Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

AUTORSKÉ ČTENÍ V ŘETĚZOVÉ 19. 9. 2005

08. 09. 2005
1
0
3149
Autor
drfaust

\"aneb z kuchyně u sousedů\"


ČTENÍ V ŘETĚZOVÉ 19.9 2005 19 h.




Dovoluji si pozvat všechny zájemce z řad uživatelů literárního serveru www.pismak.cz na první autorské čtení v sezóně 2005/06 pořádané redakcí internetového magazínu www.totem.cz. .

Čtení se uskuteční v pondělí 19. 9. od 19 hodin ve sklepních prostorách Literární kavárny v Řetězové (Řetězová 10, Praha 1, tak jako v minulém roce). Všichni zájemci jak o pasivní, tak o aktivní účast jsou vítáni – zájemci o aktivní účast mi mohou napsat do pošty anebo se přihlásit na místě. Naše tradice tedy stále (už přes třetí rok) pokračuje. Oproti loňsku hlásím malé zpestření a sice udělování ceny pro nejlepšího autora vybraného diváckým hlasováním a ceny udělené pořadatelem ve formě knížky z nakladatelství Mladá fronta.

 

 

Na všechny se těší drfaust/Lukáš.


a2a2a
19. 09. 2005
Dát tip
děkuji za pozvání, ale jsem nyní na dovolené, děkuji

drfaust
18. 09. 2005
Dát tip
takže zítra...

Petula
16. 09. 2005
Dát tip
Oki, dík za avi. Snad přijdu(?) :o)
|||-_-|||

mi to bohužel tentokrát nevyjde, snad příště

sk8ergirl
09. 09. 2005
Dát tip
no jo, jenže to bych tam musela jet hned ze školy, a páč máme asi osmdesát hodin v pondělí, tak budu mít těžekj batoh a navíc v úterý zase vstávám v pět...nee, to nepůjde, bohužel :-/

v pět? to neni škola, to je polepšovna, holko :)

Makča
09. 09. 2005
Dát tip
Zdar Faustík, jestli to vyjde, tak bych se stavila, sice bych musela jet ve 4 ráno, ale zas lepší než se tady z těch harantů zblbnout - člověk si ten intelektuální kolorit musí holt ohlídat, ale jinak je to krásný zaměstnání:-)drž se, makča přijede na recitaci, i kdyby se tady ty hajzlové z toho měli potento, jinak ales gut.

drfaust
09. 09. 2005
Dát tip
Makča: myslím, že bych mohl nabídnout i nocleh....

G_B_Show
08. 09. 2005
Dát tip
Taky bych se rád objevil. Tak doufám, že si nebudu muset nosit vlastní židli..:-)

G_B_Show
08. 09. 2005
Dát tip
dyk 90% tam bude poslouchat, tak hned neučůrávej..:-) na záda..

jenyk: to sou samý výmluvy...my jsme hodně velký trémisti a introverti a navíc se naše "ř" poměrně výrazně vymyká běžné výslovnosti a máme strašně slabej hlas a děsně depresivní básničky a stejně jsme to zvládli...jak ta naše čtení zvládají ostatní, to netušíme, ale vždycky nám zatleskali a nic po nás neházeli, tak se to snad přežít dalo...a s tím rušením nebudeš jedinej, tam pořád někdo chodí pozdě a vrzají židlí a cinkají skleničky a tak...to bude v pohodě...

skejt, to stíháš! a já ještě taky, noták! :)

So_what
08. 09. 2005
Dát tip
v pondělí..zase jen pro pražáky 8¨-(

sk8ergirl
08. 09. 2005
Dát tip
heh...tak teď to tuplem nebudu stíhat...v pondělí mám školu do čtvrt na šest :-(

No tak my to napíšeme i sem, že asi přilezeme... ale důrazně trváme na tom, že budeme hlasovat každý zvlášť!!! :o) :o) :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru