Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reason about love

15. 10. 2005
7
0
2868
Autor
45rpm

"Jak je možný, že se s tebou vždycky tak strašně opiju," Šárka vykoukla ze křoví. "Ale už si začínám zvykat. Nebolí to tak jako minule." Šimon kouřil do Měsíce. Hvězdy se rozbíjely o hladinu rybníka. Život se vlekl odnikud nikam. "Měl bych tě poslat domu, ale líbí se mi kazit hodný holky. Brzo budeš jako já. Pak budeme opravdoví kamarádi." "Nechci bejt tvoje kamarádka," Šárka vylezla na světlo a podívala se do vsi, kde se narodila a žila. "Polib mě," řekla po chvíli tiše. Pak ještě tišeji stiskla rukávy mikiny, ale zůstala stát pevně. "Jsi opilá," Šimon se na ni ani nepodíval. "Nevadí," řekla hlasitěji. Dívala se na jeho záda. "Chci tě i střízlivá." "Nechceš, nejsi taková." "Jaká? Já tě miluju." Když to jednou řekla, bylo snadný to zopakovat. "Miluju tě." "To neni dobrej nápad." "Láska neni nápad." "Jo láska. To neznám." Šárka se konečně pohnula. Šimon sklonil hlavu a díval se jí do očí. "Nechceš bejt nešťastná. Vidíš přece, jakej jsem."
"Jsi chytrej a krásnej."
"Špinavej a nespolehlivej."
"Vtipnej a hodnej."
Šimon se rozesmál: "To si myslíš? Holko," řekl a díval se do jejích naivních očí. Co všechno bych s tebou mohl dělat i poslepu, ale políbit tě neumim. Sklonil se k jejím rtům. Vzdychla a on se odvrátil. "Patrně jsem tě kousnul," řekl a rychle si zapálil další cigaretu. "Neumim líbat."
"Líbilo se mi to," řekla nevinně a nebylo jasné, kdo koho kazí.
pozorovatel
21. 10. 2005
Dát tip
moralisto!:)) zatim nejlepší dialog

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Chladný romantismus? (To je dobře nebo špatně?, z tvýho pohledu)

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Takže líbí. Beru to.

Vihar
18. 10. 2005
Dát tip
Nejsem prófa, takže když pominu neúpravu, neodstavce... zůstane mi před očima scénka a za tu T Opsaná ze života?

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Všechny jsou ze života. A tobě se možná nelíbí pohled, kterým jsou zobrazeny. Říkáš bez fantasie, bez prožitku. My tomu říkáme chladný romantismus. Má své kouzlo.

Vihar
18. 10. 2005
Dát tip
Z tvého života? Kdo my?

45rpm
18. 10. 2005
Dát tip
Z mého života. Ale není to autobio, jestli myslíš na tohle. My jako já a StvN:)

absurd
16. 10. 2005
Dát tip
bych šel k tobě i bydlet klidně

sklenář
15. 10. 2005
Dát tip
bych vynechal/a to Holko - jinak milý*

sklenář
15. 10. 2005
Dát tip
* skleróza - nebo co

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru