Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Summertime

Výběr: zaki, Print
10. 08. 2005
11
0
4340
Autor
Sargon

Neberte to moc vážně ;-) (Pokusák)

Jasné mi už nebolo nič

Ani ty nie.

 

Potreboval som vypnúť. Tak som obvolal pár známych a nakoniec som jedného z nich ukecal.

 

Aššurballit.

 

Vlakom do Kútov. Tam zobrať z chaty bicykle a vypadnúť niekam do piče. Taký bol plán cesty. Tak sme aj urobili.

 

Nasadli sme na bicykle a išli niekam do tej piče. Teda. Smer Bratislava. Ale to sa malo zmeniť.

 

Kurva to je teplo. Ja už nevládzem. Zakňučal Aššurballit. Asi po šiestich kilometroch.

 

Kurva však sme na začiatku. Snažil som sa ho povzbudiť. Ale moja opilecká kondička bola na tom dosť podobne.

 

Keď som sa nad tým zamyslel. Povedal som.

 

Počkaj. Tam je kúsok jazero. Si tam oddýchneme.

Jasné. Zasvietili mu oči.

 

Neklamal som. Jazero tam bolo. Piesková pláž. Romantika.

 

Zoskočili sme z bicyklov a fučali jak dve lokomotívy po obojstrannom zápale pľúc.

 

Kurva ja som mŕtvy.

Aj ja do piče. Odpil som si z minerálky a ľahol do piesku. Pohľad som uprel na vodu.

 

Kurva. Že som si nezobral plavky. Zakurvoval som.

Ani ja kurva. Do piče.

Kurva.

 

Nadávali sme takmer jednohlasne. A nakoniec sa vyzliekli do naha a skočili do vody.

 

Paráda. Pomyslel som si. A okom som pozoroval čo sa deje na brehu.

 

Nejaké dve slečny tam sedeli a výborne sa bavili. Spomenul som si na všetky tie pornofilmy čo som videl.

 

Kurva. Pozri. Ukázal som smerom na breh.

Čo urobíme? Dodal som.

Nič. Šak vylezeme. Ne. Šak sme nejakí chlapi kurva. Odvetil Ašš.

 

Moc ma tým neupokojil.

 

Ale aj tak sme vyliezli. Aj so svojimi pivnými pupkami. Sme ignorovali ich smiech. A tvárili sa prirodzene. Skoro.

 

To si nevšímajte. Viete je zima. Chcel som odľahčiť situáciu.

Aššurballit sa pustil do hysterického rehotu.

A dievčatá na mňa pozreli. Mávli rukou. A otrasným záhoráckym prízvukom. Ma upozornili na fakt že je 36 stupňov.

Ale šak. No. Veď voda je studená.

Áno priam ľadová. Zachraňoval Ašš situáciu. Pofŕkal ich. Zapišťali.

Vidíte?

 

Inak ja som Nikola. Predstavila sa jedna z nich. Keď sme sa obliekli. Mala kozy primerané postave. Hnedé oči. Nejaké vlasy. A niekoho mi kurevsky pripomínala.

Tá druhá bola Barbora. Trochu väčšie kozy. Úsmev na perách. Dlhšie vlasy. Ničím zvláštna. Nikoho mi nepripomínala.

 

Nejdete si niekam sadnúť. Spýtal som sa. Len tak. Že čo ak.

Na moje prekvapenie šli.

 

Stále sa smiali. Rozprávali si niečo do ucha. A ukazovali si prstom. Neviem. Pripadalo mi to trápne. Asi som divný. Ale...

 

Dám si malé čierne. Povedala Nikola v krčme. A ja som si ani za boha nevedel spomenúť koho mi pripomína.

 

A čo tu vlastne robíte chlapci? Nadviazala Nikola konverzáciu.

A tak. Cestujeme po Slovensku. Že na bicykli. A tak. Odpovedal som.

A odkiaľ ste? Pokračovala v pýtaní sa.

Z Bratislavy.

Tak to je teda kus cesty. Pochválila nás o poznanie menej komunikatívnejšia Barbora. Zamlčal som že sme vyrazili z Kútov.

 

A tak sme nejak kecali. A dozvedel som sa plno veci čo ma nezaujímali. A niektoré ktoré som ani nechcel vedieť. A vypil som dosť pív. A už sa stmievalo.

 

Tak ja že, či nechcú pokračovať v načatom rozhovore v Kútoch. Že tam mám dom a tak.

 

A oni, že by aj šli. Ale že sa nepoznáme. A tak. A pičoviny...

 

A však dobre. Zasyčal priotrávený Aššurballit.

A tak. Veď čo. Ideme. Zakončila kozatejšia Barbora debatu s témou „ Nemyslite si o nás, že sme nejaké kurvy“

By som si nikdy nedovolil...

 

Cesta späť bola fajn. Asi tri krát som spadol z bicykla. Menej ako Ašš. A bolo mi fajn. Tak som volal KURVA. A dievčatá sa odviazali tak to volali tiež.

 

A viete, že Ašš je básnik? Práskol som ho, keď sme prišli na dom. A on povedal, že som kokot.

Áno? A napíšeš mi niečo? Líškala sa kozatá Barborka.

Aššurballit zobral papiere. A napísal čosi čo som už predtým videl na Písmaku.

 

Jééé. To je krásne. Môžem si to nechať? Afektovala kozatka.

Aššurballit mávol rukou. Objal ju. A konečne jej zavrel hubu.

Odišli do izby.

 

Zostal som s Nikolou sám. Tiež som čosi skúšal. Ale utla ma v tom najlepšom.

 

Vraj, že ma má rada. Ale nevie či som ten pravý? Povedal som neskôr keď slečny už spali. Aššovi.

Kurva čo je panna?

Mykol som plecom.

Neviem.

 

Čo si jej povedal?

No čo som mal povedať. Že chápem. A tak. Pičoviny.

Si ju mal poslať do piče. A povedať že ty vieš, že nie si ten pravý, ale môže si užiť. No a čo.

Som sa zasmial.

Si kokot.

A ešte k tomu najebaný. Doplnil ma.

 

A čo ty? Jak si dopadol. Spýtal som sa Aššurballita.

Na piču.

Si nešukal?

Ale hej. Akurát som si to musel všetko odmakať sám. Jak s mŕtvolou. Do piče.

To poznám. Upokojil som ho.

Odpil si z rumu.

 

Aha. Ukázal som mu básničku, čo napísala kým som bol na hajzli.

Ty vole. Skríkol Aššurballit.

 

A ja som si v tom momente spomenul na misty.

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 


Mala kozy primerané postave. A viete, že Ašš je básnik? Práskol som ho, keď sme prišli na dom. A on povedal, že som kokot. No čo som mal povedať. Že chápem. A tak. Pičoviny. Si ju mal poslať do piče. A povedať že ty vieš, že nie si ten pravý, ale môže si užiť. No a čo. To boli momenty... Je to svieze, take ine... Na pochopenie konca asi nepoznam suvislosti.

Print
03. 09. 2005
Dát tip
*!

Mibeus
22. 08. 2005
Dát tip
Keby som bol robot,tak by mi sanka padla a srouby by sa rozkotulali po miestnosti.Ale leto je leto.

Mibeus
22. 08. 2005
Dát tip
Na dalsom pive sa uz pracuje,ale sak uz vies.

Mibeus
22. 08. 2005
Dát tip
Moc chapavosti obcas skody.Ale ostatne vseho vela je smrtelni

Sargon
22. 08. 2005
Dát tip
...chcem zdoraznit ze pribeh je vymysleny... ..a upzornit na fakt ze hlavna postava tohto pribehu je zahoracka... ....tak sa nepokusaj chapat...

...hehe, však ja som už tu (to ohladom toho piva)... inak, čo to tam písal aikon, že "inaac..co si porabal, ked ti vypli pismak?:)"...bol som dlho preč a strácam prehľad... k dielu... možno som od teba už aj lepšie napísané veci čítal, ale ten príbeh samotný zaujal...

Sargon
18. 08. 2005
Dát tip
jo jasne berem no stahovali server vysachovali lyryka a diela zpravy a kritiky od 5.-10.augusta uz nejestvuju len v skratke staci dat cas a miesto a ja pridem

...tak to mi budeš musieť dakedy pri pive vyrozprávať, čo sa tu dialo... človek vás tu pár týždňov nechá osamote, a vy to tu takto rozšachujete... :) ...od dnes som ešte na festivale, ale budúci týždeň som už relatívne voľný.... takže dáme hádam dáke pifko...

Sargon
18. 08. 2005
Dát tip
jasne rad to nejake pivko dam ja urcite co ostatni neviem egal

Bonygirl
17. 08. 2005
Dát tip
pohodica :))

Aymi
14. 08. 2005
Dát tip
zbytečně moc vulgarismu, ploché, hrubé, jako vždy

Sargon
14. 08. 2005
Dát tip
Aymi: za minutu ma od teba kritiky na tri diela vratane tohto prosim ta nerob zo seba vacsieho curaka jak si

Aymi
14. 08. 2005
Dát tip
neni třeba .) právě jsi mě utvrdil v tom, co jsem psal .) tvuj pathos je zbytecny.

Sargon
14. 08. 2005
Dát tip
uz ani nebudem komentovat

Aymi
14. 08. 2005
Dát tip
díky

Ariela
12. 08. 2005
Dát tip
ja neviem organizovat :))) preco az na koniec mesiaca?

misty
12. 08. 2005
Dát tip
ari iba pre teba moja kritika: ;o) ...staci?

Sargon
12. 08. 2005
Dát tip
Ariela:ani ja lebo by sme tam dosli najskor dvaja/traja

zaki
12. 08. 2005
Dát tip
haluz...

kiksy
11. 08. 2005
Dát tip
no zo začiatku tam bolo nejak veľa kurva, nie že by som to slovo nepoúživala, ale proste tak, som bola fest zvedavá že ako to dopadne no a ten koniec že koho ti pripominala

Renas
11. 08. 2005
Dát tip
ale hej, veď to bolo super*

Sargon
11. 08. 2005
Dát tip
kiksy: dakujem za vsetky ohlasy obluda a renas tiez dakujem

Ariela
11. 08. 2005
Dát tip
ja neverim :)))) kde je kritika od misty? :)))) * mimochodom, kedy sa ide na dalsie pivo? :))

Sargon
11. 08. 2005
Dát tip
comu neveris moja mila? ja neviem vsak zorganizuj nieco aj ty ja som ochotny sa dohodnut akurat greenplastic a smilly az na koniec mesiaca chcu cakat

LeeOn
11. 08. 2005
Dát tip
prijemne se to cte, ale zrejme to neni pro kazdeho

Sargon
11. 08. 2005
Dát tip
nuz ja neviem ale keby som vedel vytvorit vec ktora je pre kazdeho tak nie som na pismaku ale zarabam tazke miliony a sukam miss ameriky s usmevom povedane inak dakujem za postreh

aikon
10. 08. 2005
Dát tip
by som zmenil kategoriu...medailonky literarnych osobnosti:) tip te nedam...snad pochopis:)

Sargon
10. 08. 2005
Dát tip
ja sa len bavim a tak trochu rypem a strasne kecam snad chapes ty?

aikon
10. 08. 2005
Dát tip
vsimol som si:) tiez som sa bavil..v ramci moznosti :) som chapavy clovek.. inaac..co si porabal, ked ti vypli pismak?:)

Sargon
10. 08. 2005
Dát tip
vsak vidis bol som sialene kreativny a konecne som pri pisani nebol zdeprimovany neviem ci vidiet a okrem toho som bol v kniznici ktora je zavreta cital si texty psich vojakov a okrem toho no leto flakanie nuda co ty voel?

aikon
10. 08. 2005
Dát tip
ale hej..vidiet..konecne je to navrat k normalnej "do pici" proze:) ..clovek si aspon trosku zdvihne naladu.. vidis..kniznica..som si spomenul, ze mam uz asi 4 mesiace doma knizku..to bude pokuta:( inac klasika..leto, zima ako v riti, nasi sa ma snazia do kazdej roboty zapriahnut....uz nech je skola:) ..zajtra by som mal prist obdivovat kras(k)y bratislavy..

Sargon
10. 08. 2005
Dát tip
no sak si precitaj co za tym nasleduje to ze prechod musi byt pomaly nepracujem vyhybam sa za cele leto som len raz pracoval ale zasa masaker no nist jo krasy BA to hej je tu vela krciem a krasky z BA su teraz vacsinou pri mori tu su len same turistky

aikon
10. 08. 2005
Dát tip
hmm..tiez by som sa vyhybal praci:)..leeenze potom niesu bubaky..a to je zleee v BA som uz videl sad janka krala a hrad..takze krasy mam absolvovane:) krcmy mate..to je pravda..ale drahe nahovado..a nalievaju pod rysku ..krasky z BA...no hej..teraz su to len same turistky a cez rok len same studentky:)

Sargon
10. 08. 2005
Dát tip
ale prosim ta ty poznas urcite tie vsetky slusne krcmicky kde sa prijemne sedi ak si nemecky turista treba ist do pravych pajzlov funus u matusa u hemi na BA lacne pivo - cca.20 korun a odporne prostredie to je prava romantika jezis tie ak narazas na tie afektovane slecinky z oravy ktorych sen je mat do 23 najneskor dieta a manzela tak tie mi nepripominaj bavim sa

aikon
10. 08. 2005
Dát tip
vacsinou poznam tie slusne...to hej..lebo do takych som tahany:) ..aleee na posedenie si nepotrpim..hlavna je spolocnost:) si pamatam pivo v leopoldove na stanici..a potom "spanok" v cakarni lebo mi nesiel vlak.. u nas maju pivo v priemere za 20 - 22.. ..nahodou..mam spoluziacku z oravy (ma tiez 23:) a je uplne v pohode...s nikym sa mi este tak dobre nepilo:) ..a vziat si ma nechcela:)

Sargon
10. 08. 2005
Dát tip
jo ta zenska demagogia ti ani nepovedia ake dobre podniky tu su no chlastat oravacky to ony vedia to je fakt ale na nasu bratislavsku arielu sa nechytaju /sorry ariela - usmev/ aj ja mam a je skareda a vydata jo cez leopoldovo som vzdy len prechadzal ale viem si predstavit pre mna bol najvacsi masaker chlastat pri autobusovej stanici v brezne to uz bolo aj na mna privela

dadíková
10. 08. 2005
Dát tip
Kurva čo je panna? Mykol som plecom. Neviem tohle jsme si dnes vybrala...:)) jinak ještě že vás hoši oba poznám...:)) t

obluda
10. 08. 2005
Dát tip
take pohodove.. :)) ze haha

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru