Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Auditorium Klubu naivních pipinek (a kohoutků)

26. 09. 2005
0
0
7498
Autor
Havranka5

Auditorium Klubu naivních pipinek (a kohoutků) http://www.pismak.cz/dilo.php?num=177143 22.09.2005 Nicollette kdyby se tak založil nějakej klub naivních pipinek, já bych je tam nacpala šecky, tam by si mohly plakat, foukat si bolístky, dávat si výběry, jídlo by dostávaly jednou denně.... A tak se klub založil... (na truc - bytostně totiž nesnáším věty obsahující slovo \"kdyby\"...)

Tak naivní pipinky (a kohoutci) vítejte v klubu, kam vás všecky Nicol zajisté hned nacpe (mějte však strpení, neperte se, neškrábejte pařátky, neklovejte v záchvatech nedočkavosti Nikolku do holých lýtek ni paží (ani nikam jinam :-) ), nepředbíhejte, na všechny se dostane) (sype se tu zrní, co se jen do volátka vejde...) :-)


Havranka5
19. 12. 2005
Dát tip
Smetiprach, Nicollette, proč jste vystoupili z klubu? Silvita - ty už to prosím nezobej :))))

komedie
14. 12. 2005
Dát tip
když to tak vemeš,tak my klub spravujem :-) my se o ty pipinky jen vzorně staráme,Silvito,ale jestli chceš,tak nám ve starání můžeš i pomoci

Silvita
14. 12. 2005
Dát tip
jenže pořád si protiřečíte :-) nejste s "pipinkami" ale proti "pipinkám" takže prvně jste měli domyslet název, jsou lidi (jako já) kteří jej vidí doslova a představuje si, že klub vede pipinka největší... když je to tedy klub naivních pipinek (a kouhoutků) .... všude bejvá šéf - a už mi nic nepište, vše co jsem řekla, jsem již řekla , ahoj !

Havranka5
13. 12. 2005
Dát tip
Silvita - ty jsi vně i uvnitř :) Doposud jsi nepožádala o členství.. učiň tak

Silvita
13. 12. 2005
Dát tip
nemohu to tak učinit, když klub byl zařazen proti podobným mé osobě..... pak by to nesplňovalo přesný záměr tohoto klubu. přeji hezký den, ahoj !

Nicollette
12. 12. 2005
Dát tip
já se omlouvam sem teď hodně mimo

Havranka5
08. 12. 2005
Dát tip
HELEMESE, JSTE SE VŠICI NAKAZILI PTAČÍ CHŘIPKOU NEBO CO, ŽE NEKLUBÁTE ? BUDÍÍÍČEEÉÉÉK ! NÁÁSTUP NA KLUBÁNÍÍÍ !

Smetiprach
08. 12. 2005
Dát tip
sorry, na písmáku přibude denně stovka (?) děl. minimálně sedmdesát z nich je hodno zaklubání... místo toho dostávají výtěry.... mě už to prostě nebaví, tenhle písmák je mrtvej, snad ožije písmák novej... maj sa... j.

Havranka5
08. 12. 2005
Dát tip
Tak si to tak neber.. chtěla jsem spíš povzbudit, né popohnat.. Novej Písmák? Něco jako Nový Jar na nádobí? Myje pětkrát lépe, spotřeba je třikrát menší a navíc šetří ruce? :)

Smetiprach
08. 12. 2005
Dát tip
né, něco jako: kdo touží po politování a uznání nehynoucích zásluh, ať táhne na Literru...

Havranka5
08. 12. 2005
Dát tip
Vy smskáři to máte dobrý, vás je jak holubů na Staromáku, odstřelíš jich pět na předpršni a hnedle přilétne patnáct dalších (viz ikit_claw dílo Opeřená genocida) a básně z nich padají jak.. ale co my, prozaici? Nás je poskrovnu. Možná ještě míň, než literárních serverů.. :) Lucie_Plocová je z toho zdá se také už otrávená, snažila jsem se sjednotit nás, ale nějak mám příliš přistřižené letky a slaboučká křídla... havranka není orlík, raroh, sokol nebo aspoň luňák či káně.. Taky to tu pomalu balím, chtěla jsem se stát redaktorkou/kritičkou a dát ještě pár výběrů povídkám, co v mé mysli visí už téměř rok jak netopýři v hlavě, ale Vella po mne pokaždé vytrvale hází střevícem (tj. trapnou výmluvou).

Smetiprach
08. 12. 2005
Dát tip
prozaici? ono něco takového na "literárních" serverech existuje? že jsem si ještě nevšim... čímž nechci říct, že básníci by se vyskytovali, myslím, že všichni umřeli...

Havranka5
08. 12. 2005
Dát tip
Chceš-li se poklovat, pokousat a posekat drápy (tušíc Tvou více než bojovnost) můžem tady: Sonátor a Inventina: Demonstrace za práva poezie 17.01.02 http://www.pismak.cz/dilo.php?num=41016 Miroslawek mi totiž zdrhl z bojiště, zbabělec jeden..

Smetiprach
08. 12. 2005
Dát tip
hmm, bojovnost? jsem bojovný, alespoň se to o mně říká, ale bojuji jenom když je proč, tyhle problémy mě jsou úplně fuk, reaguji víceméně ze slušnosti a protože nemám zrovna co dělat...

Silvita
08. 12. 2005
Dát tip
Hezký den: tak jsem přemýšlela (a zkuste se nad tím zamyslet také) pakliže existuje například klub nekuřáků na Písmáku, znamená to, že jsou v klubu nekuřáci, existuje-li klub: Depresáři, romantici, snílci - budou tam depresáři, romanitci a snílci .. z toho vyplývá otázka, že jestliže existuje klub naivních pipinek (a kohoutků) jsou v něm naivní pipinky a kohoutci ..... ?? možná se mýlím, ale jen tak jsem přemýšlela...... mějte se hezky

Silvita
08. 12. 2005
Dát tip
a neměla bych v tom případě být členem i já a nejen obětí? ..

Havranka5
10. 10. 2005
Dát tip
...Novinky v klubu (ty [česnečka]) česnečka 08.10.05 20:04 ... a další dílko fuč dřív, než jsem na něj stačila juknout..

Havranka5
03. 10. 2005
Dát tip

Havranka5
03. 10. 2005
Dát tip
Tahle pipka nemá chybu.... Nikolčina oblíbená počítačová hra - Písmácká Moorhuhn :-) A teď vážně...

Nicollette
03. 10. 2005
Dát tip
však ta je dokonalá !!! :o))))) Nic vážnš být taková neumí

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
oznamuji že autorka Nínien se sama smazala, poněvadž.... heh:-) bylo jí šlápnuto na kuří oko .-)

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
což vlastně neni taková prdel, ale Silvita která byla přítomna rozhovoru může dokázat, že.... píp

Havranka5
30. 09. 2005
Dát tip
Ty to teda kosíš Nikolko, všechna čest Jen měj prosím na paměti, že každá revoluce požírá své děti..

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
tuhle větu sem nikdy moc dobře nechápala :o)

Havranka5
30. 09. 2005
Dát tip
Důležité je jí pochopit dřív, než tě položí polonahou na stůl na podiu náměstí De Grève či place de la Concorde. Řvoucí lúza vždycky lačnila po krvavé podívané, a pod padajícím ostřím sekery se velmi špatně uhýbá krčkem... A taky si musíme dát pozor, aby nám někdo nesmazal klub či odkazy, pak by přišlo snažení vniveč...

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
už chápu Písmák mě bohužel ničim nepřekvapí...

Havranka5
30. 09. 2005
Dát tip
To je teda dost odvážný výrok...

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
odvážný stěží, mam svý zkušenosti (hehe - svý zkušenosti .-)))

Havranka5
30. 09. 2005
Dát tip
Napiš o nich něco na písmáka ;-) Já jen čekám, kdy nastane ta chvíle, kdy se taky začnem taky navzájem přihazovat do klubu...

Havranka5
30. 09. 2005
Dát tip
Chtělo by to důsledně rozlišovat nově příchozí holčičky s mašličkou a pipiny typu zuzulinka, malinká_hvězdinka... Aby jsme nedosáhly právě opačného efektu a nešlapaly po nováčcích... Mě taky Mirosláwek nemilosrdně a necitelně zdupal mojí jedinou dětskou básničku žloutkovou (tedy vážnou) kritikou... Kopanec dospěláka do dítěte nesoucí v naivnosti a upřímnosti ukázat první nakreslenou kytičku zabolí...

Nicollette
30. 09. 2005
Dát tip
ano ano, toho sem si vědoma.... nováčky někdy i bránim (dnešní případ Atýska :-) ... to chápu.... já měla na mysli spíš ty třicetileté dámy (viz. Zuzulinka a jestli jí je míň, tak se omlouvam), a pak Slečny, který pípaj i kdyby se dělo nevim co

Havranka5
29. 09. 2005
Dát tip
Zdá se, že po vložení do klubu naivních pipinek, tyto bleskurychle mažou svá dílka. Kupř. nemohu najít odkaz na avízko: Novinky v klubu (Ptaci [Nicollette]) A dílko "Vlhká láska" byla též smazáno, ještě dřív, než po ní někdo hrábl.. Co vy na to? (A admin furt kašle na to, že se nezobrazují úvodní stránky nových klubů, včetně tohoto, zkuste ho prosím taky votravovat, i Vellu, mě totiž vytrvale ignorují) Kytiii - kuju a Kvok i Kdák... :-) Craerassy zase kdysi prohlásila, že jsem píča :-))) (ona se totiž do krve hádá pouze s inteligenty) A Diana mi včera psala, že mám pubošský záchvaty... (poslala jsem jí totiž pár avíz od křesťanské tvorby) Se ti omlouvám, ale jak jsem náhodou natrefila u komedie na to Nikolčino přání o pipinčím klubíku... já prostě neodolala pokušení. Ale zatím nikdo do klubu nevložil ani jedno tvé dílo, takže proč se čílíš? (Jednou tam stejně skončíme všechny...) Přihoď se k nám do bujonu, ať to máš pod kontrolou.. Silvita - Viď? :-) Smetiprach - přesně tak. Víš jaký orgán si nejčastěji myjí katolíci? Mozek přece... :-)

Nicollette
29. 09. 2005
Dát tip
to je pozitivní ne, aspoň se to tu vyčistí :o)

Kytiii
28. 09. 2005
Dát tip
Dito, Ty jsi vážně číslo! Za pipinku se považuju, ale tohle mě už skoro uráží... skoro jako bys nás srovnávala se zástupy dlohounehtovejch dilinek s perfektním makeupem a hlavou plnou borců z posiloven... ne ne ne... to že si občas potřebuju pokdákat a pofoukat bolístky mě ještě neřadí do jejich řad...

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Oh děkuju,... rudnou mi pírka :-) Já bych naškubané peří schovala na dračky (dny se už krátí, zima škrábe na dveře i v krku..) A se slepičáky shrabanými z písmáckého dvorku pohnojila zahrádku, ať se nám něco urodí. A jako první vkládám Vellinu zpověď o převzetí totální moci nad Písmákem do kategorie panovačných kvočen :-))) Když už, tak už..

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
hmmm, mužská menšina hlásí, že jí to nevkládá... :-(

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
už vkládá, hurá, to budu brzo děsně neoblíbenej... :-)

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Jak to? Máš všechna práva co já... počkej, Losí_ to zkusí prošťouchnout... mmt

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
sme se minuli, už je to oukej... :-)

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
No vidíš, že to de... A já tak spěchala a vytáhla za nožičku Losí_vagišku zahrabanou a dřímající v písmáckých lišejnících, mechu a kapradí :-)

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
Losina bude dost veselej člen klubu... :-))))

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
:-)) Losina heh.. to jo.. Právě jsem četla ty Informátorovy vyznání lásky skrz zamáčklý CapsLock, co jsi vložil do klubu... když vono je to tak naivní a přesto tak upřímný, až k slzám... jako lásky z Jedličkárny...

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
až na to, že tohle očividně chovanec Jedličkova ústavu není, za to ručím... wir kennen unsere Pappenheimer... :-)))) Navíc, což je myslím podstatnější, když to strčí do indispozic, dá se to zkousnout, byť s obtížemi, ale takhle?

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
sem se ještě ujistil, jasně, má tam fakt žádost o hlubší kritiku... :-)

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
avi, i když tady vlastně asi nemusím... hmm, asi si přečtu konečně ten návod... :-)

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Už jsem přečetla všechno co jsi vložil... toť klenoty svého druhu... a plácla sebou tupě na beton, zobák se mi vzpříčil v mříži vod kanálu, který počal přetékat nedokonale promíchanou směsí zpola natráveného obsahu mého volete a záplavy mých upřímných polodětských slziček nad tou upřímnou naivitou. Ta upřímnost a čistota citů až děsí. Jako opsané z voskovkových výkresů sedmiletých dětí. A teď si představ, že nás pozoruje někdo s o mnoho rozvinutějším mozkem než máme my, a prožívá nad našimi díly v principu to samé, co my nad těmi pipinčími a kohoutčími...

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
O někom takovém bych si pomyslel, že je, svým způsobem, také defektní a jeho díla bych zařadil do příslušných kurníčků. Něco jako: všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo...

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Zrovna jsem se o tom učila v neurologii... Co ještě nějakou kategorii pro selfsmazaného Lyryka, a jeho vysypaný manželský prádelník? kupř.: Písmáckým [kohoutům], co jim zákeřné [kvočny] uklovaly hřebínek a vyštvaly z jejich vlastního smetiště (je to moc dlouhý, já vím...)

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
Promiň, ale entita zvaná lidově Lyryk u mne vyvolává již pouhým zaslechnutím jejího jména silné průjmy a zvracení. Navíc u mě dochází v takových případech k tak silným poruchám integrity osobnosti, že nevím čí sem. Co jsem tím jenom... jo, takže toho dobytka né, prosím, mám s ním bohužel osobní zkušenost, která mě nutí stát na straně naší matky představené, i kdyby tato vraždila neviňátka a jejich krev cpala do jelit...

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Máš recht, vobčas si tu taky připadám jak v klášteře... Jdu zobat zrní... Až se vrátím od ošatky, doufám, že nebudu bloklá pro neloajálnost (to je vskutku lojové slůvko)

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
jj, taky zrovna snídám, já bych byl bloklej rád, je to takovej osvěžující pocit, asi zkusím Veroniku ukecat... jenže ona na to bokování moc není... :-( To skromný webmaster, to bejval jinačí sekáč... :-))))))

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
ten se jen tak nezakecal... ještěže jsem měla ty křídla... Znárodnit Písmáka? Ale jděte, víte jak vypadá Písmák? To není nic hmotného, co by se dalo jen tak odnést vyžahlé na dývýdýčkách.. My havranky nesmíme ani naznačovat...

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
hmm, já onehdá na toho troubu koukal... v Řetězové... ale to je vlastně z jiný opery, ze Zadlužený nevěsty, takže nic, jdu raděj řezat...

když už jste u Lyryka, nemohu nepřiznat, že se zde vyskytly jisté poněkud znepokójujicí parálely týkající se vztahu tohoto nedoceněného Velkého Písmáka s kokolakingem a zdejší přerozmilé Lyrykabojné hostitelky sé stejnó ósobou, ačkoliv některé detaily jsou lehce odlišné neboť pokud si vzpomínám dobře, Veliký Písmák blokoval příspěvky výše zmíněného autora pod svá díla přibližně po třech kritikách, kdežto kokolaking napsal pouhou jednu jedinou zprávičku do jistého auditoria a ihned se ocitl na seznamu scriptorum prohibitorum. Co ty na to? Nebuďme horší Velikého Písmáka.

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Jézuskote pannaMaríja, tys nám tu chyběl... Nechceš si dát do začátků trošku lidštějí nick? Co třeba Kofola_z_vola nebo Hanácká_hašlerka nebo tak něco...

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Škoda, že tu s prádelníčkem nevysypali ještě rodinné fotoalbum. Já Lyrču ještě neviděla, a vzhledem k bujné představivosti mého havraního mozečku... Zato Písmácká Abatyše už na mě jukla z jakéshosi svatého obrázku nad článkem o Písmákovi.. Jen řež, dřeva není nikdy dost.. a bude tuhá zima, už teď mi skřípá zobák po zledovatělé okenní tabulce..

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Jo, já nemám to srdce těm pipinkám škubat peříčka... ony jsou totiž tak miloučký.. no jen se podívejte na ty jejich vočíčka a báfnišky. ale taková Věrča87, co to tu rozvířila skvosty jako "Už je mi vosumnáct !!! :-)))" tak zatím tiše a potají škubu katolíky v kategorii "kurové ohřebení vírou svatou". Zcela si vědoma skutečnosti, že těžiště klubíku by mělo být v pipinózní a obecně kuroidní tvorbě.

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
hmmm, katolíci jsou verbež nemytá.... a zfanatizovaná... :-))) ne, vážně, jestli někdo nesmyslně a pitomě cintá o lásce k bohu, nebo k Aničce Vomáčkový, jakej je v tom rozdíl?

Silvita
27. 09. 2005
Dát tip
zajímavý program ...

Havranka5
26. 09. 2005
Dát tip
Tak huš na tyč opeřenci, opeřenkyně, opeřenčata..!

Nicollette
26. 09. 2005
Dát tip
každopádně seš Havranko žena činu :-)) ten žertovný tón by mohl způsobit, že to mnohé z nich nebudou brát tak srdceryvně ba dokoknce to ani možná ne po cho pí teď už si jen vkládáním děl nadělat nepřátele a hurá do toho :-) mam v hlavě pár lidí snad až z toho vylezem nebudem moc poklovaný a z Písmáka vymeteme přebytečné peří

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru