Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemôžem

06. 02. 2001
11
0
3772
Autor
Bix

zavoňal si mi ako krieda zaviazli mi krídla nemôžem to vysloviť nemôžem vdýchnuť späť roztopím sa roztekám sa si horúci moja ruka nemôžem odolať nemôžem prehovoriť dusím sa ako láskou mrvím sa napätý sval nemôžem ne...mô...žem... nepoznám slová
...neviem sice ako vonia krieda...ale znie to zaujimavo... ...jak cea basen...

Bix
05. 05. 2005
Dát tip
Ašš: trochu nijako a trochu ako zatuchnutá pivnica...fascinuje ma to... V tejto básni sa mi podarilo to dusenie :o) Záver trochu menej, ale celé to vyšlo z dosť neidentifikovateľného pocitu, neistoty. Prepáč, že sa tak rozpisujem, ale to sa nedá, keď sa potakom čase vraciam k týmto "vykopávkam" (ale to nie je to pravé slovo)

...nie kludne sa rozpisuj...po tych dnesnych prednaskach to padne celkom fajn... ....ale zatuchnute pivnice ma zatial nefascinuju...ale v kazdom pripade uz viem s kym si ich budem asociovat...

Pepo
18. 07. 2001
Dát tip
*****!

Albireo
21. 02. 2001
Dát tip
Hadrarka: Starší než kdo? Starších než Bix je spousta Písmáků, ale proti Tobě jsem já starší víc než dvojnásobně.

NoHead
21. 02. 2001
Dát tip
tlkov si nevsimaj ... v tvojich basnach je spusta zivota

Hadrarka
20. 02. 2001
Dát tip
Možná jsme jen starší....

Albireo
19. 02. 2001
Dát tip
rs232, Hadrarka: Lidi já nevím, ale na mne z Bixiných básniček (včetně téhle) vykukuje takový zástup citů a tolik života, že Vám nerozumím.

Bobísek
18. 02. 2001
Dát tip
nemôžem inak - tip.

Hadrarka
13. 02. 2001
Dát tip
Myslím, že jsi ještě hodně mladá a proto jen píšeš a skládáš slova, určitě za pár let, třeba za deset, dvacet budeš dál pěkně skládat slovíčka, ale bude v nich i život. Hlavně nejen piš, hodně žij !!!

rs232
12. 02. 2001
Dát tip
Bixí Tvoje verše se mnou nehnou i když je to smutné ale nutné Jsi jen veršíř(ka) slůvek a slovíček však zdá se mi že onen človíček na zemi v tobě nepoznal nic jen kritiku na písmáku.

Silvinka
07. 02. 2001
Dát tip
Bixíiiiiii!!! Bože, keby to nebolo až tak osobné, až tak Tvoje, bola by som usmiatejšia.. Všetko Ti to dáva do pera úžasné básne, sestrička. Úžasné! Ale.. veď vieš.... *!!!!

Print
06. 02. 2001
Dát tip
...........*

Bacil
06. 02. 2001
Dát tip
Nepoznám slová... ani ja nepoznám slová. Ne - mô - Bixi, veď toto je naozaj skôr mikrosonda do Tvojej duše, niečo nadobyčajné a priezračné...

Albireo
06. 02. 2001
Dát tip
Bacil to povedal za mňa. Bixí, si kúzelnica, ktorá miesto kúzolnej paličky používa slová. A používá ich majstersky! TIP!

Kittie
06. 02. 2001
Dát tip
Má to velikananánskej náboj!! *

hermit
06. 02. 2001
Dát tip
Líbí. *!

myrinda
06. 02. 2001
Dát tip
bixi....libi, no, jen slova mi utekla i s vyrazenym dechem! uzasne! tip!

jorel
06. 02. 2001
Dát tip
velice osobní, neumělé a tudíž tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru