Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč pláču...

26. 01. 2001
6
11
10239
Autor
papouch

Proč pláču u počítače Ukápla mi slza Mezi F a G se vpila Pročítal jsem totiž Písmácká díla

11 názorů

papouch
08. 05. 2012
Dát tip
vy jste volové ... :-)))

Papouchu, Papouchu ... no nic. Ale popravdě Ramona má pravdu v tom, že je to tady samá ubohost. Jsem tu dva dny a facebook je proti Vám sv.cintorín. Ja chtěl pouze zkusit začít psát, protože jsem vždycky tak trochu chtěl. jsem ale muzikant profesionál a díky některým z Vás zůstanu pouze u toho. Protože sorry, ale tohle není normální. Napíšu úvahu a dostaneme se mi reakce od Zdendy, že bych mu ukousnul hlavu, ale určitě by mi nechutnal. Nic, vykoledoval si zato amatérskou básničku :) Protože jen uráží lidi. Pak se přihlásím na chat a ty papouchu meleš okamžitě jenom kraviny ála cililink a urážíš z fleku... aniž bys mě znal nebo pomohl mi odpovědět na normální otázku !!! fakt, tohle není literární klubovna, ale u některých dětskej domov pro zakrnělé, zakomplexované děti. Sorry, ale podívejte se všude okolo jak se tady lidi spolu baví ... Cha !!! Je to děs a administrátoři by Vás měli smazávat za ty kraviny. Hlavně za reakce a chaty. Ptal jsem se tě Papouchu na věkovej průměr ALT, bo jsem žasnul nad tvojí okamžitou reakcí, ale pak jsem se díky tvé nádherné fotce zhrozil. Mluvís jako by ti bylo 6 let. Pokračujte v tom, a suďte lidi, oni Vám to budou s úrokama vracet. Do mě se ty ale nenavážej a nedráždi kobru bosou nohou !!! Plakej plakej, máš proč ... Vyhráli jste, jsem znechucenej a hledám jinou zábavu. Děkuju !!!! Ale i prohráli ... budu totiž o lidech jako jsi ty a zdenda zpívat na plny pecky !!! Tak poslouchejte rádio, Babyloňané !!!!

Papouchu, Papouchu ... no nic. Ale popravdě Ramona má pravdu v tom, že je to tady samá ubohost. Jsem tu dva dny a facebook je proti Vám sv.cintorín. Ja chtěl pouze zkusit začít psát, protože jsem vždycky tak trochu chtěl. jsem ale muzikant profesionál a díky některým z Vás zůstanu pouze u toho. Protože sorry, ale tohle není normální. Napíšu úvahu a dostaneme se mi reakce od Zdendy, že bych mu ukousnul hlavu, ale určitě by mi nechutnal. Nic, vykoledoval si zato amatérskou básničku :) Protože jen uráží lidi. Pak se přihlásím na chat a ty papouchu meleš okamžitě jenom kraviny ála cililink a urážíš z fleku... aniž bys mě znal nebo pomohl mi odpovědět na normální otázku !!! fakt, tohle není literární klubovna, ale u některých dětskej domov pro zakrnělé, zakomplexované děti. Sorry, ale podívejte se všude okolo jak se tady lidi spolu baví ... Cha !!! Je to děs a administrátoři by Vás měli smazávat za ty kraviny. Hlavně za reakce a chaty. Ptal jsem se tě Papouchu na věkovej průměr ALT, bo jsem žasnul nad tvojí okamžitou reakcí, ale pak jsem se díky tvé nádherné fotce zhrozil. Mluvís jako by ti bylo 6 let. Pokračujte v tom, a suďte lidi, oni Vám to budou s úrokama vracet. Do mě se ty ale nenavážej a nedráždi kobru bosou nohou !!! Plakej plakej, máš proč ... Vyhráli jste, jsem znechucenej a hledám jinou zábavu. Děkuju !!!! Ale i prohráli ... budu totiž o lidech jako jsi ty a zdenda zpívat na plny pecky !!! Tak poslouchejte rádio, Babyloňané !!!!

jejdavilda
10. 12. 2008
Dát tip
a to se ti nedivím já pro slzy nevidím

Marcela.K.
15. 01. 2008
Dát tip
Jsem šťastná :-)) v té době jsem tu ještě nebyla, neplakal jsi kvůli mně :-)))

Jerry_Shit
22. 06. 2007
Dát tip
No, tak tady jsem se pozastavil na delší dobu. :) Bral jsem to od začátku jako další z Tvých dokonalých blbůstek, ač jsem věděl, že motiv není zas tak veselý. S dílem souhlasím, taky mě to občas přepadne, i když musím říct, že díla, která jsou kvalitou hodně dole, mi na Písmáku nevadí - ostatně každý píše, jak umí, a každý má právo na publikování svých děl. Taky jsem se několikrát za těch pár let s někým chytnul. Rozhodně jsem zásadně proti jakékoli cenzuře (pokud se tedy neporušují přespříliš pravidla Písmáka) a když mi něčí tvorba přijde pod úrovní, prostě jí nečtu a mám klid. Horší je to právě z již zmiňovanými kritikami, které člověk ignorovat nedokáže... Jinak teda: *************T+K

martinez
24. 05. 2006
Dát tip
já nakoukla na asi 6 takových serverů, na jednom bydlím... ten a Písmák mi připadají hodně stejné a někdy jsou pro mne reakce "literátů" nepochopitelné... přišla jsem k této diskuzi pozdě, ale můžu vám říct že u nás se to takhle mele periodicky - a možná i hůř... přesto jsem ráda že takové servery existují, bouřka přejde, pak je zas hezky a někdy se objeví i duha :o)) a na ten můj server vás většina chodí taky... takže určitě víte...

papouch
17. 10. 2005
Dát tip
čéče nevim... já už teď moc nepíšu a když už, tak to nepublikuju... Měl se rozjet www.artelier.cz, ale zatím to není v provozu, webmaster (Dero) je zaneprázdněn zatím jinde.. ale slíbil, že se polepší :-) a dík za "kritiky" :-)

Sala
03. 03. 2001
Dát tip
*! "na Písmáku díla" za tu srdceryvnost!

Silly
01. 03. 2001
Dát tip
taky občas...

Bloncka
01. 02. 2001
Dát tip
se úplně... koukám. Ale vzhledem k tomu, že mám stráášně drahý kontaktní čočky, tak pláčitit nebudu... No... zatím

Bacil
30. 01. 2001
Dát tip
Mezi F a G - tak to asi bylo od levého oka. Od pravého mi to vychází asi tak mezi L a ů. :o))) - Jinak mě zaujala Silvinka, jak to krásně charakterizovala nádhernou měkkou slovenštinou.

rire
30. 01. 2001
Dát tip
papouch: jo, fajnova blbustka :) .. ale kam az to zaneslo... ...lidi. *

Vio
29. 01. 2001
Dát tip
Cava, jdi se bodnout a nerozhoduj o tom, koho písmák chce a koho nechce...

Merle
29. 01. 2001
Dát tip

papouch
29. 01. 2001
Dát tip
héééj lidíííí ... :-)))) dyť je to BLBÚSTKA !!!! :-)))

Tynic
29. 01. 2001
Dát tip
Taky jsem se projevil jako blbec ! :o)))))

Silvinka
28. 01. 2001
Dát tip
Tynic, ja po tvojich slovách nemám čo by som viac napísala. Máš pravdu. Papagáj: Prečo si na zobáčik pridávaš ďaľšie slzičky? :o(

Cavalera
27. 01. 2001
Dát tip
Papouchu omluva, tohle jsem už asi vážně přehnal, i přes naší "srací" dohodu:-)) Promiň.

Tynic
27. 01. 2001
Dát tip
Nejhorší je, že se na písmákovi objevují lidé, kteří se snaží být za každou cenu jedineční (třeba hulvátstvím Cavalero)... Bývala na písmákovi (a je to dost dávno) krásná atmosféra vzájemné provázanosti autorů... Chtěli jsme víc autorů a teď je máme... Buďme tedy rádi a hledejme možná řešení...

Vojtek
27. 01. 2001
Dát tip
Hmm já taky pláču äle nad svejma dílama....:-(

Vio
26. 01. 2001
Dát tip
bratříčku, neplakej... ;-) taky mívám někdy zalepené QWERTY ;-)

Rastin
26. 01. 2001
Dát tip
F#íha :-)

Ramona
26. 01. 2001
Dát tip
nebul ptáčku, zrovna ani nemám kapesníček, uvidíš, že na jaře to bude lepší, už Písmáčky několik ročních období znám :-) ~ ~ ~

papouch
26. 01. 2001
Dát tip
no,... víš... ono je to vícesmyslné :-) jednak je to tu samá depka a druhak... ta kvalita, ta kvalita...!   :-)))

Ženatej
26. 01. 2001
Dát tip
Mě už se jednou utopila myš :-)

Ramona
26. 01. 2001
Dát tip
Papoušku, nenapadá mě jiný smysl ;-) ale máš pravdu s tou kvalitou, a nejsou to jenom blbůstky, hned se mi zamlží sklíčka, a pak už nic nevidím přes slzy ~ ~ ~

clovrdik
26. 01. 2001
Dát tip
papouchu, ještě než jsem četl tvůj komentář, měl jsem stejnej dojem, prostě tvé dílko jsem hnedla na první čtení pochopil

pauper
26. 01. 2001
Dát tip
Diky, papouchu, taku obcas placu nad kvalitou, ale takhle hezky to napsat nedokazu..

Cavalera
26. 01. 2001
Dát tip
A že pláčeš zrovna dneska ... byly i horší dny. Nebo snad dneska nepsala hromada Tvých oblíbenců? To je tak hnusný a ponižující co jsi napsal, že bych blil. Nebo písmák skutečně kráčí k oné elitě (záměrně vynechávám přívlastky) těch "dobrých"? A jak se zdá zřejmě všichni co tu teď pláčou dnes a jindy "kvalitou" přispívají .... joooooo budiž Vám postavena chcíplá socha s věncem z uschlých bramborových natí. Nuže Vy všichni, kteří nejste básníky a jen občas zkoušíte pospojovat slova, protože se Vám jen tak chce a třeba Vám to i dělá radost, zanechte svého čmárání, neboť písmák už Vás nechce! Kdopak z Vás co to slzy roníte si přečetl dílka daná sem včera hodně pozdě? Jeden? Nebo nikdo? A kdo z Vás si kdysi povzdechl jaký má zájem o nováčky? Jo já vím není čas a svět je divnej a tak i já uroním svou slzu, nikoli však nad dílky, kterým kdosi přilepil nálepku "šunt", nýbrž nad Vámi!

Ramona
26. 01. 2001
Dát tip
Cavalero, co se tak zlobíš, když někdo vyjadří svůj názor. Nemyslím si, že by Písmáci dřív byli lepší básníci než teď, ale víc přemýšleli, jestli dílko pošlou, a neposlali každou rýmovanou blbost, co je napadla. Dovolím si citovat 1 Tvoji reakci na dílo od Moravy, on asi nebyl Tvůj oblíbenec: /tak děte třeba do predele kreténi nacionalistický! / zapomněla jsem předtím napsat, že je mi někdy smutno i z úrovně kritik,které v Písmákovi čtu, tolik sprostých slov předtím nebylo. ~ ~ ~

Cavalera
26. 01. 2001
Dát tip
Pokud jde o nacionalisti napíšu to znova a třeba stokrát. Akorát nechápu co to sem pleteš.

Ženatej
26. 01. 2001
Dát tip
Cavalera: ???

Ramona
26. 01. 2001
Dát tip
Cavalero, proč to sem pletu? protože to je skvělá demonstrace těch kritik, které mi vadí, a vím, že si za ní stojíš, nenašla jsem narychlo lepší ukázku. A nemyslím, že by byl Morava nacionalista. No to už k tomuhle dílku nepatří ~ ~ ~

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru