Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsme sami dva

21. 01. 2001
3
0
1679
Autor
Kombajn

To jsem napsal 24 hodin předtím, než jsem se opět zamiloval...

Jsme sami dva Zapomenutá cigareta v opuštěné krabičce mlčí. A nebo dost možná, že opuštěná cigareta mlčí v zapomenuté krabičce. Čeká... Je netrpělivá. Dychtí po plamenu. Touží být sána. Touží být drcena dechem. Tak jako já. Snad si nás někdo vezme...
zip
25. 03. 2002
Dát tip
dostaneš tip, protože se mi tvoje básnička líbí. neotřelé. evidentně přímo z tebe.

Merle
23. 01. 2001
Dát tip
JOjo.. hň hň hň Cava

Print
22. 01. 2001
Dát tip
:-) *!

Miroslawek
22. 01. 2001
Dát tip
Óóó. Juj. Kock-kuck (jsem nekuřák ;o))) TIP

Cavalera
21. 01. 2001
Dát tip
Mě teda u toho nenapadlo zamilování, ale kontrast cigareta x penis .. ale je fakt, že já sem vůl:-)))

Kombajn
21. 01. 2001
Dát tip
ehm... tak jsem to nemyslel...

Šílená
21. 01. 2001
Dát tip
na první pohled docela zajímavé... ale když se nad tím zamyslím - Láska by měla pomáhat aby člověk rostl a vyvíjel se... ne aby byl stravován... pokud tedy nejde o tu lásku kterou zmínil Cavalero;o) (cavalero není nad zdravou sebekritiku - aneb tím hodnocením sebe sama si mě dost pobavil dík:o)))

poorboy
21. 01. 2001
Dát tip
Cavalera : no, kdybychom to brali doslova....je netrpělivá/Dychtí po plamenu......co ty na to? :-))

Cavalera
21. 01. 2001
Dát tip
Poor: necítíš ten oheň, když se jdou dvá milovat? Cítíš ten náboj? Cítíš ten žár? Cítíš ten plamen? Ne? Tak jsi ještě pořádně nemiloval:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru