Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podobenství s pizzou

Výběr: jenyk, Print
22. 10. 2005
5
0
5231
Autor
Danny

Jeden z následovníků Harryho Hackera si zašel do italské restaurace na pizzu.

Potom co mu ji donesli shledal, že mu nechutná okraj, který se skládal ze samotného připáleného těsta.

Nejprve se rozhodl, že okraj sní napřed, aby se poté mohl nerušeně zaobírat prostředkem pizzy.

Potom vylepšil plán tak, že jedl vždy kousek okraje kombinovaný s kouskem středu.

Nakonec si uvědomil, že ho nikdo a nic nenutí okraje vůbec jíst. To je pouze jeho výchovou přejatá dogmatická představa, že sníst a přetrpět se musí všechno.

V tu ránu byl následovník osvícen, snědl pouze střed pizzy, zaplatil a odešel dál po cestě radosti a extáze.
Bacil
25. 11. 2005
Dát tip
To já jsem zůstal u první fáze, objím okraj a pak si vychutnám střed :-) ono zase, vyhodit okraj pizzy do popelnice, když miliardy hladoví, by mi byly fakt žinantní :-)

Andulka
23. 10. 2005
Dát tip
bylo by to fajn, kdyby ctenare hned pri prvnim odstavci nenapadlo, ze ten crust nemusi jist....mozna proto, ze vetsina lidi je totiz ani neji....nekteri, ze jim nechutna, jini, protoze ma hodne calorii...:-) I kdyz napsane to bylo slusne..:-)

Zuzulinka
23. 10. 2005
Dát tip
já se musím smát, mým dětem chutnají jen ty okraje...v restauraci to vypadá legračně, tak si pizzu dáváme jen doma:-))

dusk
23. 10. 2005
Dát tip
Zajímavé, co se dá vytěžit z kusu těsta s kečupem. Dobrý... A navíc jsem se i pobavil. Tip

papouch
23. 10. 2005
Dát tip
dyť ten okraj je to nejzdravější, plné vitamínů, vlákniny, tělu potřebných minerálů... a hlavně - to nejdobřejší! .-)

Buendía
22. 10. 2005
Dát tip
jojojoooooo, taky mě to tak občas napadá:-)

vesuvanka
22. 10. 2005
Dát tip
Nakonec si uvědomil, že ho nikdo a nic nenutí okraje vůbec jíst. To je pouze jeho výchovou přejatá dogmatická představa, že sníst a přetrpět se musí všechno. To má něco do sebe.... i závěr je pěkný.... TIP

Zetor
22. 10. 2005
Dát tip
omyl, cesta radosti a extáze vede toliko skrze reklamaci nezvedeného pokrmu (samozřejmě pouze v případě, kdy můžeme nápravu opticky kontrolovat) :))

vesuvanka
22. 10. 2005
Dát tip
a posílám jednu, která nemá připálené okraje, přímo z Neapole :-)))

vesuvanka
22. 10. 2005
Dát tip

Danny
22. 10. 2005
Dát tip
vesuvanka: jééé! dík moc :)

Markel
22. 10. 2005
Dát tip
i já často zapomínám, že je to jenom na mně, že mám na výběr, moc pěkně napsáno, zamyšlenka tak akorát - T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru