Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LORETA: egil / drfaust / zkrveživ / Bříza a další

10. 10. 2005
0
0
2933
Autor
drfaust

Redakce internetového magazínu TOTEM.cz Vás zve na:

 

 

Loreta revue
(pásmo hudby, poezie a amatérského divadla)

do Malostranské besedy v Praze,
která se koná v neděli 16. 10. od 19h.

 

Koho a co budete mít možnost vidět a slyšet? Program večera se odehraje přibližně v tomto duchu: od 19:00 do 20:15 vystoupí skupina Hard, od 20:30 do 21:45 vystoupení Nedělního divadla a (autorské) čtení poezie – číst budou zkrveživ a kalais (dva hlasy zkrveživovy poezie), egil, drfaust (které znáte z www.písmák.cz či www.totem.cz) a Bříza (www.literra.cz, předtím www.písmák.cz ).

Večer uzavře skupina Zátory (http://www.cts.cuni.cz/~konopas/ramy/d_zatory.htm, http://www.zatory.wz.cz/  cca od 22:00).

  

 

Vzhledem k tomu, že v Malostranské Besedě platíme pronájem, vybíráme vstupné, které ovšem snad není v nijak přemrštěné výši: 50kč studenti, důchodci a držitelé průkazů ZTP/ZTTP, ostatní 70 kč.

 

 

Za redakci www.totem.cz drfaust / Lukáš Horný.


hm, já bych strašně ráda vás viděla ale obávám se, že ne

hmm...no když budeme v Praze, tak přijdeme...a kolik platí mravenci zapsaní v červené knize?

drfaust
10. 10. 2005
Dát tip
že by dostali množstevní slevu? :))

hmm...tak to jo...a ještě by nás zajímalo, jestli tam můžou lední medvědi...:o)

drfaust
10. 10. 2005
Dát tip
jistě:)

drfaust
10. 10. 2005
Dát tip
Však to taky dalo práci ho přemluvit :)) Vella: přijď se mrknout.

drfaust
10. 10. 2005
Dát tip
jo, Petr je v Pakistánu (jsou vpořádku), ale organizaci po něm převzala Helča... akorát ten soubor nějak obměnila. jak to ti ovšem nejsem schopnej říct, jelikož je vídám tak akorát v té MB

Smetiprach
10. 10. 2005
Dát tip
nejspíš nepřijdu, ale rozhodně přeju příjemnej večer... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru