Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alex

22. 08. 2005
6
1
3368
Autor
Renas

Volala sa Alex, aspoň sa tak predstavila, keď som sa s ňou dal do reči. Bol som opäť na mol, ako takmer každý deň toho leta. Cez deň nuda v izbe a večer ožratý v meste.

Povedal som jej, že si ju chcem vziať. Myslím, že som bol do nej platonicky zamilovaný. Podobala sa na Avril Lavigne. Taká malá Lolita. Asi sedemnásť ročná. Stále sa opíjala so svojimi kamarátmi, ktorých som nenávidel. Vlastne som nenávidel všetkých tých debilov chlastajúcich dennodenne v puberťáckych baroch a šenkoch.

Alex mala na rukách jazvy po žiletke, drahý mobil, skejťácke oblečenie, tetovanie a čierny make up okolo veľkých očí. Podľa mňa bola krásna.

Na mňa kašľala. Zniesol by som jej vtedy modré z neba. Chcel som, aby ma zachránila. Chcel som ju zachrániť. Ale ona mala svojich ostrých a blbých kamarátov, ktorí si radi užili. Jazvy nejazvy. Bol som smiešny. „Vzal by som si ťa za ženu“, blábolil som opito. Alex sa mi smiala. Vôbec sa jej nečudujem.

Sľúbil som jej cédečko Nirvany a ona, že aby som na druhý deň prišiel do baru. Ja, že určite prídem.

Na druhý deň som tam dorazil. Bol som triezvy a unavený. Celý som sa chvel v očakávaní, lebo som si myslel, že tam mám rande. Uvidel som ju sedieť za stolom s nejakým mladým chalanom. Prišiel som k stolu. V bare bola čierno červená tma a nikotínová hmla. Nedávno otvorili. Barman čistil poháre a z jukeboxu hrala nejaká odrhovačka.

Pozdravil som ju. „Ahoj, priniesol som ti to cédé.“ Ani sa na mňa nepozrela. Vlastne som bol rád, pretože som nechcel, aby videla ako sa celý trasiem. Ďalej sa rozprávala s tým chalanom. Podal som jej cédéčko. Pozrela na mňa, natiahla dorezanú ruku a vzala si ho do rúk. Čupol som si k jej teniskám a čakal, kedy sa mi začne venovať. Nedočkal som sa. Dokonca som takmer dostal po hube od nejakého debila, ktorý sa tváril, že mu patrí a ja som sa opäť ožral.

Celú noc som do seba lial Absinth a pivo, sledoval som ju a týral sa kvôli nej. Pomaly sa blížilo ráno a vtáky mi spievali na cestu domov. Brieždenie mi chystalo nejasný a pochybný spánok. Bol som tak sám a úbohý a nikoho to nezaujímalo.

Nedávno som niekde počul: „Prestaň hľadať lásku, aby si ona mohla nájsť teba.“ Myslím, že mali pravdu.


1 názor

ketu
02. 04. 2007
Dát tip
ja som si spomenula aj na strednu, ale aj na teba a celkovo na vsetky tie veci co sa diali... malo pisem a tak, nie moc dobre...mam moc spokojny zivot...:o

mttx
12. 10. 2005
Dát tip
prekrasne smutne, ci smutne prekrasne ani nieviem

Ariela
23. 08. 2005
Dát tip
absint s pivom je dost velke peklo :)))) Alex mala typka dost u prdele...ako mna moj "priatel"...chjo...chapem, chapem...smutno mi je :((( *

Renas
23. 08. 2005
Dát tip
diky

...som si spomenul na strednu skolu... ...a vlasten opakuje sa to doteraz... ...taka fajn pocitovka... ...nicim nerusila...

obluda
22. 08. 2005
Dát tip
aj mne to pripomina minule leto :) pohodove...

som moc hanblivy aby som sa spraval takto sialene ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru