Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledám dál

02. 09. 2005
5
1
4115
Autor
T_O_M_

Vypůjčím si citát od Telva - V lásce dokáži jen jedno - nešťasně se zamilovat...

Nehledám krásu

a přesto v dlaních,

rtech, (no však víš)

z nenadání našel spásu.

Tvé oči jsou

nebesa modrá

a já topím se

v záři jejich jasu.

Ani malíř by tu krásu nezachytil.

A co má říct básník troufalý?

 

Její muž do náruče chytil,

tu ze které jsem zoufalý…

 


1 názor

co na to rict, krasa :-) t*

Bohužel v tom nejsi sám, milý Telve.

hunllef
12. 10. 2005
Dát tip
Tak hledej dál, tohle je vážně nic moc.

fougeres
02. 10. 2005
Dát tip
další "cukrík" a líbí:-)

Jeanne
04. 09. 2005
Dát tip
romantické, dobře npsané.něžné, sluníčkové. Pokud je to srdce, věz, bude líp :)

T_O_M_
03. 09. 2005
Dát tip
Pro Styxiana - dobře že víš, že si potrpím na správné oslovení... :-) Jinak hledám - jo kdybys byl holka tak tě můžu pozvat třeba do kavárny...8-)) Pro Sigourney - v téhle básničce si opravdu nehraju na umění. Byla to taková spontánní ranní citovka... + DÍKY za zařazení do klubu. Je mi ctí :-)

vesuvanka
03. 09. 2005
Dát tip
Nevím proč jsi mi poslal avízo, když pro mě žádný vzkaz nemáš..... zřejmě jsi moji kritiku nečetl a docela mi to přišlo líto... . Pokud mi nic nechceš sdělit, neposílej avízo - alespoň budu ušetřena zklamání.

vesuvanka
03. 09. 2005
Dát tip
a příště už asi žádnou kritiku psát nebudu, i když se mi dílko bude líbit.....

T_O_M_
03. 09. 2005
Dát tip
vesuvanka: Jistě že jsem Tvoji kritiku četl, jenže jsem větší potřebu napsat názor těm, co spíš kritizovali... Samozřejmě jsem moc rád když Ty, lenty2 a Lady_Macbath posíláte podporu a sluníčka... :-)) Takže trochu se spožděním DÍKY! (Krom toho jsem myslel, že jsi zrovna Ty zařadila moje dílko do klubu).

vesuvanka
03. 09. 2005
Dát tip
T_O_M - díky za avi a vysvětlení, to mě vůbec nenapadlo, že jsi se domnívál, že jsem zařadila báseň do klubu - nejsem jeho členem. Podívala jsem se na klub a zjistila, že dílko zařadila Lady_Macbath, která klub spravuje. Teď je mi jasné i to avízo a omlouvám se :-)))

Styxian
02. 09. 2005
Dát tip
Hledej radši dál, básníku

vesuvanka
02. 09. 2005
Dát tip
krásná, něžná a nakonec smutná - nešťastná láska hodně bolí, ale čas ránu zhojí.... věřím, že najdeš novou lásku, posílám sluníčko a TIP

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
Vesuv, ty jsi pořád tak hodná. Tohle je přece těžký podprůměr se vším všudy.

lenty2
02. 09. 2005
Dát tip
ja myslim ze je to docela povedeny, posilam avi a tipek

kuju za avizko lenty zoufalost je moje parketa :o) c*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru