Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ministr dopravy

19. 08. 2005
1
0
1924
Autor
premisil

Kruci, to řádkování blbne jen mně a nebo všeobecně???

Ministr dopravy

 

V trafice

myslí za mě na plíce

 

A tak asi od pátku

buduji k nim asfaltku

 

Cítím že mám na více

povede k nim dálnice

 


Na D1 jsou krásný billboardy - zahlédl sem je několikrát na stopu Něco na způsob Děkujeme vládě za stav D1 Premiér Paroubek to zařídil Černá díra ministra Grosse a podobně :o) s uvedenou adresou www.vlada.cz (to mi tak připomíná - kámoš co je zrovna na Trutnově (já sem se tam nedostal - jednak nemám love a navíc musim šrotit na reparát) mi psal sms že Standa Penc tam veřejně a zcela nahlas telefonoval Paroubkovi, strašně ho zmrdal a pak vyhlásil jeho číslo - kdyby mu někdo chtěl napsat něco "povzbudivého" nechť se mi ozve do zpráv, rád jej pro dobrou věc poskytnu ;o)

premisil
20. 08. 2005
Dát tip
Kytkáči určitě bude lepší, dyť ten materiál...startky, sparty atd..

I_v_a_n_k_a
19. 08. 2005
Dát tip
blbůstka,která na mi na tváři vykouzilila úsměv. děkuju:-))))

premisil
19. 08. 2005
Dát tip
Za všechny úsměvové kouzelníky dík..

Gonsales
19. 08. 2005
Dát tip
to ja nemam na vice:( bude tu jen ulice;)

Snad bude kvalitnější než D1 ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru