Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zavzdychajme ( venujem stromom )

23. 01. 2001
7
0
2703
Autor
Bix

INTRO kmeň uložím do zlatistého tepla vylejem z neho lávu konárov kameň zasvieti nad chmárou seba na jeseň som stretla lúč kolíše sa, prediera cez park drevená fontána mojich haluzí ...vysmädol hlas meluzín som vkorenená v zemi hlina členky pohládza mi vráskavé letokruhy sa skrúcajú ( vetry spievajú ajú-ajú-ajú ) koruna zašumí, zadýcha ( tŕnie mi prsty popichá ) nechcem zhorieť do tla ( hru jeseň do konárov vplietla ? ) kôra vzdychá, vietor sa dotýka trup plače, obtáča sa imelo ( ku mne netúli sa nesmelo ) pre chrobáky málo nečistá ( ukryté vo mne - klieštiská ) olistené ústa, kryje ma prach ( z kriedovej zimy mávam strach ) zavŕzgam, zaspievam, umrznem v dave ( nemám chlácholivé pestro v hlave ) mám sneh a dážď ( ostanem stáť )
Junkie_23
28. 01. 2004
Dát tip
STROMOM...

vero
11. 04. 2002
Dát tip
...nádhera...*

kafka
23. 01. 2001
Dát tip
já nerozumím vždy těm závorkám, můžeš mi je, Bixí, vysvětlit? taky se asi začnu učit po slovensky, myslím, že to bude stát za to, když čtu Tvoje básně...:-) kráááásně lyrické típí *!

Silvinka
23. 01. 2001
Dát tip
Sestrička, to sa Ti podarilo. Mám len jednu formálnu výčitku - bez toľkých zátvoriek by to bolo omnoho lepšie. A inak to nemá chybu!!! *!

Cavalera
23. 01. 2001
Dát tip
Paráda Bixí, hlavně posl. sloka je úchvatná TIP

myrinda
23. 01. 2001
Dát tip
bix,cim dal tim vic te rada ctu.... krasny, moc, dalsi slova by to jen kazila - tip

hermit
23. 01. 2001
Dát tip
Ano, závěr se mi také líbí. Tam je riziko, že by mohl shodit celou báseň a to se tady nestalo. Líbí a tip.

Albireo
23. 01. 2001
Dát tip
Kratší věci se mi líbí víc. ale rád jsem si to přečetl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru