Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***?"?***

12. 01. 2001
6
0
3577
Autor
suva

... protože bydlím v ulici rozkvetlých jabloní a víc nic jak hvězdy a knižní p(r)ach nevoní vyhlížím mezi tištěnými řádky jak najít cestu k sobě zase zpátky ztratila jsem se mezi javory má duše zaletěla někam za hory hledá snad dosud nevyřčené věty na pláni pusté, neposeté květy snad absint zahřeje chladnoucí vědomí než shoří křídla můr zlákaná opiáty - fotony nejde to s tebou ani bez tebe hladovou touhu zahánět - to zazebe!
Wopi
29. 03. 2001
Dát tip
Hezké "blábolení". MTT.

zolli
18. 01. 2001
Dát tip
:..) Družičky bílých okvětních lístků zatančí jarem, nadzvednou sukýnky. A bosé podpatky zadupou po dlážděních. Ulice zkrásní a zavoní. Přinesu mandlový koláč a budem spolu čekat do léta.

suva
18. 01. 2001
Dát tip
diky lidickove.MVR

Vio
17. 01. 2001
Dát tip
Líbí se mi to... snad proto, že se v tom nacházím. Hlavně první 4 verše!!! TIPík

bláhovey
15. 01. 2001
Dát tip
smutníš tak krášně, až je mi líto Tě konejšit :-))

Šílená
14. 01. 2001
Dát tip
to vaše blábolení má něco do sebe lidičky:o)! tak ti k tomu tvému zachumlání posílám ještě trochu paprsků a chlá chlá...

Falka
14. 01. 2001
Dát tip
Víš, neznám hezčí ulici než jabloňovou... prostě tak, prstem po mapě, si vybrat domov... podle jména... snad ještě jarní nebo ulici smíchu, dětskou... možná by se našly i jiné, ale... jabloňová je dost, to stačí... Nehledej v absintu, co můžeš najít jinde, (třeba i na mapě, vyznačím ti cestu do mého bytu, abys nebloudila a přišla brzy, nemusíš zvonit, budu čekat ve dveřích, jako vždycky čekám, až někdo zavítá, a jako vždycky budu mít smích a tichý tepot - buch buch - buch buch - a zacinkáme na skleničky s čistou vodou a přivoláme třeba sníh, aby poletoval a ve vzduchu nebylo prázdno, možná to bude cukrová vata a budeme krásně úpatlaný a vezmi s sebou všechny, koho jen budeš chtít, koho potkáš nebo zavoláš...) Javory jsou krásný stromy, jako všechny stromy jsou krásný, těžko se mezi nimi ztratit, takhle ztratit se stromům, to ano, to by bolelo... stromy jsou přátelé a když se ztratíš mezi přáteli, jsi pořád doma... Pojď, opleť si ruce jemným vlákýnkem opatrnosti a půjdeme zlehounka a spíš jen myšlenkou zahánět můry, aby se nespálily, ukážeme jim cestu, aby to nebolelo...

Sly
13. 01. 2001
Dát tip
je ráno(brzy ráno) a já jsem se vrátil z ranní projížďky liduprázdným městem... díky za ní, přesně kvůli tomuto pocitu jsem musel do toho mrazu - je mi líp...

suva
12. 01. 2001
Dát tip
jako Bříza a Janis mám i já potřebu blábolit, abych se trochu uchlácholila v tom zachumlání :c)

Sadaf
12. 01. 2001
Dát tip
suvo,suvičko,na ten absint zajdeme někdy spolu,slibuju... Brrrr,ale že mě jde mráz po zádech a přitom je to tak nějak zvláštně něžné.... Dále již beze slov

Janis
12. 01. 2001
Dát tip
chumlejme se ANO ANO ANO ANO :) (no i když bez toho absintového nápoje.zelená fakt není moje barva) :))

racek
12. 01. 2001
Dát tip
Líbí se mi to. Zelená je barva života a naděje, takže popij absintu a bude Ti líp.

Janis
12. 01. 2001
Dát tip
myslím.že spíš zeleně :))))

Merle
12. 01. 2001
Dát tip
absint nemám, bude stačit medovina? tak na tvé... mamčo

JiKo
12. 01. 2001
Dát tip
Víš co je skvělý? Když půjdeš ulicí rozkvetlých jabloní stále dál ..dojdeš k Cíli! - není to mystické? ps: poslední řádek neměl být "do zatřně?"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru