Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reason into fuck

13. 10. 2005
2
0
2392
Autor
45rpm

Po chvíli se barman znovu nahnul k Šimonovi: "Slyšel jsem, že jsi dobrej v posteli."
"Kdo říká?"
"Tak. Lidi." Barman byl veselej chlapík. Šimon se rozhlídl po lidech a přemýšlel, kdo. Nejspíš Miloš. Vrátil pohled barmanovi, srknul piva a: "Seš oholenej?"
Barman se pobaveně pohladil po pleši. "Nejde o mě, ale jsi správnej chlap, jak vidim."
"Jo," Šimon potáhl, "mám svý zásady. Tak o co jde?"
"Je tu jedna nešťastná holka, co se potřebuje odreagovat a pak je tu jeden zoufalej kluk, co si potřebuje vydělat."
"Nemám prachy,"
"Víš co? Zavolám Patrika."
Patrik byl malej hubenej kluk v onošeným sáčku. Na pohled hezká tvář a živé oči. Sednul si na bar vedle Šimona: "Patrik, těší mě."
"Šimon."
"Na první pohled jsi spolehlivej chlap, kterej určitě ví, co je třeba. Takovej přirozenej inteligent."
Šimon se ušklíbl a přestal Patrika vnímat. Noc se neuvěřitelně vlekla.
"Chci, abys tu holku ošukal jak nelíp dovedeš," vypadlo nečekaně z Patrika.
"Aha. A ty budeš co, třetinka, divák nebo..."
"Mám skvělej byt," pokračoval Patrik, "v něm krásnou velkou postel..."
"Nad postelí kříž."
"Ne tak docela."
"Tak o co jde? Proč bys mi měl nabízet holku?"
"Aby ses pobavil."
"Je to šereda."
"Je hezká. Sedí úplně na konci baru, vidíš?"
"Tak je hezká." Šimon si ji prohlížel. "Co dál?"
"Vůbec nic. Dám ti klíče a ..." v Patrikově ruce se objevila hromádka papírů. "Tohle je taková brožura, moment, už jsi to někdy dělal?"
"Šukal?"
"Víš, co je to sahara?"
"Poušť v Africe."
"A mariánskej příkop je ta díra v moři. Chápu," Patrik se usmál, "že jsi to asi celý nechytil. Nevadí, prostuduj si tu brožuru."
"Nechodim za školu, abych četl brožury."
"Dobrá. Pro dnešek uděláme výjimku. Nejen proto, že jsi správnej chlap a já ti věřim. Uděláš to, jak chceš ty, ale jednu podmínku mám. Nebo dvě. Všechno musí probíhat na posteli a musíš vydržet nejmíň půl hodiny."
"A co z toho budu mít?"
"Svých třicet minut slávy." Patrik se zašklebil a nabídl Šimonovi ruku.
"Patrně vám Miloš řekl nejen, že jsem dobrej v posteli, ale taky že mi na ničem nezáleží." Patrik se zašklebil ještě víc a stiskl Šimonovu ruku.

solomon
13. 10. 2005
Dát tip
ajéje,proč mám pocit že vim jak to bude dál

45rpm
13. 10. 2005
Dát tip
Jak to bude dál?

plovárna
13. 10. 2005
Dát tip
Bude se točit i něco jinýho než pivo, co...

45rpm
13. 10. 2005
Dát tip
Neni to o tom. Přečti si první Reason. Přečti si Evanescent a pak mi můžeš kritizovat dialogy a cokoliv chceš, ok?

plovárna
13. 10. 2005
Dát tip
Nemam náladu číst dvacet textů kvůli tomu, abych sem směla něco napsat. Tak to máš dát dohromady.

45rpm
13. 10. 2005
Dát tip
:)

45rpm
13. 10. 2005
Dát tip
Ale taky se ti nelíbí.

solomon
13. 10. 2005
Dát tip
napadlo mě to samý co plovárnu když to tak nebude tak si to teda přidu přečíst

Flammea
13. 10. 2005
Dát tip
Hm..kdy bude pokračování? Takhle je to trochu mimo mísu...

45rpm
13. 10. 2005
Dát tip
Pravděpodobně zítra. Mimochodem tohle je už třetí část.

Flammea
13. 10. 2005
Dát tip
No,ty předchozí se mi číst nechcou:) Navíc nepostrádám začátek, ale konec;)

Tak proč to nedáš jako prózu na pokračování? Je to trochu přerostlá miniatura.

pozorovatel
13. 10. 2005
Dát tip
jo, nažhavilo:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru