Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledání v kosmu

28. 10. 2005
7
1
1446
Autor
bulim

Zkrátka a dobře, hledání v kosmu nemusí být nutně jen v meziplanetárním prostoru, ale kupříkladu i zde, na Zemi, mezi námi...

"Co třeba tam...tam je volný stolek pro dva...Prosím, posaďte se, slečno...Pane vrchní, dvě kávy, prosím...To máme dneska den, tolik povinností může být snad jen v pátek..."

 

_______

 

 

Už z dálky to vypadalo, že by objekt mohl splňovat většinu požadavků, počínaje vnější strukturou povrchu až po složení atmosférického obalu. Potvrdily to i tři oblety nízko nad rovníkem, spojené s vizuálním pozorováním. Vyslal jsem několik sond a prozkoumal možné varianty přistání. Vše bylo až dosud neuvěřitelně stoprocentní.

 

Přistoupil jsem tedy k rozhodující fázi průzkumu. Pokud i tato vyjde podle norem, nemine mne skvělá odměna. Lidstvo již pochopilo, že k zachování kvality života jsou důležité také podmínky pro rozvoj citu a rozumu. To je rozhodující.

 

Sonda pronikla hluboko pod skořepinu šedavé barvy.  Čekal jsem na výsledek analýzy.

 

"Kapitáne, negativní. Nic zde není!"

 

Tak zase nic. Letíme dál. Budoucnost se nedá odflinknout.

 

_______

 

 

Zaplatil jsem dvě kávy a zvedl se.

 

"Promiňte, slečno, povinnosti volají. Čeká mne ještě přednáška z analytické psychologie. Těšilo mne."

 

Jdu, neotáčím se. Tyhle nechápavé pohledy nemám rád.


1 názor

kachlicka
29. 05. 2007
Dát tip
A to platí jenom pro ženy??? :-D No já mám kromě sond ještě několik družic stále obíhajících kolem každého člověka..... :-)

KayTee
09. 11. 2005
Dát tip
na tyhle analytický věci mě dneska moc bolí hlava :-))

tristes
30. 10. 2005
Dát tip
teda...;o) rozhodně zajímavý pohled docela síla takhle na nás.. každopádně zajímavá věc.. a taky mě to pobavilo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru