Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hľadisko evolúcie

17. 09. 2005
1
1
3153
Autor
zvedavec

Nech najsilnejší vyhrá a ostatné nech zahynie?

V spoločenstve tých najjednoduchších organizmov spočiatku vyhrávali draví a priebojní.

Tí, čo sa chceli „priateliť“, sa zomkli do zosynchronizovaných stád. Poskytovali si vzájomnú podporu. A preto prežívali aj slabí a odlišní.

Tí ostatným dávali k dispozícii svoju odlišnosť. Niektoré z odlišností boli novou, dovtedy neznámou zručnosťou. Mohli obstáť a obstáli na rôznych špeciálnych miestach. Tak sa bunky odlíšili a zvládali stále zložitejšie úlohy.

Vznikala bytosť s viacbunkovým telom a jej vedomie, ktoré prevyšovalo vedomie pôvodných organizmov.

Aj z tých osamotených dravcov prežívali najlepší. A aj oni sa menili. Ale dravosť a osamotenosť ich charakterizovali naďalej.

Lenže keď prichádzali do blízkosti bytosti s mnohobunkovým telom, bytosť len otvorila ústa... Ústa sa zavreli a evolúciou odobrený „osamotený“ postupoval do tráviacej sústavy bytosti, ktorú vytvorila evolúcia a spolupatričnosť.

1 názor

zvedavec
06. 10. 2005
Dát tip
Ďakuejm ,že ste tu boli - Barbar, dal si mi nádej, lebo na toto čakám i ja

zvedavec
06. 10. 2005
Dát tip
avi posielam až teraz

Barbar
23. 09. 2005
Dát tip
Tehdy to trvalo mnoho tisíciletí, než se vyvinula bytost s mnohobunkovým telom. I dnes potrvá dost dlouhou dobu (z mého hlediska příliš dlouhou, abych se dožil změny), než se evolucí a spolpatričností vytvoří organizmus, který "stráví" dravce obrobené momentální evolucí. V Itálii to trvalo sedmdesát let.... :-( Ale přišlo TO!!!! :-)!!! ) BARBAR

beda
18. 09. 2005
Dát tip
Vědomí nevzniklo, vznikl čas jakožto produkt vědomí. A také vznikla hra na slabého, silného a evoluci. Země se otočila a ten co byl nahoře je nyní dole a ... . :-)

pôvodných

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru