casto.... ;o)

Renas
01. 08. 2005
Dát tip
ked myslis

misty
01. 08. 2005
Dát tip
obcas sa mi aj take stava

Renas
01. 08. 2005
Dát tip
fakt?:)))

Renas
30. 07. 2005
Dát tip
volne verse su volne, nie? len si tak volne pobehuju

misty
30. 07. 2005
Dát tip
tie tvoje si trochu prilis vybehli, nie?

Heartless
29. 07. 2005
Dát tip
Renas: to byla otazka pro toho cloveka, kterymu jsem poslal avi... juu, vono je to vazne ve volnejch versich? jsem si ani nevsim... mno, mozna treba do povidek by bylo lepsi...

misty
28. 07. 2005
Dát tip
utrpenie mladeho renasa???...co ja viem...dnes asi nemusim...nie je to zle, ale volne verse?...neviem...

Renas
28. 07. 2005
Dát tip
sunshine su skvely, na hodokvas asi pojdem heartless: co ako vnimam? vsetkym dakujem

...ja ani neviem prečo, ale toto sa mi páči... neviem to konkrétne pomenovať.. takže len tip... ...Sunshine - sú dobrí? myslím, že budú na hodokvase... počul som od nich len jednu pesničku, tak neviem...

Heartless
27. 07. 2005
Dát tip
Mě se líbí ta drzost... a vlastně jakýkoliv sepsání myšlenkovejch pochodů a na první pohled tlachání o ničem:) Bez servítek, a přesto ne debilní, JO! *t

Heartless
27. 07. 2005
Dát tip
Hmm, na neco jem zapomnel...

Heartless
27. 07. 2005
Dát tip
a jeste avi... zajimalo by me, jak tohle vnimas ty:)

obluda
27. 07. 2005
Dát tip
jasne... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru