Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ty a tvoje

Výběr: jenyk, Print, vesuvanka, empathetic_embryo, prenatal, cerna_lovkyne
13. 09. 2005
41
5
11361
Autor
pozorovatel

S Mardou jsme se dohodli, že napíšeme básničku v osobě toho druhého o sobě. Je to trochu složitý, ale ve výsledku to znamená, že báseň Tahle není jsem napsal já (ale snažil jsem se, aby to vypadalo, že to píše Mardou o mně) a báseň Ty a tvoje napsala Mardou (ale napsala to v mé osobě a o sobě). Pokud to není úplně jasný, tak se klidně ptejte:) A samozřejmě nejvíc mě zajímají vaše názory na tuhle ?akci?, ze které mám vážně radost. Povedla se. Díky



je to všechno ty a tvoje břicho a tvůj byt
jenže tenhle oběd je plátno
na kterém budeš
nastříhaná
pod podlahou se začínají rýsovat
příbory
vyrůstají
nejsem tu pro nikoho
natožpak pro tebe

každý by chtěl kousek světa
který není na papíře
kulatý aby se mohl
obracet v hlavě
a nebolet
jenže tohle je hra

hrana místa kam se neschováš


5 názorů

Markel
22. 08. 2009
Dát tip
no.... můj šáleček to je, to musím přiznat - T

Emmma
31. 07. 2009
Dát tip
Taky si myslím, že je to povedené...a rozhodně to byl zajímavý nápa, v tomhle mě dostal poslední řádek....

Impresse
10. 02. 2009
Dát tip
hra Na místa, kam se neschováš:-) líbí!

pozorovatel
26. 04. 2007
Dát tip
aby ne, když neni moje

Smíšek:-)
26. 04. 2007
Dát tip
skvělí *

pozorovatel
26. 07. 2006
Dát tip
:))dík že čteš

skvělý nápad! MOC se mi to líbí, tip*

akaša
26. 04. 2006
Dát tip
No sice kniha bybyla dobra, ale aby si neměl nosanek až do nebe....... :-D Ne to byla sranda..... hele nepředcenuj se!!!!

pozorovatel
25. 04. 2006
Dát tip
aby ne, když jsem ji nepsal já:))

akaša
25. 04. 2006
Dát tip
No co natohle říct.... Panejo.....

pozorovatel
19. 11. 2005
Dát tip
:)))

jdu tedy na mardou *

zdjr1976
02. 11. 2005
Dát tip
No jo Tebe začnu číst, jdu dál TIP

MeTB
21. 09. 2005
Dát tip
Tahle básnička ve mně oživila pochybnost o smyslu exisetence instituce Výběru. :-)

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
smyslu zviditelnění?

MeTB
21. 09. 2005
Dát tip
Smyslu zviditelnění vysoce nadprůměrných až dobrých děl.

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
a tohle dílo neni?

MeTB
21. 09. 2005
Dát tip
Mám se opakovat?

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
a znáš tu zdejší průměr? opakuj se

MeTB
21. 09. 2005
Dát tip
Tak dobře: Ne, podle mě tohle není dobrá báseň. Zdejší průměr co se týče poezie neznám, protože se ji tu snažím nečíst. Z čehož si ostatně jde udělat představu, co si o zdejší poezii myslím. (Totiž že z větší části vypadá jako tahle báseň.)

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
nevypadá, poesie je tu různorodá a vyvíjí se jinak než v literatuře tam v obchoďákách.. zkrátka internet ji zdeformoval tady je např. poesie surovější.. si myslim já a ty mi přijdeš trochu konzervativní:)) myslim v dobrym

MeTB
21. 09. 2005
Dát tip
Konzervativní, konzervativní...já si to o sobě nemyslím, ale ano, může to tak být. Víš, já jsem unavený tím, jak každý, kdo má pocit, že má světu co sdělit, napíše báseň a vydá ji v plén čtenářům. Najdi si smysl básně sám. To už si rovnou můžu napsat vlastní báseň sám. Když mi někdo chce něco říct, je třeba udělat a) zajímavě, b) pokud možno jasně. Nemám sílu na to, abych bloudil v labyrintu, který postavil někdo jiný.

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
smysl básně? jako "co je poezie?" ...je o životě a proto to může dělat každý a je to správně každý, kdo se cítí být povolán být básníkem, může psát a poesie je o pocitech? a jak to potom má být jasné?

MeTB
21. 09. 2005
Dát tip
Já to nikomu neberu; ať každý píše, až se z něj kouří. Ovšem já mám zase stejné právo říct, že píše koniny. Smysl poezie by MeTB už jsem sdělil nahoře. Jsem holt morous, ale jsem morous rád. :-)

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
já tuhle poesii moc nečtu, nebaví mě, ale nenapsal bych, že to neni nadprůměrný dílo tady jinak diskuze je na to asi zbytečná pojeď na Vysočinu:))

MeTB
21. 09. 2005
Dát tip
Co bych tam dělal?

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
koukal, jak se skvěle bavim teda chlape...:)) pojeď

MeTB
21. 09. 2005
Dát tip
Jsem morous, ale jsem morous rád. :-) Kdy?

pozorovatel
21. 09. 2005
Dát tip
hovno morous.. morouse já poznám:)) tady

Já bych třeba i jel, ale o víkendu jsem v Pyšelích.

Petr_Pan
20. 09. 2005
Dát tip
tahle je moc fajn - jen k Tobě opravdu moc nesedí - mnohem spíš bych věřil marice ten textík pod ní, než Tobě tohle .. ani nevim, koho tim teď vlastně chválim .. ;-)

pozorovatel
20. 09. 2005
Dát tip
Alojs:))) vole Petr Pan: a já nevim, jak se ti líbí ta báseň pod ní mně se tahle (mariky) báseň líbí mnohem víc, ale to je asi tim, že jí rozumim

Petr_Pan
20. 09. 2005
Dát tip
mi se tahle líbí taky mnohem víc - ale - k Tobě pasuje mnohem míň, než ta Tvoje k ní .. :-)

pozorovatel
20. 09. 2005
Dát tip
proč ke mně pasuje míň?

Petr_Pan
20. 09. 2005
Dát tip
protože nejsem tu pro nikoho natožpak pro tebe + téměř 100% druhý strofy je úplně nejvíc mardou taková, jak jí/její texty miluju - takhle bys to Ty nikdy nesved .. ;-)

pozorovatel
20. 09. 2005
Dát tip
ale tahle je na mardou hodně jiná než její obvyklý jasně, že ji dovedu napodobit, povrchně napodobit je dost lehký (tebe bych tak zvládl:))), ale pak je tu pocit nesousí se v kontextu její tvorby... vsadim se, že by ta moje básnička se ztratila mezi ostatními a ty bys na nic nepřišel... a ono se taky lehce mluví, když už víš, kdo co napsal... rozdíl mezi mnou a marikou je v upřímnosti psaní.. neříkám, že nepíšu upřímně, ale k tý upřímnosti jdu oklikou a to neni vidět píše čistěji

Petr_Pan
20. 09. 2005
Dát tip
ho hó - nejspíš by zapadla, protože bych si ju nepřečet .. ;-) ne - máš pravdu - možná je jiná od toho, co teď myrika píše - ale - je to přesně v tom stylu, jak psala dřív - její začátky řadim k tomu nejlepšímu, co se tady na p povaluje - takhle bys Ty nikdy nepsal .. :-)

pozorovatel
20. 09. 2005
Dát tip
ale psal... kdyby mě to napadlo:)) máme jiný témata jaký že básně se ti nejvíc libily?

Petr_Pan
20. 09. 2005
Dát tip
pošlu Ti avi - teď z hlavy nevim

Abyss
20. 09. 2005
Dát tip
no aspon vidis ze na tebe nejsem zaujalá :)))

pozorovatel
20. 09. 2005
Dát tip
jsi nechceš se mnou jít ven

Abyss
20. 09. 2005
Dát tip
jsem od tebe na dovolený

pozorovatel
20. 09. 2005
Dát tip
chceš říct, že se se mnou rozcházíš?

Abyss
20. 09. 2005
Dát tip
ale kdyz chces jit ven tak to se musime nejdriv sejit ne? a ty uz se chces rozchazet?

pozorovatel
20. 09. 2005
Dát tip
máš pravdu

....tv

pozorovatel
20. 09. 2005
Dát tip
Mardou děkuje:)

Eg_Ar_11
19. 09. 2005
Dát tip
já to pochopila a ta snaha mě ohromila, nápad skvělej a když si představím ten pot, tu snahu .... obdiv

hrajte si dál, ale v 6 domu.....+ tip

Alojs
19. 09. 2005
Dát tip
Prej mám rysy podobné Petru Zvěřinovi. Takže mě neserte! Já nepřijel do Ostravy na babetě!

dadíková
18. 09. 2005
Dát tip
mně osobně připadly obě básničky hrozně podobný, stejnej jazyk...to jsem i chtěla napsat sem, ale pak nějak asi nenapsala...

pozorovatel
18. 09. 2005
Dát tip
:))

pozorovatel
18. 09. 2005
Dát tip
dadíková:)) bylo to cílený my jsme v jednu chvíli měli oba napsanou básničku, ale když jsem si přečetl báseň mardou, tak jsem tu svojí smazal a na tu její navázal.. proto jsou podobný - byl to záměr a taky jsem chtěl, aby to nebylo poznat:))

dadíková
18. 09. 2005
Dát tip
akorát ale nevím jakej to pak mělo celý smysl,?

pozorovatel
18. 09. 2005
Dát tip
velkej... plánoval jsem to už dlouho první velkej důvod byl napsat na sebe kritickou báseň a pak nás zajímali kritiky druhých a jestli na to přijdou (vsadili jsme se:)) ) a kupodivu jste na to docela přisli a mě taky zajímalo, jakej je přístup k dílům... jestli se vnímají v kontextu s autorem nebo jako jedno dílo, který stojí samo o sobě (to bych chtěl) výsledek může posoudit každý sám

Zuzulinka
18. 09. 2005
Dát tip
líbí se mi váš nápad a provedení, čtu si vás oba spíš náhodně, takže jsem nic nepoznala..a až tak mi to nevadí...básničky se mi líbily obě...jsou pohledem na sebe, jinýma očima..tak, jak by se člověk měl umět dívat nejen na sebe, ale i na druhé...

Alojs
18. 09. 2005
Dát tip
hm... . . . dobrý

pozorovatel
18. 09. 2005
Dát tip
alojs: ale nezlobíš se, že ne?.))

StvN
18. 09. 2005
Dát tip
Začátek se mi celkem dost líbil, takže asi máš trochu básnických vnitřností. Jednou z tebe možná něco zbude:-)

Alojs
18. 09. 2005
Dát tip
ten konec mě strašně oslovil. "hra-na- místa kam se neschováš ..." zasloužíš mou hvězdu *

Craerassy
18. 09. 2005
Dát tip
jdi do háje, pózo, skoro jsi mě rozbrečel ****nej

pozorovatel
18. 09. 2005
Dát tip
všem avízo, přečtěte si prolog a díky:))

pozorovatel
15. 09. 2005
Dát tip
hehe, si dovolim avízo:)))))) myslim, že tohle dílo je skvělý

Cale
15. 09. 2005
Dát tip
jako všechny Tvoje, že jo ? vo to nic, ty seš aspoň vobčas i vtipnej kluk .-)

pozorovatel
15. 09. 2005
Dát tip
nene, mý básničky za moc nestojej, ale tahle je moc pěkná (to nic, to pochopíš zítra...taková hra)

Cale
15. 09. 2005
Dát tip
zejtra už na ni zapomenu ... určitě ke svý smůle měj se

pozorovatel
15. 09. 2005
Dát tip
já ti ji připomenu:)) čau:)

MeTB
15. 09. 2005
Dát tip
Už jsem tu možná s křížkem po funuse, ale ježto jsem slušně vychován, odpovím ještě. Jaká báseň se mi líbí? Hm, třeba jedna z Poezie pro cestující (snad) od Michala Englera (jmenuje se Mea Culpa): "Čajová miska pálí k neudržení krom čar v mé dlani ničeho není" To je zkrátka úžasná báseň, trochu na pomezí haiku, a já z ní cítím velmi výrazně pocit viny. Krásná básnička. Nebo Nezval, ten jich má hodně dobrých, třeba Edison. Nebo Krajina, taky pěkná. "Mezi jahodami v lese je atlasový divan Nad ním se třese a zpívá skřivan Na té louce je španělská stěna a na otomanu v dolíčku spí nahá žena a na prsou má rosničku Rosnička zpívá pomněnky se krčí dáma spí a zívá Zvolna prší" To pro mě nejsou koniny, mají význam a vyvolávají ve mně pocity. Kundera v Nesmrtelnosti napsal něco ve smyslu, že úkolem poezie je učinit jeden okamžik lidského bytí nezapomenutelným a hodným nesnesitelného stesku (nebo tak podobně). Já s tím souhlasím. Proto si myslím, že tvá báseň je konina.

pozorovatel
15. 09. 2005
Dát tip
MeTB: jo, už chápu, cos myslel těmhle básnim, cos sem dal, já řikám, že jsou "klasické" ale pak tu jsou taky básně surrealistické či osobní (subjektivní nahlížení a vytvoření si takovýho vlastního světa poesie) s touhle básní je to trochu složitý... vysvětlim později ale myslim, že u týhle poesie to chce kapku empatie... jde o vyjádření určité události, takže autor vypsal různé symboly, které (když chceš) tě dovedou dále, než kdyby to bylo napsaný srozumitelněji jinak já takovouhle poesie taky zrovna nemiluju, dá hodně práce se do ní dostat ale zajímal by mě tvůj názor na jiný mý básně... jestli by to nevadilo (přečet bych si pak jednu tvojí dlouho povídku:)))

MeTB
15. 09. 2005
Dát tip
Hele, umění není žádný já na bráchu, brácha na mě...tedy, aspoň doufám, že není. :-) Dostat se do takovéhle poezie je z mého pohledu úkol někoho, kdo je za to placený - nejlépe psychologa, případně i psychoanalytika (jestli se tito dva od sebe nějak liší) (?). Jestli chceš znát můj názor na ostatní tvé verše, prosím, ale neříkej, žes´ nebyl varován; mě zaujme jen vážně málo básní.

pozorovatel
15. 09. 2005
Dát tip
já to napsal, páč tak trochu stydim jeden čas jsem tu psal to samý, co ty... dokonce jsme o tom vedli dlouhou debatu s ostatními písmáky je zajímavý, že i když jsem proti týhle poesii, tak jí píšu (je to dobrá sebereflexe) tak jo, ňáký pro tebe vyberu a rozešlu avíza spíš než chválení bych si o tom rád popovídal

pozorovatel
15. 09. 2005
Dát tip
jo a kolik těch avíz můžu poslat?:))

MeTB
15. 09. 2005
Dát tip
Cože, ty stydíš bez zvratného slovesa? :-) Já byl dokonce šel tak daleko, že bych označil většinu napsané poezie za blábol. (Ovšem nikomu svůj názor nechci vnucovat.) Jen tu a tam jsou ohníčky naděje ve tmě. Včera jsem v Dejvicích viděl Příběhy obyčejného šílenství. Bartoška tam říká: "Takže každej tvoří až se z něj kouří. A co je nejhorší - tvořej i lidi, který by to za normálních okolností ani nenapadlo, protože nemaj co říct. Což je vlastně i můj případ." K psaní poezie stačí podle mnoha ořezat si tužku, vzít papír a prsknut na něj, co mě napadne => spousta lidí (většina?) píše poezii => astronomická inflace poezie => krach poezie. Jenže kdybychom nežili v tom, že máme co říct, jaký smysl by měly naše životy. V Evropě, ve 21. století, kdy nemusíme od nevidím do nevidím pracovat na poli a máme volný čas. Když milión lidí vezme tužku a napíše báseň, opravdu někdo věří, že napíšou milión různých básní? Ach jo. To jsem zase rozkecal. Pošli jich, kolik unáš za vhodné a já přečtu, co uznám za vhodné. :-)

pozorovatel
15. 09. 2005
Dát tip
že píše hodně lidí poesii, je jedno... horší je, když si myslí, že právě jejich básně jsou dobrý ostatně ono i hodně lidí píše prózu....:)) tak já jdu rozesílat avíza, ale upozorňuju, že nejsem nijak lyrický autor:)

MeTB
15. 09. 2005
Dát tip
Samozřejmě, ale u prózy se dá podle mě kvalita textu lépe rozeznat.

MeTB
15. 09. 2005
Dát tip
Jo a psát prózu dá více práce. (pro upřesnění pojmů: jako solidní prózu neberu takové ty desetiřádkové textíky, co tu často jsou)

pozorovatel
15. 09. 2005
Dát tip
lépe...no, lépe... četl jsem nějakou experimentální prózu, který nikdo nerozumněl a vyhrála spousty lit. cen... lidé zkrátka tvrdili, že je to geniální tvorba možná prostá argumentace lidem nestačí nebo nevyhovuje ale to je fuk kvalita je relativní poslal jsem pár avíz, kdyžtak přidám nášup

MeTB
15. 09. 2005
Dát tip
Npo jo, lépe. Takhle: jde mi spíš o to, co má podle mě "vysoká próza" splňovat - totiž pokládání otázek, které by lidi měly zajímat (ačkoliv uznávám, že tahle formulace je dost vágní), a/nebo upozorňování na pozoruhodné společenské jevy. A když už ne tohle, aspoň by se měl člověk pobavit. Když se budu u prózy nudit a dostanu tak chuť nečíst dál, není zkrátka dobrá. U básně se člověk obvykle znudit nestihne. Jdu se podívat na některé ty básničky (ale nechtěj po mě příliš + upozorňuji, že nejsem poeticky vzdělán a nečiním si nároky na objektivitu - dokonce zcela naopak)

prenatal
15. 09. 2005
Dát tip

Eg_Ar_11
14. 09. 2005
Dát tip
vážně dobrý *

závěr...t.

Induan
14. 09. 2005
Dát tip
Skvělé! Tak to má vypadat. Dneska první, co mě zaujala. t.

MeTB
14. 09. 2005
Dát tip
Mně to přijde jako konina. Tedy, nic ve zlém, pane kulečníkový mistře. :-)

pozorovatel
14. 09. 2005
Dát tip
když mi řekneš, proč ti to tak přijde, tak tě příště nechám konečně vyhrát:))

MeTB
14. 09. 2005
Dát tip
Tak si zkusme třeba tohle: "Ptáci za oknem a jaro umlká v očích Nakreslím modrý stín, ale nikdo doma já ani ty" Proč je tohle konina? Protože to jsou jen nesouvislé věty a slovní spojení rozlámaná do řádků. Téměř každý gramotný jedinec, který se podrbe na hlavě a vezme si tužku, něco takového napíše. Pokouším se nebýt pokrytec a tak nebudu chválit něco, co jsem nepochopil (protože to, že jsem to nepochopil, je chyba na straně autora a nikoliv mě, čtenáře). Tak. :-)

pozorovatel
14. 09. 2005
Dát tip
básně hledají a čtenáři představují pocit...teda např. jde o to, že svý okolí vnímáš po svym, netradičně narozdíl od prózy je svět poesie smyšlený, vycítěný já se to snažil zachytit v povídce V básni... a já báseň se tobě líbí? kterou bereš jako pravou poesii?

fougeres
14. 09. 2005
Dát tip
TIP

pozorovatel
14. 09. 2005
Dát tip
chyba: "a jáKÁ báseň se tobě líbí?":)

(závorka)
14. 09. 2005
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

Kovi
14. 09. 2005
Dát tip
výborná, hlavně poslední verš mne více než nadchl! tip!

a2a2a
14. 09. 2005
Dát tip
po stránce výrazové mne báseň nijak zvlášť neoslovila, tím neříkám, že u mne propadla. Obsahová stránka mi přijde mnohem zajímavější a to je pro mne vždy důležitější, zejména pak druhá sloka. Nápady se světem,co není na papíře a aby byl kulatý, aby se mohl otáčet v hlavě, i hrana místa, kam se neschováš, to jsou naopak velmi dobré obrazy a současně i myšlenky, které ji značně vytahují nahoru. Za další klad považuji myšlenkovou i rytmickou ucelenost básně. Tip

pozorovatel
14. 09. 2005
Dát tip
co myslíš tou výrazovou stránkou? za kritiku děkuju

Cale
14. 09. 2005
Dát tip
příbory ? jinak mi to připomnělo Olympic ... :_-)

a2a2a
14. 09. 2005
Dát tip
Výrazovou stránkou myslím, jak báseň jako celek působí. Zdá se mi, že je ve zvolených obrazech málo poetická, lyrická, schází tam nějaký verš, který by jí dal krásu. Takto je jen obsažná, nápaditá v myšlenkách. Ale já jsem konzervativec.

Cale
14. 09. 2005
Dát tip
ejtů - ejtů - ej : po stránce výrazové mne báseň nijak zvlášť neoslovila, tím neříkám, že u mne propadla. Obsahová stránka mi přijde mnohem zajímavější to sou mi ale blebty :-)

pozorovatel
14. 09. 2005
Dát tip
a2a2a: díky Cale: blebty?:)) já ti nevim... tys sem akorát napsal olympic, kterej neposlouchám, tak nevim, nevim

Cale
14. 09. 2005
Dát tip
ale já si nedělám čáku na hlupší kritiku :-) a ej tů je tak diplomatickej, až se mi z něj chce vejt .. a ne věnce je tvůj boj, že mu za to eště děkuješ

pozorovatel
14. 09. 2005
Dát tip
neděláš si čáku, ale kritizuješ jeho kritiku.. to by mi nevadilo, kdyby to byla rozumná reakce a ne posměšná on má diplomatickej přístup a ty si zase se všim rychle hotovej

Cale
14. 09. 2005
Dát tip
nejsem předposranej - co je to, hergot, "rozumná reakce" ? pseudointelektuální tanečky ? I can´t dance, sorry. máš snad pocit, že je tvé dílo hodno hodin rozjímání ? já ne

Spirit
13. 09. 2005
Dát tip
hej docela dobrý.. hlavně druhá půlka *

dadíková
13. 09. 2005
Dát tip
dobrý to je....jo t máte s Mardou akci?....:))

Zbora
13. 09. 2005
Dát tip
Jo, tahle se mi moc líbí. Tady si na nic nehraješ. Je upřímná a působí dojmem, že byla napsaná s lehkostí. Tleskytlesk. nejsem tu pro nikoho natožpak pro tebe t.

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
díky vám:) se přidej:)) téma je jednoduchý: Ty

Jeheheman
13. 09. 2005
Dát tip
noo.. nechci tu opakovat, ale subjeobjektivně překvapivě výborný:o)* (jen mi snad ty dvě části přijdou až moc odlišný)

dadíková
13. 09. 2005
Dát tip
a co že tam máte oba ten byt? byt byt.....?

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
díky všem:) dadik: jo, byt taky..vidíš, na to bych zapomněl:))

dadíková
13. 09. 2005
Dát tip
sakra nešiď mě...:))) už jsem ovlivněná váma, to by nešlo napsat

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
srabe... :))

Zuzulinka
13. 09. 2005
Dát tip
dodala bych...jsem tu pro sebe...a tím i pro ostatní*

dadíková
13. 09. 2005
Dát tip
neštengruj!!!

Diana
13. 09. 2005
Dát tip
Jako Spirit. Druhá půlka se mi líbí moc! ***

líbí se nám...(to jako myslíme upřímně a týká se to básně, nikoliv prologu) někdy nás ta "lehkost" štve, máme pocit, že bys to mohl napsat líp, kdybys chtěl, ale takhle se nám líbí jak je... TIP

KayTee
13. 09. 2005
Dát tip
jojo, líbí *

DRAHT
13. 09. 2005
Dát tip
Hezká. TIP

T_O_M_
13. 09. 2005
Dát tip
11 tipů?? hmm...

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
TOM: hmmm:)) jenyk: copak?

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
ty seš ale předujatej :)

T_O_M_
13. 09. 2005
Dát tip
prostě se mi to nezdá tak dobrý... (jen můj názor) :-)

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
nerezový

Abyss
13. 09. 2005
Dát tip
nejak sem nevedela ze to je od pozorovace a uz sem chtela napsat ze to je hrozne krasny ale pak sem si vsimla podivila jsem se a rozhodla se ze ti napisu jenom toto: zlepšuješ se nebo ses jenom zamiloval? a s tipem nó...

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
abyss... ty to ještě nevíš, ale možná jsi chytrá :)

ceder_john
13. 09. 2005
Dát tip
dobrý.. ale v podstatě mi to přijde jako pár vět, který zněj dobře a jsou jen nalepený za sebou bez nějaký viditelný příčiny.. nebo je naopak vidět až moc..

vesuvanka
13. 09. 2005
Dát tip
je moc hezká, zejména druhá sloka.... TIP a V

Abyss
13. 09. 2005
Dát tip
myslila sem si to.... tak ti gratuluju :) všechno nejlepší!!!! (fakt)

pozorovatel
13. 09. 2005
Dát tip
abyss: "ty to ještě nevíš, ale možná jsi chytrá". Ještě To totiž nevíš..

Braennewyn
13. 09. 2005
Dát tip
jejda jejda, ten poslední verš, hrana... moc pěkně schováno;)

plovárna
13. 09. 2005
Dát tip
jé..to si budu muset ještě přečíst i zítra máš tu hrozně moc děl, to nevím, jak se tím prokoušu :-) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru