Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dolétnu

12. 08. 2005
0
0
2523
Autor
MAJKL65

                                                             Dolétnu

 

 

              Rezaví elektřina v drátech a nebe vypadá jako kolorovaná pohlednice ze Sudet. Nezbývá než si říct, budu mlčet a v ústech převalovat sprostá slova navenek slušný. Není to tak dlouho co jsme s bratrem v lese našli mrtvé ptačí pero se zbytky barev létání. Rozhlédl jsem se na chvíli být snivcem až za obzor času abych poté sklouzl očima ke svému pokraji, vidíc šeď nelétavého. A přitom když ne a ne usnout cítím zbytky křídel na svých zádech. Štvaný rozumem zapomněl jsem na létání, přikovávajíc se řetězy vlastní hlouposti k lhostejné zemi, která mne stejně jednou pozře aniž by to postřehla. Přitom letěl bych a mám kam. Nejdříve však půjdu a koupím si krabičku zápalek abych za sebou zapálil zemi zašpiněnou mými tápajícími kroky nyní již nehledajíc návrat, ale něco co letíce nemůžeme nahmatat. A jestli je letem i pád – dolétnu…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru