Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ouřední žádost

03. 10. 2005
6
3
2682
Autor
premisil

Ouřední žádost

Po státu
žádám novou prostatu

Abych vydělal si "many"
musel jsem být hezky vyčuraný

3 názory

A.H.
17. 06. 2010
Dát tip
Hovadina nad hovadiny.

Bíša
14. 06. 2010
Dát tip
:-)

REDH0T
03. 10. 2005
Dát tip
No, tak s tím běž do Strakovic literární academy a nebo na obvodní soud pro prahu 1, kam ta partička patří, ale netahej to sem... :o)

premisil
03. 10. 2005
Dát tip
Redehotentote, dík za radu, beru dudy a letím do Strakonic na Prahu 1...

premisil
03. 10. 2005
Dát tip
Dík Jenyku za soucítění, určo v tomto státě je takových prostaťáků jako já nasraných na stát daleko víc..a dyž se dáme dohromady, tak to poženeme až k evropskýmu soudu na Saharu..

premisil
03. 10. 2005
Dát tip
Koukal jsem na tvou superbabičku, nepřipojí se se svou prostatou taky??? Ta by to tam jistě rozjela.. Ta by jistě těm ouředníkům chutnala to máslo na hlavě jestli je jihočeský a pro Hota nejlíp ze Strakonic..

K_Anče
03. 10. 2005
Dát tip
...tak je to jasný, modrý na bílym, na nic se v životě nezmůžu...

REDH0T
03. 10. 2005
Dát tip
Jestli já náhodou nenapsal Strakovic literární academy a jestli to náhodou nemělo jinej význam, ty čtenáři :o)

premisil
03. 10. 2005
Dát tip
von redhoďáček myslel ty dudáky, co hraj s Petruškou...ale já ty straky, co mi zničili prostatu..člověk se nedomůže spravedlnosti ani v těch Strakonicích...straky sou všude stejně chamtivý...

premisil
03. 10. 2005
Dát tip
redhode, mařenko a ježibabo, dejte už tomu našemu zlatýmu Jenýčkovi pokoj...

chlapeček
03. 10. 2005
Dát tip
kdybys byl vychcaný, tak vstoupíš do strany..

premisil
03. 10. 2005
Dát tip
jenže to by nezměnilo podstatu a stejně bych třeboval prostatu.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru