Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ruční balada

17. 08. 1999
1
0
3240
Autor
Merle

Moje poslední. Vlastně to původně měl bejt kousek jiný básničky o rukách (ta ještě není hotová), ale tak nějak to bylo TAK jiný, že je z toho samostatná básnička.

Mojí ruce ruku dala, tak jdu s rukou za ruku. Za ruku svou rukou ručím, ruku jako záruku. Ruka ruku pevně svírá, na ruku jdu té ruce. Záruku by ruka chtěla, spíš než z ruky - od srdce. Moje ruka ruce říká: “S čím to na mě rukuješ? Tohle není ruka, kterou pod rukou si kupuješ.“ Pod paruku strkám ruku, vzdávám se svých nároků. NEhodím do ringu ručník! Rukáv soukám k útoku! “Ruko, ty chceš na ruku si srdce moje navlíci?“ Přes ruku tvou ruku plácnu. Kup si spíš rukavici!
J
02. 11. 2000
Dát tip
Líbí se mi hlavně první dvě sloky.

Yeziiinka
26. 10. 2000
Dát tip
Máš pravdu, to jsem přehnala! ;)))

Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Mistře, klobouk bych vám smekla Chci být Vaše učnice! Vždyť sem Vaše ruka vetkla všechno, kromě ručnice! ;)))))

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
Yezz: jak tě tak čtu, bojím se, že spychnu jak balón... píííííích- něte mě někdo :-))

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Ruční balada: kritika by se dala zkopčit z Nálady nic moc...prostě mi uniká pointa v přílišný složitosti grafiky textu...ale co, ostatním, se to líbí...ono: nemůžu říct, že se mi to líbí nebo ne, nestrávím... m.

Olí
20. 08. 2000
Dát tip
Pěkně si s tou rukou hraješ.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Řekl bych, že je ta báseň tak akorát do ruky. Krásné, jako ostatně u většiny tvých děl - rytmus (!!!), verš, zkrátka všechno. Taky bych chtěl někdy něco takovýho umět.

zámek
22. 03. 2000
Dát tip
... hele hele jaké pěkné věcičky se dají najít, když člověk brouzdá mezi starými věcmi ... Merle ... ručník neházím ... podávám ruku ... díky ...líbí, líbí ... moc ...

Tanizaki
24. 08. 1999
Dát tip
***!!!

maprach
20. 08. 1999
Dát tip
tak tak, není co dodat, je to bezvadný. Sice jsem si málem překous jazyk, ovšem tato chyba nebyla na vašem přijímači. . . :-)Měl bys začít dělat "jazykové koutky" :-) :-) :-)

Bolek
19. 08. 1999
Dát tip
Mwrlíku, hezké, vtipné, cizelované.... nemá to chybu!!

Krytyk
17. 08. 1999
Dát tip
Výborně Merlíčku za takovou příruční básničku..

Krytyk
17. 08. 1999
Dát tip
děkuje ti básníků poručík (to je jenom nadsázka..)

Špuntík
17. 08. 1999
Dát tip
to je skvělý, to se mi líbí.

Bříza
17. 08. 1999
Dát tip
Pane Merle - obratné - moc se mi líbí ! Připomělo mi to mého zbožňovaného R.T. Fielda.
(mám na mysli Vratiprsta Choromysla Krombožince Lilibínského, alias prof. Rozi zvaného).

leontynka
17. 08. 1999
Dát tip
úžasný....pěkně pěkný

Bibša
17. 08. 1999
Dát tip
Merlíku, dneska jsou rohlíčky obzvláště vypečené!!!

slavek
17. 08. 1999
Dát tip
.. Merlíku, Tobě to ale jde pěkně od ruky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru