Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrú noc

11. 09. 2005
3
0
1401
Autor
Mibeus

Ty už sladko spíš
a mňa zase trápia
tie nekonečné otázky.
Možno nájdem odpoved,
no ráno sa zobudím
a opäť budem kráčať svetom sám.
Tak ti aspoň želám krásne sny.
Ariela
22. 09. 2005
Dát tip
assu: hovori sa requiescat in pace(m)...ked uz... ...a mne sa to pacilo :)))) *

Mibeus
22. 09. 2005
Dát tip
Vdaka

arielka...zalezi od narecia...

Mibeus
13. 09. 2005
Dát tip
Chces povedat,ze to je tak zle alebo vhodne akorat na nahrobny kamen.

...takto... ...pozri... ...chcem povedat ze mi to pride dost pateticky... ...a dost krcovito napisane... ...skratka bez nadhladu... ...pripadalo mi to ako pohrebna rec... ...sa stava najma vtedy ked nieco strasne chces nieco napisat...ale nevies ako... ...na tvojom mieste by som sa s tym skusil viac pohrat...pripadne nechat ulezat..."vyhnit"... ..a ptom skusil znova... ...ako fakt sorry... ...len som napisal MOJ pohlad na tu vec... ...nic viac...nic menej... ..ak sa ta to dotklo...znova sorry...

...sorry som chcel sukromne...

Mibeus
13. 09. 2005
Dát tip
V pohode. Len nabuduce to napis hned takto a nie cez oblaciky a drobky. Sakra co mate stale s tym sukromne.Sak to nie je nic intimne.

...vole...to bola basnicka skratka...usmev... ...dlhe kritiky pisem vzdy sukromne... ...nemam rad ked pisu potom viz. assu... ...alebo dostavam aviza...na nejake ine pindy...rovnako dlhe... ...akoby ma mali zaujimat...

...navyse autor to lepsie znasa...co mam skusenost...usmev...

Mibeus
13. 09. 2005
Dát tip
OK.Jak ti je libo.

Mibeus
12. 09. 2005
Dát tip
Mne bolo smutno ked som to tvoril.Vdaka.

Mibeus
12. 09. 2005
Dát tip
A,niekto sa nam vratil.Som rad,ze aspon niekto sa dobre vyspi.

Mibeus
12. 09. 2005
Dát tip
Nepochopil som presne co si mi tym chcel povedat.

Mibeus
12. 09. 2005
Dát tip
Len avizo jednej zienke

...rest in peace...abo tak nejak... ...no skratka...odpocivaj v pokoji...

Mibeus
12. 09. 2005
Dát tip
dost morbitne.To sa pise na hroby,pokial viem.

aikon
12. 09. 2005
Dát tip
bol tam minuly cas.....vyspal... dnes to na dobry spanok nevypada...

Mibeus
12. 09. 2005
Dát tip
Tak snad sa to zlepsi.

...sikulko...

aikon
11. 09. 2005
Dát tip
dnes som sa vyspal priam skvele... vdaka:))))))))))))))

...RIP...

misty
11. 09. 2005
Dát tip
je mi smutno, ked to citam, no prave preto mi to pride krasne.... ...na viac ako tip... ...ozvem sa ti v zajtra vecer...v sobotu som nemohla, lebo som bola hrabat seno tak cca 500km daleko... ...maj sa rozpravkovo...

misty
11. 09. 2005
Dát tip
a este raz, lebo to malo byt povodne sukromna kritika... ...len aby sa vedelo ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru